חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הסינים חוזרים לי-ם!

 

לשכת המסחר ירושלים ממשיכה במלוא המרץ והתנופה להרחיב את הקשרים העסקיים בזירה הבין לאומית. יומיים לאחר ביקורה של המשלחת ממחוז חוביי, היה לנו הכבוד לארח את סגן נשיא יריד היבוא והיצוא של מחוז גואנגגו – היריד החשוב ביותר בסין ומהחשובים בעולם, מר מה צונזי.משלחת של אנשי עסקים, נציגי היריד יתארחו בלשכת המסחר בפגישה שתוכננה מזה זמן רב. בפגישה סוכם על המשך שיתוף פעולה בין הארגונים. הצדדים סיכמו בניהם כי חברי לשכת המסחר שיבחרו לעבוד עם עמיתנו הסינים יזכו לתנאים מיוחדים. 

 

לשכת המסחר בירושלים ממשיכה במלוא המרץ והתנופה להרחיב את הקשרים העסקיים בזירה הבין לאומית. יומיים לאחר ביקורה של המשלחת ממחוז חוביי, היה לנו הכבוד לארח את סגן נשיא יריד היבוא והיצוא של מחוז גואנגג’ו – היריד החשוב ביותר בסין ומהחשובים בעולם, מר מה צ’ונזי.

משלחת של אנשי עסקים, נציגי היריד יתארחו בלשכת המסחר בפגישה שתוכננה מזה זמן רב. בפגישה סוכם על המשך שיתוף פעולה בין הארגונים. הצדדים סיכמו בניהם כי חברי לשכת המסחר שיבחרו לעבוד עם עמיתנו הסינים יזכו לתנאים מיוחדים.

נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי: "אני מודה לעמיתי על הביקור. בימים הקרובים נייצר תהליך במסגרתו ינוסחו המשמעויות הפרקטיות של הביקור החשוב. הודעתי למר צ’ונזי כי אירגונו יכול לראות בלשכת המסחר ירושלים כתובת נאמנה לכל יוזמה".

סגן נשיא יריד היבוא והיצוא הסיני, מר מה צ’ונזי : "באנו לירושלים ביום חגכם במטרה לקדם את הכלכלות וקשרי המסחר של שתי המדינות. אני בטוח כי אנשי עסקים ישראלים שיגלו עניין ביריד שלנו יגלו כר נרחב של הזדמנויות עסקיות לא רק ביבוא מסין אלא גם ביצוא לסין ואף ביריד כפלטפורמה ליצוא מישראל לעוד שווקים רבים באזור בהם אין כרגע לישראל דריסת רגל".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים