חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פעילויות לילדים בקיץ בראשון לציון

 

הקיץ מתקרב ונותן את אותותיו בגדול, מה שמביא אותנו, ההורים, להתמודד עם לא מעט דילמות. מצד אחד כולנו שמחים על החום שמגיע כי בדרך כלל איתו גם מגיעה אווירת החופשה הנפלאה אך מצד שני אנחנו גם תוהים: מה נוכל לעשות עם הילדים בקיץ?

 

הקיץ מתקרב ונותן את אותותיו בגדול, מה שמביא אותנו, ההורים, להתמודד עם לא מעט דילמות. מצד אחד כולנו שמחים על החום שמגיע כי בדרך כלל איתו גם מגיעה אווירת החופשה הנפלאה אך מצד שני אנחנו גם תוהים: מה נוכל לעשות עם הילדים בקיץ? אם גם אתם חיים בראשון לציון אתם בוודאי יודעים שלא חסרות פעילויות מעניינות לילדים כל השנה, קל וחומר בקיץ, כאשר כל הילדים בחופשה.

לכן הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בנושא הזה הוא פשוט לתכנן את הדברים מראש. זה אומר שכדאי לכם לדבר עם הילדים, לראות מה הם אוהבים ואיזה חלומות יש להם לקיץ הקרוב. במקביל, כדאי יהי לבדוק איזה פעילויות מתקיימות בראשון ומה יוכל להתאים לילדים שלכם. שווה להתעסק בנושאים האלה עוד היום כי כך תגיעו לחופשת הקיץ עם תוכנית מוכנה ובלי הפתעות או זמן שאינו מנוצל כהלכה.

לרכב על סוסים בראשון

אם אתם רואים שגם הילדים שלכם, כמו הרבה ילדים אחרים בעידן המודרני, מבלים הרבה יותר מידי זמן מול המחשבים, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון והקיץ זה הזמן המושלם לכך. אם החלום שלכם היה לראות את הילדים עוזבים קצת את הטלפון הנייד ומתחברים יותר לטבע ובעלי החיים, אין ספק שהאופציה הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה בתור פעילות קיץ ובתור הפוגה זו רכיבת סוסים בראשון לציון.

רכיבת סוסים תורמת לילדים הרבה יותר ממה שאתם חושבים כך שתוכלו להיות בטוחים שלא תצטערו על כך. הרכיבה משפרת את היכולות המוטוריות שלהם ואף גורמת להם להתחבר לטבע ולהיות רגישים לחיה שמובילה אותם – הסוס האציל. לכן אתם תראו שאחרי הפעם הראשונה שהם ייקחו חלק בחוויה כזאת הם לא יפסיקו לדבר עליה ורק יחכו לפעם הבאה.

תכננו את הקיץ מבחינה כלכלית

זה לא משנה אם אתם רוצים לקחת את הילדים שלכם לרכיבות סוסים, לקייטנות בנושאים שונים או אפילו לכל מיני מופעי תרבות כי בכל מקרה הכול יעלה לכם כסף. לכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם מוטרדים מהנושא הזה ואם חשוב לכם לעשות הכול כדי לא להיכנס להוצאות כלכליות שאחר כך לא תדעו איך נכון יהיה להתמודד איתן.

חשוב לדעת: זה שהכול עולה כסף זה נכון אך היום יש אפשרות גם להשוות מחירים ואפילו לקבל הנחות שונות על ידי מבצעים מגוונים. אם אתם לא רוצים לקחת הלוואה כדי לממן את חופשת הקיץ של הילדים שלכם בראשון לציון ובצדק, הרי שכדאי יהיה לעבוד עם תקציב מסודר. מאוד קל "להתפזר" ולהיקלע לעוד ועוד הוצאות בקיץ והכול כדי לראות הילדים מאושרים אך האמת היא שזה לא נחוץ. אם יהי לכם תקציב ברור לכל הפעילויות תוכלו להיות עם "היד על הדופק" ותרגישו שאתם תמיד בשליטה כך שזה מומלץ בחום.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים