חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכת בכורות: לנגפורד להט בהופעה ראשונה בכתום

 

הגארד החדש של שמוליק ברנר צלף 20 נקודות בדרך לניצחון של מכבי ראשל”צ על בני הרצליה במשחקו הראשון בקבוצה. בנשים לאומית הפועל ראשל”צ הכניעה ללא תנאי את הפועל פ”ת ובכדוריד מצפים למחזור הסיום באמצע שבוע

 

המשחק בין הראשונה בטבלת הליגה הלאומית בכדורסל, הפועל ראשון לציון, לאחרונה בדירוג, הפועל פתח תקווה, הבליט את פערי הרמות הגדולים. המוליכות מעיר היין הגדילו לעשות כשקלעו את כל 18 הנקודות הראשונות במפגש בזריקות מחוץ לקשת, מה שהוליך לפער 12, 9:21 לאחר הרבע הראשון. עד המחצית היתרון של המארחות תפח עד 20:41 בירידה לחדרי ההלבשה. גאיה סלס וניקול מיכאליץ’ בלטו אצל המובילה בעשרים הדקות הראשונות. 

 המחצית השנייה הייתה כבר גארבז’ טיים אחד ארוך, כשגם הילה הניג, שבלטה אצל האורחות עם 16 נק’, לא יכולה הייתה להושיע. בסיום, ניצחון גדול לראשל"ציות, 35:83. 

קלעו להפועל ראשון לציון: גאיה סלס 22, ניקול מיכאליץ 17, שחר ברנר 15, אנה שפובלוב 12, גילי אייזנר 11, עמית בן אליעזר 6.

גברים כדורסל

מכבי ראשל"צ גברה על בני הרצליה ב’בית מכבי’ הרבה בזכות הופעת בכורה נפלאה של קית’ לנגפורד, שהחתם במדי הקבוצה של שמוליק ברנר לאחרונה. הגארד האמריקאי נכנס במהלך הרבע הראשון ותרם בסך הכל 20 נקודות למקומיים בדרך לניצחון סופר חשוב על האורחים מהשרון.

דווקא המחצית הראשונה התנהלה ברובה בשליטה של הכחולים מהרצליה, שירדו למחצית ביתרון מינימלי 44:46. ג’ף אדריאן להט אצל ההרצליינים, בעוד קרופורד ולנגפורד שמרו של מרחק סביר. הרבע ה-3 המשיך במומנטום חיובי בקרב חניכיו של אריק שיבק, שסיימו אותו ביתרון 3 נק’, 70:73. המקומיים יצאו לרבע המכריע בטירוף, כאשר סיגרס וקרופורד דהרו לריצה של 2:14 עד לניצחון בסיום, 91:97, שהקנה לחבורה של שמוליק ברנר ניצחון תשיעי העונה ושמר על חלום הפלייאוף בכתום חי וקיים. במחזור הבא תתארח ראשל"צ בגלבוע למשחק עונה מבחינתה מול הקבוצה שמדורגת שלב אחד מעליה בטבלת ליגת העל מרחק נקודה בלבד במקום ה-8.

 כדוריד

המוליכה בפועל ראשל"צ איבדה נקודה אחרי שסיימה רק בתיקו מול הרצליה השלישית בטבלה, 35:35 רגע לפני מחזור הסיום של העונה הסדירה. ברביעי יארחו האדומים את קריית מוצקין מתחתית הטבלה במורה להבטיח את המקום הראשון בכניסה לפלייאוף. 

מכבי ראשל"צ גברה על א.כ. נס ציונה 27:32, כאשר רם טורקניץ’ בלט בקרב האלופה עם 9 שערים. הצהובים מדורגים עדיין במקום ה-4, חמש נקודות פחות מהיריבה המושבעת שבפסגה. באמצע השבוע תתארח הקבוצה אצל קריית אונו, האחרונה בטבלה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים