חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

כל ספר וגורלו שלו

 

הספרייה המרכזית מציעה לאוהבי הספרות סדרת מפגשים, בהנחיית ד”ר רונית בועז. דיון חוויתי במבחר יצירות עכשוויות מן הספרות המקורית והמתורגמת

 

החודש עם תום החגים נפתחת בספרייה המרכזית סדרת מפגשים ספרותיים חדשנית "כל ספר וגורלו שלו" בהנחיית ד"ר רונית בועז, מרצה וחוקרת ספרות. סדרה זו באה בעקבות הצלחתה של סדרת המפגשים הקודמת, "שיח ספר" בהנחיית יוסף אורן, שבה השתתפו תושבים רבים.

אחת לחודש מוזמנים אוהבי ספרות לדיון חוויתי ומאתגר במבחר יצירות עכשוויות מן הספרות המקורית והמתורגמת. המפגשים יתמקדו ביצירה ספרותית אחת, כמו מפגש על הספר "החיוך האטרוסקי" או במספר יצירות בעלות מכנה משותף, כמו המפגש הראשון שיעסוק בשתי יצירות ספרותיות: הרומן "הדבר היה ככה" של מאיר שלו ו"סיפור על אהבה וחושך" של עמוס עוז בשתיהן מופיעה דמות הסבתא וחיבתה יוצאת הדופן לניקיון.

המפגש הקרוב (שיתקיים בתאריך 12.10.10) יעסוק בנושא "סמרטוט שואב אבק ומיקרובים - הניקיון בראי הספרות" במפגש זה נפגיש את סבתא טוניה, סבתו של מאיר שלו ברומן האחרון שלו: "הדבר היה ככה", עם שלומית, סבתו של עמוס עוז, ברומן "סיפור על אהבה וחושך", שתי לוחמות עקשניות בלכלוך ובאבק הארצישראלי.

המפגש הבא אחריו (שיתקיים בתאריך 9.11.10) יעסוק בנושא: "אל חצר חייו נחתה ציפור נדירה" ויעסוק ברומן: "עאידה" מאת סמי מיכאל. סיפור אהבתם של זכי דאלי, יהודי מבוגר הכותב ומגיש תוכנית דוקומנטרית פופולארית בטלוויזיה העיראקית, לעאידה, פליטה כורדית. לצד סיפור אהבתם הרומן מציג תמונת מציאות חברתית ופוליטית בבגדאד.

המפגשים יתקיימו בשעה 20:00 בספרייה המרכזית בעמק דותן 49.

רכישת הכרטיסים בקופות היכל התרבות, טלפון 08-9737333.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים