חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שבוע עגום בכדורגל ובכדורסל, הכבוד לכדור יד

 

לאחר רצף של שישה משחקים ללא הפסד, נחלה החבורה של מאמן הפועל ראשל”צ, ניר ברקוביץ’, הפסד שני רצוף בליגה, שהרחיק אותה מהמקום השני בליגה הלאומית.

 

הכתומים הצפינו לנצרת עילית (שישי) וחזרו עם הפסד קטן 1:0, אך כואב, להפועל נצרת עילית המקומית מתחתית הטבלה, במסגרת המחזור ה-23 בלאומית. עבור נצרת עילית היה זה ניצחון שני רצוף, שהרחיק אותם מעט מהתחתית הבוערת. חשוב לציין שראשל"צ שיחקה במשך 87 דקות מול עשרה שחקנים אצל היריבה,
לאחר הרחקתו של מוטי מלכה בכרטיס אדום. ג’ורג’ אמסיס כבש את שער הניצחון לנצרת עילית בדקה ה-34. הקבוצה מעיר היין עדיין בצמרת, מקום חמישי, אולם התרחקה עד לכדי שש נקודות מהפועל ר"ג השנייה, שנמצאת במומנטום מצוין מבחינתה. נדמה שאחרי הרצף היפה של ניר ברקוביץ’, ואפשר לומר אפילו המפתיע משהו, חזרו חניכיו לקרקע המציאות, והסתגלו למקומם הריאלי בטבלה. במחזור הבא (שני) תארח ראשל"צ את הפועל ירושלים, שנוצחה בדרבי הירושלמי ע"י הפועל קטמון, ומסובכת בתחתית במקום הלפני אחרון. כדורסל - מכבי ראשון לציון ניצבה בפני המבחן האירופי הכי חשוב שלה העונה (רביעי), כאשר אירחה את לודוויגסבורג, הגרמנית, למפגש כפול במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א. כזכור, הבחורים של אריק שיבק העפילו לשלב הזה ממש ברגע האחרון משלב הבתים, כשנעזרו בתוצאות של יריבותיהן. הכתומים נחלו מפלה רצינית, 83:66 לקבוצה הגרמנית, המדורגת תשיעית בבונדסליגה בארצה. ראשל"צ תתארח בגרמניה ב-22.2 עם סיכויים נמוכים מאוד להטות את הכף. מכבי ראשל"צ חייבת לנצח בהפרש של 18 נק’ לפחות על מנת להעפיל לשלב הבא, נדמה כמשימה כמעט בלתי אפשרית.
האלופה הישראלית דווקא פתחה מצוין את ההתמודדות עם 0:6 בפתיחה, אולם הגרמנים הגיבו עם ריצה מטורפת של 0:15 לטובתם, והמשיכו הלגדיל את הפער. הרבע הראשון הסתיים ביתרון גרמני 22:15. בסיום המחצית הראשונה הלבנים של ראשל"צ המשיכו לקזז את היתרון של לודוויגסבורג, רק 37:41. פתיחת הרבע השלישי הזכירה את הריצה של האורחים מפתיחת המשחק, ששוב ברחו ליתרון דו-ספרתי, ובתום הרבע השלישי יתרון עשר להם. מכבי ראשל"צ לא ממש יצאה לרבע המכריע, וכאמור, נקלעה לבור עמוק של 17 נקודות הפרש הפסד, 83:66, שאותו יצטרכו לתקן בשבוע הבא. הרבו לקלוע לראשל"צ: פטריק ריצ’ארד 14 נק’, צ’ארלס תומאס ו-ג’אבון מקריי 10 נק’ כל אחד. כדוריד - המחזור ה-25 בליגת העל שנערך בסופ"ש (שישי) הבליט את שתי הקבוצות הבכירות בעיר היין, שניצחו באופן מרשים את משחקיהן.
הצהובים גברו על השנייה בטבלה, א.ס. רמה"ש, 25:33, במשחק חוץ, כאשר יואב נעמן, שיקלושי ו-קראצ’יץ’ בלטו אצל האורחים, שפתחו מחדש את המאבק על המקום השני. הפועל ראשל"צ זכתה אף היא בניצחון חוץ נאה, 24:32 על הפועל אשדוד מהצמרת. האדומים הוכיחו, שוב, כי העונה הם קבוצת חוץ מצטיינת. ניהול משחק טוב של עידן מיימון, יחד עם משחק מצוין של שני הזרים, רנאטו ווגרינץ’ ומילוש דראגש, סחף את קבוצתם לניצחון. במחזור הבא תארח מכבי ראשל"צ את מ.כ. חולון, והפועל תארח את א.ב. נס ציונה.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים