חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מתאילנד באהבה

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים מר דרור אטרי וחברי הנהלת הלשכה, נפגשו עם שגרירת תאילנד פנפרפה וונגקוביט

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים, מר דרור אטרי וחברי הנהלת הלשכה, נפגשו השבוע באירוע לרגל יום העצמאות של הפיליפינים, עם שגרירת תאילנד בישראל פנפרפה וונגקוביט שנכנסה לאחרונה לתפקידה. המפגש היה פורה ומעשיר, וסימן את תחילתה של ידידות מופלאה.

נשיא הלשכה סיפר לשגרירה פנפרפה, על מערכת היחסים ההדוקה שמתקיימת עם קונסול הכבוד של תאילנד, ערן סטרוד, ועל העשייה היפה של הקונסול, לחיזוק הקשרים והעמקה של שיתוף הפעולה בין שתי המדינות.

בתמונה: קונסול כבוד של תאילנד ערן סטרוד, נשיא לשכת המסחר ירושלים, מר דרור אטרי, שגרירת תאילנד בישראל,פנפרפה וונגקוביט וקונסול כבוד של הפיליפינים שמעון וינבוים.

בשנים האחרונות, התפתחו בתאילנד ענפי ייצור שונים ותאילנד הגיעה לצמיחה משמעותית בכלכלה, הודות לגידול מרשים בייצוא ובתיירות נכנסת. על פי נתוני מכון היצוא, הסחר בין ישראל לתאילנד, גדל בהתמדה בשנים האחרונות. בשנת 2010 צמח היקף הסחר בין המדינות בשיעור של 40% והסתכם בכמיליארד דולר. יבוא הסחורות של תאילנד מישראל גדל ב-46% והסתכם בכ-491 מיליון דולר, כשיצוא הסחורות לישראל גדל ב-35% והסתכם בכ-545 מיליון דולר.

נתונים אלו מעידים כי ההזדמנויות העסקיות בין שתי המדינות רבות, וכי חיזוק הקשרים ושיתוף הפעולה יכול להוביל לתרומה משמעותית אצל בעלי העסקים. נשיא הלשכה, מר דרור אטרי הזמין את השגרירה לביקור בירושלים וסוכם כי לאחר חזרתה מנסיעתה לתאילנד יפגשו השניים ויבחנו יחדיו את הדרכים להעמקת קשר זה. "זוהי תחילתה של ידידות מופלאה בין לשכת המסחר ירושלים לבין מדינת תאילנד. אנו בטוחים כי הבשורות החדשות שנביא, יובילו לתרומה משמעותית ולצמיחה כלכלית אצל בעלי העסקים." כך סיכם מר דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר בירושלים את המפגש המיוחד. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים