חיפוש
 
לדף הבית >>     מורשת >>

התלמידים הצילו את ערכי הטבע

 

תלמידי כיתות ד-ו’ מבית הספר "ניצנים" במודיעין השתתפו בפרויקט העתקת פקעות מגבעת קייזר, שם החלו לאחרונה בעבודות להקמת שכונה חדשה, והעברתם למקום חלופי ומוגן. זאת במסגרת תכנית החינוך הסביבתי "ילדים מובילים שינוי" של החברה להגנת הטבע    

 

300 תלמידים מבית הספר "ניצנים, במודיעין הצילו פקעות של בצלים מגבעת קייזר דרום, שם החלו לעבוד לאחרונה דחפורים במסגרת הקמת שכונה חדשה בעיר.

לאחר שקיבלו היתר מיוחד מרשות הטבע והגנים, המופקדת על שמירת ערכי טבע מוגנים, יצאו התלמידים לשטח, בליווי צמוד של אנשי החברה להגנת הטבע, וקיימו פעילות ייחודית של העתקת פצלים של בצלים וזרעים של צמחים שונים אל מחוץ לגבעה, על מנת שיוכלו להמשיך ולפרוח גם בשנים הבאות. תלמידי כיתות  ד’ - ו’ הצליחו להציל עשרות רבות של פקעות רקפות ועיריות, בצלים וזרעים שונים, אשר יישתלו בחצר בית הספר במתחם מיוחד שיוקדש לפרויקט העתקת הפקעות.

במהלך השנתיים האחרונות, כחלק מתכנית החינוך הסביבתי של החברה להגנת הטבע "ילדים מובילים שינוי" בבית הספר "ניצנים", יצאו התלמידים לפעולות חקר וסיור על גבעת קייזר דרום, מעל פארק הענבה, הנמצאת במרחק הליכה מבית הספר וקרובה לליבם. במהלך הסיורים שנערכו עם התלמידים לאורך השנה למדו הילדים על הטבע בסביבת מגוריהם ופגשו בעלי חיים שונים, ומרבדי פריחה בעונת החורף והאביב (רקפות, כלניות, נרקיסים עיריות ועוד.. ).

לדברי שיר פרג, רכזת החינוך הסביבתי של החברה להגנת הטבע במודיעין, "תלמידי בית הספר ניצנים התרגשו מאוד להשתתף בפרויקט והרגישו שהם מצליחים להציל חלק מהצומח שעל הגבעה, אותה הם אוהבים כל כך. הם הוכיחו שהם אכן ילדים המובילים שינוי בעיר מודיעין".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים