חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הופעות בגן המושבה חוזרות גם השנה

 

הופעות בגן המושבה חוזרות גם השנה. שירי מימון, פיני חדד, נופר סלמאן ואברהם טל מחכים לכם. הכניסה, כבכל שנה, חופשית 

 

לחגיגות חמישי במדרחוב ומסיבות הגן בימי שלישי מצטרף יום נוסף לחגיגה בחופשת הקיץ- מוצאי שבת. כבכל שנה, גם השנה יתקיימו הופעות פתוחות לקהל בגן המושבה במהלך חודש אוגוסט. ההופעה הראשונה, במוצאי השבת 6.8.16 עם הזמרת המוערכת שירי מימון שחוזרת לבמה עם מופע סולו חדש בהפקה נוצצת ועדכנית, בו תציג את הכישורים הרבים שלה וכמובן את להיטיה הגדולים: "השקט שנשאר", "לאן שלא תלכי", "כשהלכת" ואחרים.

הערב יחל בשירה בציבור עם שרי ברק. שבועיים לאחר מכן, ב-20.8.16, תפתח את ההופעה בכיכר נציגתנו ל"כוכב הבא" נופר סלמאן, תושבת העיר בת ה-17, שפרצה לתודעת הקהל כשהעפילה לגמר התוכנית והגיעה למקום השני. אחריה יעלה הזמר פיני חדד עם אין ספור להיטים מ-25 שנות קריירה ועשרה אלבומים בהם השירים:  "לא לבד", "ילדה רעה", "אישה יפה" ועוד חומרים איכותיים בז’אנר.

שבוע לאחר מכן, ב-27.8.16 יגיע לגן המושבה יוצא להקת שוטי הנבואה, הזמר אברהם טל שיוצא בימים אלה לסיבוב הופעות חדש "עכשיו החיים" הכולל בתוכו את להיטי האלבום החדש הרביעי במספר. אברהם טל עולה לבמה עם להקת נגנים משובחת שמביאה אל הבמה חגיגה של צבעים וצלילים ויוצרת חוויה מרגשת סוחפת ומרקידה. במופע יכללו להיטים שהפכו לפס קול ההוויה הישראלית ובניהם "אורות", "שושנה", "קול גלגל" ועוד. לפניו תתקיים שירה בציבור עם הזמרת אילנה כץ.

כל ההופעות שמקיימת עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית בראשות אלי פולק, יחלו ב-21:15. הכניסה, כבכל שנה, חופשית.

ראש העירייה, דב צור, מזמין את תושבי העיר להגיע ולהשתתף באירועי הקיץ: "לצד האירועים הרבים שאנחנו מקיימים לילדים, לנוער ולצעירים, אנחנו מזמין גם את הקהל הבוגר יותר ליהנות מערב תרבותי ואיכותי של שירה עברית".

חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות, קרן דנה ג’דה, הוסיפה: "קיץ חם בראשון לציון , פעילויות, מופעים ואירועים ללא הפסקה. גאה לקיים את האירועים באוגוסט בגן המושבה עם אומנים מצוינים שמחצית מהם תושבי העיר וביניהם הכוכבת העולה נופר סלמאן. מזמינה את כולם להגיע וליהנות".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים