חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שון דוסון עזב ממכבי ראשל”צ וחתם בהרצליה

 

השחקן ששמו נקשר למכבי ת”א והפועל ירושלים לגבי מעבר אפשרי אליהן, החליט לבסוף לבחור בקבוצה מהשרון. קלע 13 נק בממוצע במדי הכתומים

 

שון דוסון, מהבולטים בשחקני מכבי ראשל"צ, הפתיע את כולם וחתם בבני הרצליה. הגארד הוורסטילי, אשר לא מעט קבוצות חשקו בשירותיו, ביניהן מכבי ת"א והפועל ירושלים, בחר דווקא בקבוצתו של מיקי גורקה כיעד הבא. דוסון בן ה-23 העמיד ממוצעים נאים בעונה החולפת: 13.1 נק’ למשחק ומעל 5 כדורים חוזרים, כשהוא מוסיף מעל 2 אסיסטים בממוצע למשחק בקצת יותר מ-28 דקות. עם זאת, בזירה האירופית המספרים של הגארד צנחו מעט. 

החוזה של דוסון עם בני הרצליה הוא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשהוא צפוי להשתכר במדיה כ-200,0000 יורו לעונה. השחקן נבחן בקיץ במדי דאלאס ויוסטון בליגת הקיץ של ה-NBA, אך לא זכה לחוזה המיוחל בליגה הטובה בעולם. עבור קבוצתו של שמוליק ברנר, מאמן מכבי ראשל"צ, מדובר באבידה לא פשוטה, וכעת ינסו בקבוצה מעיר היין למצוא תחליף הולם. 

שחקן נוסף בכתום שעשה דרכו ליעד אחר הוא אלישי כדיר שחתם במדי נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל. הפורוורד בן ה-29 מהווה חיזוק משמעותי לקבוצתו של נדב זילברשטיין. 

מצבת הישראלים של מכבי ראשל"צ כוללת לעת עתה את עידן זלמנסון, אבי בן שימול, ניצן חנוכי ועודד ברנדויין, שחתם לאחרונה לעונה נוספת.

כדורגל

הפועל ראשל"צ וניר ברקוביץ’ ממשיכים להתחזק. קשר הפועל נצרת עילית בעונה חולפת, ג’ורג’ אמסיס חתם בשורות הכתומים. הקשר בן ה-26 היה מהבולטים בשורות הקבוצה ששרדה בליגה הלאומית עם שמונה שערים. בין השחקנים הבולטים שהצטפרו העונה לקבוצה מעיר היין הם ואיל מריסאת, גיל יצחק ושלומי אביסידריס. את הקבוצה עזבו, בין היתר, אוהד קדוסי, איתמר ישראלי, עומר חנין, אריאל לזמי ומיכאל זנדברג.

במשחק אימון ראשון שנערך בשבוע שעבר, הפסידה הפועל ראשל"צ לעולה החדשה ללאומית, הפועל חדרה, 3:2. 

כדוריד

מכבי ראשל"צ, אלופת המדינה, הוגרלה היום (שלישי) לשחק מול אלופת מולדובה HC OLIMPUS במגרת הסיבוב הראשון של גביע EHF CUP. המשחק הראשון מבין שניים ייערך במולדובה ב-2.9 והגומלין שבוע לאחר מכן ב’בית מכבי’ ב-8.9. המנצחת תתמודד בסיבוב השני מול שאמברי הצרפתית החזקה.

נבחרת הנערות של ישראל יצאה לאליפות אירופה

דרג ב’ ביוון. הנבחרת הישראלית תפגוש את נבחרותיהן של סלובניה, איסלנד, קוסובו ובולגריה. בסגל הישראלי ייצוג מכובד לעיר היין, כאשר נועה הראל ונוי לוי מהפועל ראשל"צ מצטרפות לפיזיותרפיסטית קבוצת הבוגרים של המועדון, נטלי סלמנוביץ’.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים