חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניתוחי הרזיה - מה ההבדל בין ניתוח שרוול קיבה לניתוח מעקף קיבה

 

קיבלתם את ההחלטה, אתם מבינים שאתם זקוקים לשינוי, ובעיקר אתם יודעים שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך. אחרי שורה ארוכה של דיאטות מסוגים שונים, אימוני כושר מפרכים ולעיתים גם שימוש בכדורי פלא למיניהם, אתם נמצאים עדיין באותה הנקודה.

 

קיבלתם את ההחלטה, אתם מבינים שאתם זקוקים לשינוי, ובעיקר אתם יודעים שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך. אחרי שורה ארוכה של דיאטות מסוגים שונים, אימוני כושר מפרכים ולעיתים גם שימוש בכדורי פלא למיניהם, אתם נמצאים עדיין באותה הנקודה. רגע לפני שאתם מתייאשים ומחליטים להשמנת היתר שלכם אין פתרון, מה שאומר שאתם גם קצת מוותרים לעצמכם ובמידה רבה על הבריאות שלכם, יש בכל זאת כמה דרכים טובות יותר להתמודד עם הבעיה, בהם סוגים שונים של ניתוחי הרזיה. אם שמעתם על שתי השיטות העיקריות – שרוול קיבה ומעקף קיבה – הגיע הזמן שתבינו על מה בעצם מדובר, ומה ההבדלים ביניהם.

 

ניתוח שרוול קיבה

בכל הקשור לשיעורי ההצלחה שלו, ניתוח שרוול קיבה בהחלט מציע אחוזים מרשימים למדי, באזור ה-80%. ההצלחה הזו תלויה במידה רבה גם במטופלים עצמם, שנדרשים לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית גם לאחר הניתוח, כדי לשמר את התוצאות ולזרז את תהליך הירידה במשקל. ההליך עצמו יתבצע בהרדמה מלאה וידרוש מהרופא המטפל להסיר חלק ניכר מהקיבה. החלק שיישאר יהיה צר וארוך, בדומה לשרוול, מה שמסביר את מקור השם. הנפח החדש יקשה עליכם לשמור על שגרת האכילה שלכם, מה שאומר שתהיו שבעים מהר יותר ותלמדו לצרוך כמויות קטנות יותר של מזון. היתרון המרכזי, אם כן, הוא שמדובר בניתוח שיוביל לירידה משמעותית ומהירה יחסית במשקל. החיסרון של הניתוח לא דווקא ייחודי רק לו אבל חשוב לציין אותו בכל זאת, וזהו החיסרון האסתטי. במקרים רבים אתם עשויים למצוא עצמכם עם עודפי עור שיוכלו להיעלם באמצעות ניתוח מתיחה, או על ידי הקפדה אינטנסיבית על פעילות גופנית.

 

ניתוח מעקב קיבה

השיטה השנייה, מעקף קיבה, עשויה להישמע לכם לא מאוד שונה, לפחות בחלקה, אבל בקיימים בכל זאת הבדלים משמעותיים. הדמיון הקיים קשור לעובדה שבשני ההליכים ייווצר שרוול קיבר צר ומוארך, מה שיגביל את היכולת שלכם להמשיך לאכול כמו קודם. אלא שבניתוח הזה יבוצע גם קיצור החלק הפעיל של המעי, מה שיתרום לספיגת הרכיבים התזונתיים. שיעורי ההצלחה של הניתוח גם הם יחסים לא רעים (כ-70%) והוא נחשב לבטוח יחסית, גם בזכות הטכניקה הפשוטה למדי (בהשוואה לאחרות). כמובן שכדי לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור בשיטה שנכונה לכם ומרגישה לכם בטוחה יותר, רצוי ומומלץ להתייעץ עם רופא מומחה שיבדוק, יחווה דעה וימליץ על הדרך שתוביל אתכם למטרה באופן היעיל והבטוח ביותר.        

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים