חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

התפרקות: הפועל ראשלצ ספגה חמישייה ממרמורק

 

הכתומים ספגו את ההפסד הגבוה ביותר העונה, שהוציא את האוויר מבלון העלייה. בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ, ביקש לחקור את התוצאה

 

הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל מרמורק במסגרת המחזור ה-19 וספגה לא פחות מחמישה שערים ללא מענה מהרחובותים. העולה החדשה לליגה הלאומית הגיעה להברפלד ויצאה עם כל הקופה כאשר חמישה שחקנים שונים היו שותפים לחגיגה בראשון לציון. במחצית התוצאה הייתה כבר 3:0 לאורחים, מה שהפך את החצי השני לגארבג’ טיים אחד ארוך, בו הבקיעה מרמורק צמד שערים נוסף מרגלי רן רובין וגד עובדיה. 

בעקבות התוצאה הלא צפויה הצהיר בעלי הפועל ראשל"צ, אייל ברקוביץ’, כי הוא מעוניין לחקור את השתלשלות האירועים שהובילו לתבוסה הביתית. מנגד, שחקניו של ברקוביץ’ איימו להשבית את אימוני הקבוצה במידה ודרישתם להיבדק בפוליגרף לא תיענה, על מנת להזים את החשדות נגדם על אי כשירות.

בתום המחזור החולף שמרה ראשל"צ על קשר עין מהמקום השני, כשהפער מהמקום שמבטיח כרטיס נותר סביר, 5 נקודות הפרש מהפועל כפר סבא השנייה בדירוג. בשישי הקרוב תתארח הקבוצה מעיר היין אצל הפועל רמת השרון במטרה לחזור למסלול הניצחונות. 

כדורסל

מקדמה עצומה לבנות הפועל ראשון לציון במסגרת גביע האיגוד. קבוצת הנערות דרסה את אליצור ת"א 41:98 במשחק הראשון ביניהן. למרות עומס ובהיעדרן של מספר שחקניות מפתח, התעלתה הקבוצה מהלאומית, וכבר בתום הרבע הראשון פתחה פער כמעט בלתי מחיק, 7:25. המגמה נמשכה גם ברבע השני עם מטח שלשות ובירידה למחצית 17:58 מהמם למקומיות. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, והבנות המשיכו ליהנות על הפרקט עד הניצחון בסיום. דניאל קארש צלפה 33 נקודות וניקול מיכאליץ הוסיפה 22 נקודות. 

משחק הגומלין ייערך ב-20.2, אך קשה להאמין כי הבנות בת"א יצליחו למחוק פער של 57 נקודות. 

מכבי ראשון לציון תפגוש הערב (ב’) את מכבי אשדוד/באר טוביה במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל. חניכיו של שמוליק ברנר מגיעים אחרי הפסד צורב להפועל ירושלים במחזור החולף ויקוו לרשום ניצחון באשדוד כדי להשיג ניצחון שביעי העונה. ראשל"צ ואשדוד צמודות בטבלה במקומות 7-8 כשהמנצחת תעשה צעד חשוב בדרך לשמירה על מקום בין 8 הראשונות. 

הפועל ראשון לציון נשים בליגת העל תתארח באולם היובל אצל בנות הרצליה במסגרת ליגת העל לנשים. מדובר בקרב תחתית קריטי עבור האורחות בדרך להבטיח את ההישארות בליגה הבכירה. במחזור הקודם הפתיעה ראשל"צ את אשדוד ותקווה להמשיך במומנטום החיובי גם הערב, כשתוך כדי יפזלו למשחקה של בני יהודה האחרונה בטבלה מול אותה אשדוד.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים