חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טרמפולינה – פעילות גופנית והמון כיף

 

פעילות גופנית שהיא גם מהנה. השילוב הזה נשמע לרובנו חסר היגיון לחלוטין. איכשהו, לאורך השנים, התרגלנו לראות באימוני הכושר כסוג של אתגר לא מאוד סימפטי, אבל כזה שאנחנו חייבים להתמיד בו כדי לשמור על גוף בריא וחזק. 

 

פעילות גופנית שהיא גם מהנה. השילוב הזה נשמע לרובנו חסר היגיון לחלוטין. איכשהו, לאורך השנים, התרגלנו לראות באימוני הכושר כסוג של אתגר לא מאוד סימפטי, אבל כזה שאנחנו חייבים להתמיד בו כדי לשמור על גוף בריא וחזק. אם גם אתם סולדים מהספורט וטוענים שהוא ממש לא מהנה, זה בעיקר אומר ששכחתם כמה נהניתם ממשחקי הילדות, אלה שגרמו לכם לזוז, לרוץ ולקפוץ. כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לחזק את הגוף, לשרוף כמה קלוריות, להוציא אנרגיה ולהרגיש שאתם הרבה יותר בכושר, זה לעסוק בפעילות גופנית שלא גורמת לכם להרגיש שאתם עובדים קשה מדי. הפתרון הקלאסי? טרמפולינה כמובן.

 הפעילות המדליקה מהילדות

היתרון הגדול של הטרמפולינה הוא שמדובר באטרקציה גדולה מאוד לכל המשפחה. כלומר, אנחנו המבוגרים נהנים ממנה כי היא מאפשרת לנו להשתולל, לקפוץ וגם להתאמן קצת יותר. לרגע אנחנו שוכחים שאנחנו כבר הורים, אנשי עסקים ולא ממש צעירים. מצד שני, גם הילדים נהנים מכל רגע, ובמקום להסתגר מול המסכים הם מזיזים את הגוף ומקפיצים את רמות האדרנלין. אם אין לכם הרבה מקום בבית אתם יכולים להצטייד בטמרפולינה קטנה יחסית, ואם זכיתם בגינה גדולה או במרפסת מרווחת, טרמפולינה לחצר היא בדיוק מה שאתם צריכים.

 כמה פרטים טכניים שחשוב לבדוק

כדי לבחור טרמפולינה לחצר שתתאים לכם, לילדים ובעיקר לשטח העומד לרשותכם, ודאו שאתם יודעים מה בדיוק אתם צריכים. הקוטר של הטרמפולינות נע יכול להגיע ל-32 אינץ’, אבל גם ל-48 אינץ’. כלומר, השליטה בגודל היא בידכם, ובהתאם לגודל החצר תוכלו לבחור את הגודל הנכון. טמרפולינות גדולות יותר זקוקות גם לסולם כדי שאפשר יהיה להגיע אליהן, ולמען הבטיחות האישית של הילדים אתם זקוקים גם לרשת. שכבת ההגנה הזו תמנע מעידות ונפילות, והיא קריטית, ללא ספק.

 כיסויי קפיצים ואביזרים נוספים

רשת הביטחון היא, כאמור, אחד המרכיבים החשובים ביותר. עם זאת, היא לא היחידה. הבסיס של הטרמפולינה הוא רשת קפיצית, ועליה אתם (והילדים) מקפצים להנאתכם. באופן טבעי אנחנו עשויים למעוד בזמן הקפיצה, וכדי למנוע חבלות ונזקים פיזיים חשוב מאוד להצטייד בכיסוי קפיצי. כך, גם אם תיפלו הצידה לא תקבלו מכה, לא תשברו רגל ובעיקר לא תיפלו על משטח קשה וכואב. דרך אגב, זה אולי ברור מאיליו אבל שווה להדגיש את הנקודה הזו בכל זאת: כל טרמפולינה לחצר שבה תבחרו צריכה להיות חזקה ואיכותית ביותר. אם לא, ההנאה הגדולה עשויה להפוך לסכנה של ממש, וזו לא הדרך האידאלית לעסוק בפעילות גופנית

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים