חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קעקועים ופירסינגים– כבר מזמן חלק מהמיינסטרים הישראלי

 

היכרות מעמיקה עם מגוון בתי העסק והבילוי המאכלסים את מתחמי הקניות והרחובות של ראשון לציון וערי הסביבה מגלה עובדה שמרבית צעירי ישראל כבר מכירים מקרוב – תחומים אומנותיים אשר בעבר שררה סביבת מחלוקת מסוימת, נכנסו במהלך עשרים השנים האחרונות עמוק אל לב המיינסטרים הישראלי. 

 

היכרות מעמיקה עם מגוון בתי העסק והבילוי המאכלסים את מתחמי הקניות והרחובות של ראשון לציון וערי הסביבה מגלה עובדה שמרבית צעירי ישראל כבר מכירים מקרוב – תחומים אומנותיים אשר בעבר שררה סביבת מחלוקת מסוימת, נכנסו במהלך עשרים השנים האחרונות עמוק אל לב המיינסטרים הישראלי. תחום הקעקועים והפירסינגים הוא דוגמה מצוינת לכך – מה שעד לפני כמה עשורים ספורים נחשב היה לסוג של תרבות שוליים מחתרתית מדבר כיום אל לבבותיהם של אינספור אנשים מכל הגילאים ומרבית חתכי האוכלוסייה השונים.

 יצירה של אומנות גוף לכל החיים בתוך כמה שעות ספורות

גם בראשון וסביבתה ניתן למצאו לא מעט מכונים המתמחים בתחומים אלו, ומציעים שירותים של אומנות גוף תמידית (במקרה של קעקועים) במרחק נגיעה ובתשלום סביר לחלוטין. בעוד עבור בני הדור הצעיר ריבוי מכוני הקעקועים והפירסינגים למיניהם נראה טבעי ומובן מאליו, מי שזוכר את היחס הציבורי הרחב לתחומים אלו לפני כמה עשורים  אולי יהיה מופתע מהפופולאריות של מקומות כאלו בימינו.

ואכן, קעקועים עשו את דרכם משולי החברה אל לב המיינסטרים, מתחום אומנותי שנחשב היה מחתרתי וקיצוני לתחום נפוץ ו"קליל" במובנים רבים, בתוך כמה עשורים ספורים בלבד. העדות הטובה ביותר לכך היא היחס הציבורי הרחב, זה שניתן למצוא ברחוב הישראלי הממוצע, לקעקועים או פירסינגים יוצאי דופן. גם אנשים שחלקים נרחבים מגופם מכוסים בקעקועים נועזים אינם זוכים ליותר מדי הרמות גבה או מבטים "עקומים" בארץ כיום, והמצב דומה (ואפילו מתקדם עוד יותר) המדינות רבות אחרות בעולם.

עדות נוספת לכניסתם של קעקועים ופירסינגים ללב המיינסטרים הישראלי הוא כאמור ריבוי המכונים המקצועיים העוסקים בתחומים אלו. רק בראשון וסביבתה ניתן למצוא אינספור כאלו, וכאשר בוחנים גם את תל אביב ושאר הארץ מגלים אלפי בתי עסק אשר מתמחים בקעקועים מסוגים מסוימים ועושים גם עגילים, פירסינגים ועוד כמה דברים שעדיין אינם מוכרים ו"מיינסטרימיים" כל כך. בכל המקומות הללו ניתן להיכנס בלי להזמין תור אפילו, ולצאת בתוך כמה דקות או שעות (כתלות במה שעושים) עם יצירת אומנות מרהיבה לכל החיים, או עם עגיל במקום שבעבר אפילו לא ידענו שניתן לעשות בו חור...

 בחנו את רמת ההיגיינה והניסיון של אנשי המקצוע במקום

נוסיף עוד כמה מילים בנוגע למה שחשוב מאוד לדעת ולבחון כאשר נכנסים לאחד המכונים הללו, בכוונה לעשות עגיל פירסינג.

הדבר הראשון, העיקרי והחשוב ביותר שעליכם לוודא הוא כי אותו מקום עובד בצורה מקצועית בכל הנוגע לשמירה על היגיינה – הן ניקיון כללי של המקום והן סביבת עבודה סטרילית יחסית, שימוש בכפפות חד פעמיות ובמחטים סטריליות אשר זה עתה הוצאו מאריזתן.

לאחר שווידאתם את זה, חשוב לשים לב גם לרמת הניסיון של אנשי המקצוע באותו מקום – הביטו בספרי העבודות שלהם, דברו איתם קצת וודאו שהם עשו מספיק קעקועים או פירסינגים בעברם על מנת לדעת בדיוק מה הם עושים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים