חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מחברים לחשמל את בתי הספר החדשים

 

במסגרת העבודות המואצות של חברת החשמל לחיבור לרשת החשמל של מוסדות חינוך חדשים בכל רחבי הארץ, התבצעו גם על ידי עובדי אזור ראשון לציון במחוז הדרום של חברת החשמל עבודות מקיפות

 

חברת החשמל במבצע קיץ נרחב לחיבור מוסדות החינוך החדשים לרשת החשמל בישובי השפלה. במהלך החודשים האחרונים ביצעו עובדי אזור ראשון לציון של חברת החשמל עבודות מקיפות ובלו"ז צפוף לחיבור של למעלה מ-20 מוסדות חינוך חדשים לרשת החשמל - בראשון לציון, באר-יעקב וישובי השפלה

במסגרת העבודות המואצות של חברת החשמל לחיבור לרשת החשמל של מוסדות חינוך חדשים בכל רחבי הארץ, התבצעו גם על ידי עובדי אזור ראשון לציון במחוז הדרום של חברת החשמל עבודות מקיפות בלו"ז צפוף וקצר במהלכן חוברו למעלה מ-20 מוסדות חינוך חדשים לרשת החשמל.

אזור ראשון לציון של חברת החשמל כולל שטח גיאוגרפי נרחב ובו הערים ראשון לציון, נס-ציונה, המועצות המקומיות באר-יעקב, בית-דגן, המועצה האזורית גן שורק וישובים נוספים. בשנים האחרונות הוקמו אלפי יחידות דיור חדשות בתחומי האזור , וכנגזרת מכך מוקמים מוסדות חינוך רבים: גני ילדים, מעונות, בתי ספר ועוד.

פרויקט החזרה ללימודים, שהחל בחברת החשמל לפני כחצי שנה וצפוי להסתיים בימים הקרובים, כלל עבודות מקיפות לחיבור מוסדות לימוד חדשים וכן הגדלת חיבורי חשמל לגנים ובתי ספר קיימים .

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל : "עובדי חטיבת הלקוחות של חברת החשמל ריכזו מאמצים מיוחדים בחודשים האחרונים בכלל ובחודשי יולי אוגוסט בפרט, לחיבור ולהגדלת חיבורים למוסדות חינוך חדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. חברת החשמל ריכזה לקראת הקיץ בקשות רבות לחיבורים חדשים מהרשויות המקומיות ובהתאם תכננה את עבודות השטח כך שהחברה תעמוד ביעדים גם השנה. אנו מאחלים לילדי ישראל, שנת לימודים פורייה ומהנה ".

ד"ר קובי יהב, מנהל מחוז הדרום ( הכולל את המרחב שבין נתניה ועד אילת, למעט גוש דן) של חברת החשמל: אנו פועלים מסביב לשעון על מנת להעניק את השירות המיטבי לכל לקוחותינו. בתחומי מחוז הדרום חוברו לרשת החשמל במסגרת המבצע עשרות מוסדות חינוך חדשים – גני ילדים, מעונות, בתי ספר ומוסדות חינוך נוספים. התגייסנו בחודשים האחרונים לבצע עבודות מקיפות לחיבור מוסדות חינוך חדשים ולבצע הגדלות חיבור במוסדות חינוך אחרים – בקיצור ניכר של לוחות הזמנים ובריכוז מאמצים משמעותי – ועמדנו באתגר המשמעותי. יישר כוח לעובדי המחוז ולעובדי אזור ראשון על התגייסות, הנחישות והביצוע האיכותי והמקצועי "

שרלי שריקי, מנהל אזור ראשון לציון של חברת החשמל, מציין את הקשר ההדוק של חברת החשמל באזור ראשון לציון עם הרשויות המקומיות ואת התיאום בביצוע העבודות על מנת לעמוד ביעד: חיבור לחשמל כל מוסדות החינוך החדשים והגדלות חיבור למוסדות חינוך קיימים - טרם פתיחת שנת הלימודים: " אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות – למען לקוחותינו המשותפים: התושבים "

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים