חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

החגיגה הלבנה של ילדי פסיעות

 

 

חג השבועות ידוע גם בשם חג הביכורים ואין חג מתאים ממנו להיות החג של ילדי "פסיעות". בדומה לשנה שעברה גם השנה יציינו ילדי תכנית "פסיעות" את חג השבועות בהפנינג מיוחד שיערך ביום ראשון 20.5.2012 במגרש הכדורגל שברחוב עמק בית שאן. ההפנינג מיועד לכל הגנים והמשפחתונים המשתתפים בתכנית- גננות, מטפלות, ילדי הגנים הפרטיים ומשפחותיהם.

המשתתפים ייהנו מהפעלה מוזיקלית של ציפי כהן, הרית-מוזיקאית המקומית הידועה והמוערכת. כמו כן ייערכו ריקודים של להקה ייצוגית NDANCE בהנהלת נעמה דינרמן בן שלמה. כזכור, תכנית פסיעות, התוכנית החדשנית והייחודית של העירייה ועמותת סחלבים המציעה הכרה עירונית למסגרות שעומדות בקריטריוני ההפעלה ומספקת להן סל של שירותי הדרכה וייעוץ. ליווי המסגרות החינוכיות הפרטיות בעיר (גני ילדים, משפחתונים ופעוטונים לילדים מגיל שלושה חודשים ועד לגיל חמש).

התוכנית מוצלחת

בעירייה ציינו השבוע בסיפוק את פעילותה של התוכנית והעובדה כי עד כה התוכנית פועלת בקרב 33 מסגרות שונות בעיר וכוללת כ-700 ילדים. בעמותת סחלבים המפעילים את התכנית מציינים כי במהלך השנה האחרונה הצטרפו שש מסגרות חדשות לפסיעות, כאשר במקביל ישנן מסגרות נוספות הבוחנות הצטרפות לתכנית.

לדברי מנהלת המרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים, ענבל זרקון, הדבר מראה כי התכנית מוצלחת והוסיפה כי מנהלי המסגרות סיפרו כי הורים שחיפשו מסגרות על ילדיהם מכירים את "פסיעות" והתקשרו אליהם לאחר שראו את שם המסגרת ברשימת המשפחתונים והגנים פרטיים המשתתפים בתוכנית פסיעות באתר העירייה ובמקרים אחרים ביקשו לוודא כי המסגרת בה הם התעניינו נמצאת ב"פסיעות".

בהפנינג אליו ישתתפו ראש העיר, חיים ביבס, סגנו, ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, יו"ר המתנ"ס וחבר המועצה מוטי גרונר, ראש מינהל החינוך בתיה שוכן, מנכ"ל עמותת סחלבים, נתי בר נתן ומנהלת השירות הפסיכולוגי העירוני, שפרה טרייביץ יוצגו כל הגנים לאחר מכן ישתתפו הילדים בפעילות של ציפי כהן ויקנחו בהרקדה חגיגית עם המרקיד קובי מיכאלי.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי: "האירוע שיתקיים בשבועות מסמל סיום של עוד שנה מוצלחת לתוכנית פסיעות. למעלה מ-700 ילדים, שעד לפני שנה לא ידענו כלל לאיזה גנים הם הולכים ומהם התנאים בגן, נמצאים עכשיו במסגרת התוכנית עם שיתוף פעולה מצוין בין העירייה לבין הגננות. אני שמח לראות שהתוכנית ממשיכה לגדול ולהתרחב, כאשר המטרה היא שכל הורה, בשעה שהוא מבקש לבחור גן פרטי לילדיו, יבדוק האם הגן משתתף בתוכנית העירונית של פסיעות."

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים