חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - פינוי בתים ומחסנים

 

חברת שי פינוי דירה” הינה חברה אשר יודעת לפנות כל סוג של ציוד מכל מקום. מדובר בחברה מאוד מקצועית, אמינה ואיכותית, אשר עוסקת בתחום לאורך שני עשורים.

 

חברת שי פינוי דירה" הינה חברה אשר יודעת לפנות כל סוג של ציוד מכל מקום. מדובר בחברה מאוד מקצועית, אמינה ואיכותית, אשר עוסקת בתחום לאורך שני עשורים. אי לכך, לאורך השנים החברה פינתה לא מעט דירות מוזנחות של אגרנים, ועל כן כיום מדובר בנישה ספציפית בה היא מתמחה ועבורה החברה מציעה שירות משלים ומוביל על הצד הטוב ביותר.

שירותי "שי פינוי דירה" מושתתים על עבודת הכנה מקדימה. אי לכך, בין אם החברה נקראת עבור פינוי בתים ומחסנים ובין אם החברה נקראת עבור פינוי משרדים או דירות אגרנים, היא תמיד מגיעה מראש לראות בדיוק במה מדובר, ובהתאם היא מכינה צוותים ייעודיים לצד תוכנית מסודרת.

שירותים מקדימים ומשלימים

חברת "שי פינוי דירה" מבינה ששלב הפינוי הנו חשוב ביותר, אך גם יש שלבים מקדימים משלימים נוספים אשר חשובים לא פחות, ולו על מנת להשלים כראוי את המשימה. אי לכך כחברה אשר שואפת לשביעות רצון מלאה מצד הלקוח, חברת "שי פינוי דירה" גם מסייעת במיון התכולה (בטרם הפינוי) ולאחר מכן היא מציעה שורת שירותים נוספים, כגון שירותי חיטוי, הדברה, סיוד, שיפוץ וניקיון - כך שאין צורך לפנות אל מספר חברות, אלא ניתן ע"י פנייה אחת לבצע מהפך ראוי ומקצועי.

סיוע מקצועי לאגרנים

ציינו שירותי ניקיון משלימים, ואילו עתה נציין שלצד העובדה ששירותים אלו עשויים להוות תוספת נאותה וראויה, הרי כאשר מדובר בדירה של אגרן, הרי שמדובר בשירותים מהותיים, וזאת כי עד שהאגרן מעניק את הסכמתו להחזיר את דירתו למוטב, הרי שראוי לעשות זאת במידי ועל הצד הטוב ביותר.

שמירה על פרטיות הלקוח

לא פעם אנשים מתביישים בתכולה שדירתם מכילה, במיוחד כאשר מדובר באגרנים שדירתם מכילה לא מעט פסולת וזוהמה. אי לכך, טוב לדעת שחברת "שי פינוי דירה" מקפידה לשמור על פרטיות הלקוח, ועל כן גם אם מדובר בציוד שמיועד להיזרק, הוא לא פעם ראשית כל נארז, ורק לאחר מכן מפונה.

התנהלות מתחשבת

ציינו את הצורך של אגרנים לשמר על פרטיות ועל כן גם נציין שבין היתר חברת "שי פינוי דירה" גם מקפיד לשמור על יחסי שכנות תקינים, היא מתנהלת בשקט ותמיד משאירה אחריה אזור מפונה, מסודר ונקי. גם אתם רוצים שירותי פינוי וניקיון כה מקיפים? התשובה מולכם!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים