חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  15 – 21 בדצמבר 2017 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  15 – 21 בדצמבר 2017

 

  טלה

הירח החדש בשבת-ראשון עדיין מדגיש ענייני חו"ל, מצב המצביע על נסיעות, או על מגעים אינטנסיביים עם חו"ל. בימים הבאים ייפתח אופק חדש ויתעוררו ציפיות חברתיות ועסקיות, מצב שעשוי לאזן את המפה הדחוסה והלחוצה, ולאפשר יצירת קשרים חברתיים והיחשפות להתנסויות חדשות. שימו לב לכוכב מרקורי בנסיגה שעשוי לסחוף לתקלות וטעויות.

שור

הירח החדש (שבת-ראשון) עשוי להעיד כי עקב נסיגת כוכב התקשורת מרקורי, המישור הפיננסי עשוי להיות פגיע, רגיש ולא צפוי ועלול לעלות לכם ביוקר אם לא תיזהרו. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. יש לכן להימנע מלהיכנס למצבי סחרור, או למצב מתמשך של חוסר יושר וחלקלקות. הנסיגה תיפסק בתוך שבוע ותוכלו סוף-סוף לנשום לרווחה.

תאומים

הירח החדש מול מזלכם (בשבת-ראשון) עשוי להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. בשל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי השולט במזלכם (עד 23 בדצמבר), המצב עשוי לייצר מתח פנימי ולדרבן קונפליקטים ועימותים. במחצית השנייה של החודש שימו לב לענייני בריאות ועבודה - אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. חשוב שתתכנו תוכניות שתוכלו לעמוד בהן. סגלו ערנות.

סרטן

שבת-ראשון מרמזות על החרפת העייפות והעצבנות שעלולות להשפיע עליכם אנרגטית. חשוב לכן להקפיד השבוע על שינה ותזונה נכונה, להתחבר לאווירה סימפטית ואוהדת, ובכלל זה להתרחק מכל גורם מלחיץ. זכרו כי אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. מצבכם עשוי להשתפר בתוך שבוע – 10 ימים.

 

אריה

הירח החדש (שבת-ראשון) עשוי לרמז על מגמה מעורבת. התקופה מזמנת גירויים מעניינים, ולכן מומלץ לא להחמיץ הזדמנויות, לשקול הצעות עסקיות לגופן ולהיות דרוכים מקצועית. השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם, תימצאו במצב רוח נוסטלגי ותהיו עסוקים באירוח חברים בארץ או מחו"ל. מצד שני, היו עירניים לנעשה סביבכם ושמרו על קור רוח.

בתולה

נסיגת כוכבכם מרקורי: המצב הכוכבי נוטה להקצין דברים, להביא אותם לידי התפרצות ותוך כדי לצאת מהמסגרות ומהגבולות הרגילים, מצב שעשוי לסחוף על מאבק מתוח, עיקש ומתיש.  מילה טובה: ההרגשה המיוחלת תגיע לקראת השבוע הבא ואילך לתוך חודש ינואר 2018. לאחר חודש מאומץ ביותר תוכלו להירגע וליהנות מפירות העשייה שלכם. רוצו עם הרגשות הפנימיים שלכם.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה יצירתית, פעילה ודינמית ולתקשורתיים שבכם צפויה עדנה. ימים אלה  מתאימים לנסיעות, לפגישות עסקים ולניצול הפן החברתי. זהירות: אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לקדם את עצמכם, אולם אתם גם מתעייפים בקלות ונוחים לכעוס, מה שגורם לאובדן ריכוז ושליטה. כדאי לכן להיות זהירים בנסיעות, בענייני כספים ובמגעים עם אנשים לחוצים.

עקרב

ברבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. בקרוב תיכנסו לחודש שבו תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע מומלץ להיות עם הרגל על הברקס בכל הנוגע להחלטות פזיזות, בייחוד בענייני כספים והשקעות. צריך להיזהר מפזיזות ולא לעשות שטויות בהשפעת סערת הרגשות שמציפה אותנו. מילת המפתח: איפוק.

קשת

מבנה שמיימי מאפשר עשייה, יוזמה, וגם מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה. במצב כוכבים כזה כדאי להתמודד עם קשיים, כי יש סיכוי להתגבר עליהם. ירח חדש במזלכם (בשישי-שבת): לבני המזל שביניכם יש אאורה זוהרת ומחשמלת. מה שאתם עושים עם העוצמה הזאת תלוי רק בכם, במיוחד בכריזמטיים שביניכם. עקב אכילס: הימנעו מסיכונים, גלו ערנות בנסיעות ושמרו על דיסקרטיות.

גדי

בשבת-ראשון: אינכם במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם, מה שעושה אתכם נוחים לכעוס, לפגוע או להיפגע, שמרו על קור רוח. הרצון הטוב שלכם עלול להיות מנוצל לרעה על ידי מישהו מסוים. לכן מומלץ להיזהר ממניפולציות, וכן להימנע מהנטייה לעומסים נפשיים ולפעילות יתר. מבט קדימה: בעוד כמה ימים תוכלו להביט על החיים מזווית אופטימית יותר.

דלי

בתוך אנרגיות לא קלות, יש לכם טובים ויצירתיים. שימו לב לשישי-שבת. תרגישו צורך לבצע שינוי מבורך בחיים, אבל כדאי שייעשה בהדרגה ותוכלו לפעול לטובת עניינים שקצת נתקעו. מפגש מקרי עשוי להוביל לתחילתו של קשר, שאת מהותו תוכלו לדעת בקרוב. זהירות: כדאי ללכת עם תחושותיכם הפנימיות. אל תבטחו בזולת, ויש להיזהר מחברים אינטרסנטים שעלולים להזיק.

דגים

המישור המקצועי מעסיק אתכם מאוד וייתכן שאתם נאלצים להתמודד עם קונפליקט שעשוי להקצין משבר אישי או מקצועי. התקופה מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה, לכן עליכם להיזהר בכל מעשיכם. זהירות: אסור שהרגשות יקבעו את התנהגותכם, דווקא משום שהמעורבות הפנימית חזקה מדי וחוסמת את תגובתכם ההגיונית. תיכנסו בקרוב לימים שיחזקו אתכם פיזית ונפשית.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים