חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

אחרי מהפך דרמטי: מכבי ראשל”צ בפיינל פור

 

הכתומים חזרו מפיגור בסדרה מול הפועל אילת וניצחו במשחק המכריע. יפגשו את הפועל ירושלים במעמד ארבע האחרונות לשחזור הגמר של שנה שעברה

 

מכבי ראשל"צ גברה (ד’) על הפועל אילת 77:82 במשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע הגמר והעפילה לפיינל פור. ההעפלה הזו מתעצמת לנוכח העובדה כי השנה הקבוצה מעיר היין עברה לא מעט טלטלות, ביניהן פיטורי מאמנה בתחילת העונה, אריק שיבק, מאמן מכבי ת"א כיום. בסיטואציה מסוימת, אם תעפיל האלופה המכהנת למעמד הגמר צפוי מפגש פיקנטי בין מאמנה עד לא מכבר לבין קבוצתו לשעבר, עמה זכה באליפות אשתקד.

צמד הזרים של הכתומים, צ’ארלס תומאס ופטריק ריצ’ארד היו הבולטים בניצחון באילת על הקבוצה של עודד קטש. חשוב להזכיר, כי האילתים סיימו את העונה הסדירה במקום השני, לעומת הראשל"צים שדורגו במקום השביעי, כך שהיו הפייבוריטים בסדרה.

תקרית קטטה בין רג’י באקנר המקומי לבין תומאס העיבה מעט על חגיגות ההעפלה של האורחים. שני השחקנים הורחקו מידית משדה האולם. בהמשך ספג באקנר הרחקה בפועל ממשחק אחד, בעוד תומאס יצא עם קנס בלבד.

הדרמה באילת התנקזה לרבע הרביעי הקובע. הקבוצות נכנסו אליו ביתרון קל לראשל"צ 52:59. פחות מחצי דקה לסיום, קמרון לונג האורח קבע 74:80. לנדון מילבורן המקומי הקטין את ההפרש ל-3 נק’, 14 שניות לסיום. זה היה הכי קרוב שאילת הגיעה. בסים, כאמור, 77:82 למכבי ראשל"צ, שחגגה כל הדרך למרכז.

כאמור, במעמד ארבע האחרונות, הפיינל פור, תפגוש החבורה של שמוליק ברנר את הפועל ירושלים למפגש מרתק. הכתומים ישאפו להעפיל שנה שנייה ברציפות לגמר, בעוד האדומים מהבירה יחפשו נקמה ספורטיבית על ההפסד בגמר של שנה שעברה. הפועל ירושלים העפילה לפיינל פור לא לפני מאבק סופר עיקש בינה לבין עירוני נהריה, שכבר הובילה 0:2 בסדרת רבע הגמר, רק כדי לראות חניכיו של פיאניג’אני מבצעים קמבק מהסרטים, 2:3 בסיום הסדרה.

כדוריד - החתמות

הכדוריד הישראלי נמצא כרגע בתקופת פגרה, וזה בדיוק הזמן לקבוצות להתחמש לקראת העונה הבאה. כזכור, מכבי ראשל"צ זכתה בתואר האליפות אחרי סוויפ על מכבי ת"א בסדרת הגמר. אפרופו, מכבי ראשון לציון, הקבוצה החתימה השבוע (חמישי) את לואיס פליפה חימנס ריינה, מקשר בן 28 מספרד, שיהפוך לספרדי הראשון בישחק בישראל, ויחליף את רוברט מרקוטיץ’.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים