חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

קונסולי גואטמלה והונדורס בלשכת המסחר בבירה

 

הקונסולים משגרירויות גואטמלה והונדורס – אנו רואים בלשכת המסחר וכבוד נשיא הלשכה מר דרור אטרי פרטנרים חשובים לקידום הסחר ושיתוף הפעולה בנינו לירושלים !

 

הבוקר אירחה הנהלת לשכת המסחר ירושלים את קונסול הכלכלי של גואטמלה קרלוס מאיר סוסה ומינסטר חוליו ליפז האחראי על תחום הכלכלי בהונדורס. הפגישה הוגדרה כפגישת היכרות והכרת תודה לידידנו מדינות גואטמלה והונדורס שתמכו בהצבעות באו"ם לטובת ישראל והודעתם על הכוונה להעביר את שגרירויותיהם לירושלים .

הפגישה הייתה חמה ופוריה נשיא הלשכה דרור אטרי הודה למכובדים בשם הנהלת הלשכה, המגזר העסקי והעם היהודי על פעילות מדינותיהם ותמיכתם בישראל, הנשיא הדגיש כי זו הזדמנות נהדרת להעמקת הידידות בין המדינות לבין ירושלים וקידום הסחר והזדמנויות העסקיות.

ביקור שגרירויות גווטמאלה 2 - 72

נציגי שגרירויות גואטמלה והונדורס בירכו את הנהלת הלשכה והנשיא על ההזמנה והאירוח החם, העלו את הנושאים שלראייתם יש מקום לקדם יחדיו והדגישו כי הם רואים בלשכת המסחר וכבוד נשיא הלשכה מר דרור אטרי פרטנרים חשובים לקידום הסחר ושיתוף הפעולה בניהם ולבין ירושלים.

ביקור שגרירויות גווטמאלה 3 - 72

הצדדים סיכמו על המשך קידום המפגשים ובחינת הנושאים שהועלו לשת"פ.

את לשכת המסחר יצגו בפגישה : נשיא לשכת המסחר דרור אטרי, סגן נשיא הלשכה עו"ד חגי אבהרמי  יו"ר האגף הבינלאומי וחבר הנהלת הלשכה  קונסול כבוד של הפיליפינים וחבר הנהלת הלשכה שמעוןן וינבוים, חבר הנהלת הלשכה יעקבי מרסלו, חברת הנהלת הלשכה ויו"ר אחראיות תאגידית ושיתוף ציבור Stela Avidan Waintrub, יו"ר וועדת משפט מיסוי ויחסי עבודה עו"ד עמנואל ויזר, חברת הלשכה וועדת נשות העסקים בלשכה עו"ד אוסנת מרק, חבר הנהלת הלשכה נלו, רכזת האגף הבינלאומי רחל שור.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים