חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

רפואת תדרים - לייף אנרג’י

 

ה"רפואה העממית" ראתה את האדם כיצור שלם שבו כל תא וכל חלקיק תא הינו חלק משלם זה. כיום גם הרפואה המודרנית מתחילה לראות וללמוד את ההקשרים בין תהליכי חשיבה, הרגשה ותפקידיהן של מערכות הגוף והנפש ביצירת מחלה או בריאות על ידי מחקרים ומכשור איבחוני חדש    

 

שיטת הטיפול ברפואת תדרים - לייף אנרג’י מאפשרת התייחסות טיפולית רב ממדית. הטיפול מקיף את שלושת הרבדים - גוף, נפש ורוח.

מטרת הטיפול היא איזון אנרגיית החיים המפעילה את כוחות הריפוי הפנימיים והטבעיים של האדם. גופו של כל אחד מאיתנו יכול לרפא את עצמו. הוא רק צריך למצוא את הדרך לכך. תמציות אלו עוזרות לו למצוא את הדרך הנכונה לריפוי ואיזון. טיפול נכון אינו עוסק בהעלמת הסימפטומים אלא יצירת התנאים הפנימיים המאפשרים הפעלת כוח הריפוי של האדם.

לכל מחלה וסימפטום יש תפקיד, זוהי בעצם קריאת אזהרה הקוראת לצורך בתיקון ושינוי. הבעיה היא כי לא תמיד אנו שומעים את קריאות האזהרה של גופינו. הגוף לעומת זאת לא יפסיק להזהיר אותנו עד שנעשה את השינוי הדרוש. עד אשר זה יהיה במקום הכי כואב העיקר שנבין את המסר וניצור שינוי.

טיפול נכון אינו עוסק בהעלמת הסימפטומים אלא יצירת התנאים הפנימיים המאפשרים את הפעלת כוח הריפוי של האדם.

אנרגיית החיים הזורמת, מחברת ומשלבת את התפקודים בין כל ממדי האדם. זוהי שיטת טיפול טבעית הבולטת במאפייניה הייחודיים ובתוצאות מהירות ואיכותיות.

הגישה הטיפולית : כוללת איבחון טיפולי וזיהוי הסיבה להיחלשותה של אנרגיית החיים, לאיתור וחיזוק איברים, מערכות איבר, רקמות, תאים או מערכות אנרגטיות חלשות, על מנת להגיע לתפקוד הרמוני של השלם. כתוצאה שיפור איכות החיים המיידית והפעלת תהליכי ריפוי בטווח המיידי והמתמשך.

התהליך הטיפולי בתמציות לייף אנרג’י מתרחש בארבעה רבדי טיפול :

1. ברובד החיצוני המיידי : הקלה על הסימפטומים, הדלקת, הכאב, הסבל ושיפור איכות החיים המיידית.

2. ברובד הפנימי יותר : רובד זה קשור למצבנו האמוציונאלי. הקונפליקט או הבעיה שגרם / תרם / האיץ את הופעת הסימפטומים או המחלה.

3. רובד תאי : כיום אנו חיים ברמת זיהום סביבתית גבוהה ביותר המובילה לעומס של טוקסינים ברובד זה. זיהום המים, האוויר, המזון ... יוצרים ברקמות השונות, עומס חומרים רעילים אשר הגוף אינו בנוי להתמודד איתם ועל אחת כמה וכמה כאשר זרימתה של אנרגיית החיים אינה במיטבה. חלקם של טוקסינים אלו מופרש עם השתן או דרך מערכת העיכול והעור אך חלק גדול שוקע ברקמות הגוף וחייב התייחסות. ישנם מעט טיפולים כיום שמסוגלים לתת התייחסות ראוייה לרובד התאי.

4. הרובד העמוק ביותר - המהות האמיתית : תמצית מהותו הייחודית האמיתית של המטופל - ה True Essence. ברובד זה מתאפשרים השינויים העמוקים והמתמשכים גם לאחר סיום הטיפול בתמציות.

הטיפול מותאם אישית על פי המטופל וצרכיו הייחודיים, שהרי כל אדם הוא יחיד ומיוחד.

כמטפלת בשיטת לייף אנרג’י אני משתמשת בתמציות תדרים המופקות מצמחים, גבישים (קריסטלים) ותדרים ביולוגיים. הגבישים הנם מינראליים - יסודות שמקורם באדמה.

תמציות התדרים פותחו תוך מעקב אחר התפקוד האנרגטי (הניתן כיום למדידה) והשינויים המתחוללים בעת מחלה או הפרעה וכן בעת תהליכי ריפוי. וזאת בכוונה למצוא את האופן שבו נוכל להפעיל את יכולת הריפוי הפנימית. השימוש בתמציות אפשרי כטיפול שלם בפני עצמו וגם כמובן בשילוב לגישות ותרפיות נוספות.

ניתן להשתמש בהן לטיפול במצבים רבים גם אקוטיים וגם כרוניים למעשה ניתן לעזור בכל מצב בו הבריאות, הנפש, החשיבה.... אינן במיטבן. כמו כן ניתן להשתמש בתמציות לטיפולים מונעים כגון : חיזוק מערכת החיסון, הכנה לפני ניתוח או כל פרוצדורה אחרת (הכנת כל המערכות וחיזוקן מראש תורמת להחלמה מהירה יותר מהניתוח).....

הנה מספר דוגמאות מניסיוני לכוחן של הטיפות :

אישה קשישה שסבלה מדלקות חוזרות בדרכי השתן, ניסתה טיפולים שונים מערביים, תערובות צמחים, תוספי מזון ועוד. הגיעה אלי מיואשת כבר לחלוטין. לאחר 24 שעות של נטילת פורמולות ספיציפיות בשבילה קיבלתי טלפון נרגש ולא מאמין על היעלמות תחושת הלחץ, השריפה, תדירות השתן ....

ילד בן 5 הסובל מפוליפים, אדנואיד ושקדים מוגדלים מועמד לניתוח דחוף, אך אימו מתנגדת נחרצות שיעבור ניתוח. לאחר כחודש של טיפול כבר כמעט ואינו נוחר בלילות. לאחר כחצי שנה בביקור שיגרתי אצל רופא א.א.ג המצב השתפר לאין ערוך.

ילד בן 9 שסובל מהרטבות לילה ובריחת צואה, תוך 3 חודשים נגמל לחלוטין.

מטופלת בת 35 שסובלת ממיגרנות כרוניות ומושבתת כמעט לחלוטין אחת לשבועיים במשך 3 - 7 ימים. תוך כחודש ימים סובלת ממעט כאבי ראש מדי פעם.

ילד בן 14 שסבל משילשולים נוראיים כמעט מיום היוולדו. בשנתיים האחרונות כמעט ולא הגיע לבית הספר. לטענת הרופאים אין אפשרות ריפוי. זקוק לאנטיביוטיקה למשך כל ימי חייו. לאחר כ 4 חודשים כבר אינו סובל כלל משילשולים וחזר למסלול חיים רגיל.

וכמובן שיש עוד סיפורים רבים ומופלאים הודות לעוצמתן של התמציות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים