חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שמלת כלה של אמא או סבתא בחתונה – כדאי?  

 

אז לצד חיפוש גן אירועים בתל אביב לחגיגת אירוע החתונה כאירוע חתונה במרכז, נדמה שאתם מחכים לעוד דבר אחד במיוחד: חיפוש המלתחה לאירוע שלכם. אז אחרי שיש לכם דיג’י, צלם, ספקי אטרקציות ופינת מזכרות לטובת חתונה בתל אביב, כל שנותר לכם הוא להחליט מה תלבשו באירוע.

 

 אז לצד חיפוש גן אירועים בתל אביב לחגיגת אירוע החתונה כאירוע חתונה במרכז, נדמה שאתם מחכים לעוד דבר אחד במיוחד: חיפוש המלתחה לאירוע שלכם. אז אחרי שיש לכם דיג’י, צלם, ספקי אטרקציות ופינת מזכרות לטובת חתונה בתל אביב, כל שנותר לכם הוא להחליט מה תלבשו באירוע. בעוד החתן חותם את מלאכת חיפוש המלתחה בחליפה מהודרת, לא מעטות הכלות שיוצאות למסע של ממש בחיפוש אחר השמלה המושלמת.

 

לאחרונה עלה טרנד שבו המון כלות זונחות את בתי האופנה הגדולים או את התופרות הפרטיות, לטובת לבישת שמלת הכלה של אמא שלהן או של סבתא שלהן. אז האם אכן כדאי לך להגיע אל אולם אירועים במרכז עם שמלה שכזו? כל מה שחשוב שתדעי, ממש כאן לפניך.

 

בעד: טעם נוסטלגי, סגירת מעגל

 

אכן, שום שמלה של שום מעצב או בית אופנה גדול לא תייצר את אותו אפקט מרגש של שמלה שעברה אליך מאדם קרוב לך. המון כלות רוצות להעניק לשמלה שלהן משמעות רבה ואין ספק כי בעת שתלבשי שמלה של אמא או סבתא, יש סגירת מעגל מאד מרגשת וטעם נוסטלגי מתוק. כמו כן, באקט שכזה, את מעניקה לאמא או לסבתא כבוד גדול עם לבישת השמלה באירוע החתונה שלך שנערך עם גן אירועים במרכז.

 

נגד: את כלה רק פעם אחת בחיים

 

אז האם יש חיסרון בלהגיע אל אולם אירועים בתל אביב עם שמלה שאינה חדשה? חשוב לזכור שאת מתחתנת רק פעם אחת בחיים, כך שיש לך הזדמנות ללבוש את שמלת החלומות שלך רק פעם אחת בלבד. לא אחת קורה כי המון כלות מביעות נכונות ללבוש את השמלה שעברה במשפחה, אך בפועל מדובר על דגם שהן לא בהכרח אוהבות. כך קורה שיש קונפליקט בין הרצון ללבוש שמלה עם ערך רגשי רב, ובין העובדה כי מדובר על שמלה שלא בהכרח תואמת את הטעם האישי.

 

חשוב לזכור כי מעל לכל ניצבת המטרה והיא שאת תגיעי אל אירוע החתונה שלך בשיא שלך. להיות בשיא שלך זה אומר להרגיש עם עצמך טוב. לכן, במקרים בהם אינך אוהבת את השמלה המדוברת, כדאי בכל זאת לפנות אל מעצבים פרטיים או תופרת פרטית שתוכל אף לתפור לך שמלה בעלת מוטיבים הזהים לשמלה הסנטימנטלית. גם עם חתונה גדולה וגם עם חתונה קטנה מגיע לך להיות בשיא שלך!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים