חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כולם לומדים פתאום מנהל עסקים?

 

בשנים האחרונות מנהל עסקים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר ללימודי תואר ראשון. במאמר זה נסביר מהו התואר המבוקש הזה ומה מוביל רבים כל כך לבחור בו.

 

בשנים האחרונות מנהל עסקים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר ללימודי תואר ראשון. במאמר זה נסביר מהו התואר המבוקש הזה ומה מוביל רבים כל כך לבחור בו.

המהות של מנהל עסקים

תואר במנהל עסקים, בניגוד למה שמשתמע משמו, אינו עוסק אך ורק בניהול של עסקים מסוגים שונים, אלא בכל מה שקשור בעסקים וניהול. הכוונה היא לכך, שניהול של עסק, בכל תחום ובכל גודל שהוא, דורש היכרות עם תחומים רבים ושונים על מנת שיתנהל כראוי ויצליח. תואר במנהל עסקים מאפשר לסטודנטים להכיר תחומים אלו ולהתמקצע בהם על מנת שיוכלו לעסוק בהם בעצמם ולהכיר גם את התחומים המשיקים המרכיבים את העולם העסקי והתעסוקתי של ימינו.

למי מיועד התואר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, תואר במנהל עסקים לא מיועד אך ורק למי שמעוניין לפתוח עסק ולהיות עצמאי, אלא גם לשכירים שמעוניינים להתקדם בחברה בה הם עובדים ולשפר את תנאי ההעסקה שלהם. לדוגמה, עובד חברה, שמעוניין להתקדם למשרת ניהול, יכול להגדיל משמעותית את סיכוייו לקבל את המשרה באם יגיע אל הריאיון עם תואר או אפילו אם יגיע תוך כדי לימודי מנהל עסקים.

אז למה הוא מבוקש כל כך?

כאמור, התואר במנהל עסקים הוא מבוקש מאוד ולא בכדי! ראשית, מפני שכולם כבר הבינו, שתואר ראשון הוא הדרך הטובה ביותר לפתוח דלתות בעולם התעסוקה של ימינו ותואר במנהל עסקים הוא אחד המבוקשים ביותר ללימודי תואר ראשון מפני שהוא מתאים לכולם והוא מאפשר התקדמות מהירה בעולם העסקי, הן לעצמאיים והן לשכירים. בנוסף, במהלך התואר הזה ניתן להתמחות בתחומים שונים של עולם העסקים ולכן כל אחד יכול למצוא לעצמו את התחום המתאים לו ביותר, בו הוא ירצה לעסוק בהמשך.

איפה אפשר לראות את זה?

הביקוש לתואר במנהל עסקים הוא ממש נראה לעין. אם תתחילו לשאול את הסובבים אתכם במשפחה, בעבודה ובין החברים ודאי תגלו, שרבים מבין מכריכם כבר למדו, לומדים או מתכננים ללמוד את התואר המבוקש הזה. גם אם תגיעו למוסדות הלימוד השונים, המציעים ללמוד אצלם תואר במנהל עסקים תוכלו לראות במו עיניכם את הביקוש הגדול בכך, שאחוז גבוה מהסטודנטים שתראו יהיו סטודנטים ללימודי מנהל עסקים.

בחירת המוסד הלימודי

אם הגעתם למסקנה, שגם אתם רוצים ללמוד את התחום המרתק הזה, תצטרכו תחילה לבחור את המוסד הלימודי המתאים לכם ולצרכים שלכם. אז אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מוסד לימודים מתאים הוא המיקום הגיאוגרפי שלו. ככל שהוא יהיה קרוב יותר אליכם, כך יהיה לכם קל יותר להגיע אליו ולשלב את הלימודים שלכם עם חיי היום יום שלכם. דבר נוסף, שיקל עליכם לשלב את הלימודים עם החיים שלכם הוא מסלול הלימודים. כלומר, יש מוסדות לימוד, המציעים לסטודנטים שלהם אפשרות ללמוד מנהל עסקים במסלול בוקר או ערב.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים