חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

היכל התרבות מרחיב את שערי התודעה

 

היכל התרבות מודיעין מכבים רעות, עובד זו השנה השנייה עם הקמפוס לגיאוגרפיה בינלאומית, ומציע לכל באי ההיכל, סדרות העשרה והרחבת אופקים, איכותיות ותרבותיות

 

הקמפוס לגיאוגרפיה בינלאומית, פועל מעל ל- 17 בארץ, במגוון תחומי העשרה ודעת, ומתמחה במפגשים רב תחומיים חווייתיים עם תרבויות. הקמפוס מהווה אבן שואבת למורים במדינה, הנהנים מגמולי השתלמות בתכניותיו, ופונה גם לקהל הרחב.

השנה, הרחיבו היכל התרבות והקמפוס את שיתוף הפעולה, והגדילו את היצע הסדנאות וההרצאות של הקמפוס בהיכל. נציין כי התכניות מוכרות לגמול השתלמות למורים, ולכן מתאימות מאוד לכל העוסקים במלאכת החינוך.

בין התכניות, ניתן למצוא את הוותיקות והיציבות: תרבויות בראי הקולנוע - סדרת הרצאות מלווה בסרטים הטובים ביותר (גראן טורינו, עג'מי, אדונית התבלינים ועוד...), המשקפים תרבויות שונות בכל רחבי העולם.

סדרת "מאחורי הצלילים" עם אמן הפסנתר, אסף פייר, מציעה מפגשים מרתקים המאפשרים הצצה אל אחורי הקלעים של עולם המוסיקה.

הסדרה החדשה "מרימים מסך", מאפשרת צפייה בשבע מן ההצגות האיכותיות ביותר המציגות על בימות ישראל, ולאחר מכן מציעה סדרת הרצאות בנושאים אותם מעלה כל הצגה בפרט, ובתחום התיאטרון ככלל.

הסדרה "חותם נשי" מציגה ביוגרפיות של הנשים המשפיעות והחזקות בעולם, סדרת "העצמה" מלמדת כיצד לרתום איכויות אישיות לכיוון של הצלחה, ובנוסף מציע ההיכל סדרת טיולים בירושלים, וסדרות נוספות.

לפרטים התקשרו להיכל התרבות 08-9737333.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים