חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עגילי הליקס

 

הליקס הוא עגיל שנעשה בחלק החיצוני העליון של האוזן. לשם ביצוע הפירסינג לעגילי הליקס דרושה מחט מאוד מדויקת. עגיל הליקס שונה מפירסינג בתנוך האוזן מכיוון שלוקח לו זמן ארוך יותר להחלים.

 

הליקס הוא עגיל שנעשה בחלק החיצוני העליון של האוזן. לשם ביצוע הפירסינג לעגילי הליקס דרושה מחט מאוד מדויקת. עגיל הליקס שונה מפירסינג בתנוך האוזן מכיוון שלוקח לו זמן ארוך יותר להחלים. גם עגיל זה הפך להיות מאוד פופולרי בשנים האחרונות, גם בשל האופנתיות הטבעית וגם בעקבות שחקניות וזמרות רבות שהלכו אחר צו האופנה והביאו רבות אחריהן.

 עגילי הליקס ב-Tribal Tattoo

ב-Tribal Tattoo תמצאו את הפירסר המקצועי והמנוסה ביותר, שידע היכן בדיוק ובאיזו זווית יש למקם את עגיל הליקס. למרות זמן ההחלמה הארוך יחסית, עגילי הליקס מבוקשים מאוד על ידי כל שכבות האוכלוסייה. לפיכך, אם מבצעים זאת במקום שבו יש את הציוד הטוב ביותר, שבו יש סטריליות מושלמת וניקיון מלא של המקום. אצלנו יש חדרי פירסינג אינטימיים ונוחים.

הצוות ייעץ לכם לגבי המיקום הנכון לעגיל וסוג העגיל המתאים. כמו כן תקבלו את כל המידע לגבי הטיפול הנכון במקום, כדי לקצר את זמן ההחלמה. יש לעשות כמה פעולות, כמו להיזהר שלא לפצוע את המקום בזמן הברשת השיער ולא לגעת בעגיל כדי שלא יזדהם. כאמור זמן ההחלמה של עגיל כזה הוא ארוך יותר מעגיל בתנוך, ולכן מומלץ לא לישון על האוזן שבה בוצע ההליקס כדי לתת לו להחלים בצורה הטובה ביותר.

 הרבה יותר מפירסינג

ביצוע פירסינג הוא כבר חלק מהמיינסטרים, ולא נדיר לראות בחורים ובחורות עם קעקועים ופירסינג. חיזיון כזה כבר נפרץ ואינו יוצא דופן. עם זאת, כשמחליטים לעשות פירסינג, עגילי הליקס, עגילי טראגוס, או כל פירסינג אחר, חשוב לבחור מקום שידע לתת את המענה המקצועי והשירותי ביותר. חשוב שזה יהיה מקום נקי ומחוטא, עם פירסרים מקצועיים שיודעים את העבודה מצד אחד, אבל גם יודעים להרגיע ולהסביר את כל מה שנדרש בבהירות מצד שני.

רבים ורבות באים אלינו לבצע פירסינג, ובפרט עגיל הליקס, ומקבלים את השירות המלא. אנחנו מציעים את כל המידע הנדרש, גם אם אתם נמצאים כאן בפעם הראשונה. הניקיון והסטריליות חשובים מאוד כדי להימנע מדלקות וזמן החלמה ארוך. כמו כן תקבלו שירות סבלני וסופר מקצועי מהצוות שלנו, שכבר ראה דבר אחד או שניים ומנוסה ביותר בעבודה גם עם לקוחות חדשים.

אצלנו תמצאו את כל זה ועוד: מבחר עצום של עגילים, שיותאמו לפי רצונכם ועל פי הדרכתנו לפירסינג שנבחר. העגיל חייב להתאים גם לזמן ביצוע הניקוב. יש עגילים שמותאמים במיוחד במקום שלא החלים עדיין, ואותם מחליפים בדרך כלל לאחר מכן, כשהמקום החלים והבריא לגמרי. גם אם אתם לא סגורים על איזה עגיל אתם רוצים והיכן למקם אותו, בואו אלינו. נראה לכם את כל האפשרויות שפתוחות בפניכם, כל המיקומים והעגילים, ונעזור לכם להחליט.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים