חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי אתם פשוט חייבים להזמין חשמלאי?

 

אנחנו יודעים לטפל בבעיות שונות לבד, ורובנו גם ממש אוהבים להרגיש שטיפלנו בסוגיות הללו בעצמנו, בלי עזרה ובלי לשלם לאף אחד.

 

אנחנו יודעים לטפל בבעיות שונות לבד, ורובנו גם ממש אוהבים להרגיש שטיפלנו בסוגיות הללו בעצמנו, בלי עזרה ובלי לשלם לאף אחד. יש מצבים שבהם אנחנו באמת מסתדרים לא רע בכלל, אבל יש גם מצבים שבהם ממש עדיף להימנע ממהלכים מהסוג הזה. זה נכון בעיקר כשמדובר על תקלות חשמל, ואם גם אתכם לימדו שעם חשמל לא מתעסקים – זה בהחלט שיעור חשוב לחיים.

 תקלות בארון החשמל

ברגע של היסח הדעת השארתם דלת פתוחה או חלון שלא ננעל כמו שצריך ומים חדרו אל הבית – אולי גם אל הארון. לחלופין, יכול להיות שאתם בכלל מריחים ריח שרוף מכיוון הארון. שני התרחישים האלה אמורים למשוך את תשומת הלב שלכם אבל הם ממש לא מעודדים אתכם להתקרב אל הארון בעצמכם או לנסות לטפל בבעיה. במקום להפגין כישורים טכניים שעשויים לסכן אתכם ולגרום להתחשמלות (במקרה הטוב) או לשריפה (במקרה הרע) עדיף שתזמינו חשמלאי מנוסה שיטפל בבעיה. הוא כבר יידע בדיוק מה קרה, מה הוביל לתקלה ואיך מטפלים בה בלי לגרום שום נזק ובלי שאיש ייפגע.

 הזזת נקודות חשמל

במסגרת השיפוץ הקטן בדירה או פשוט משום שהחלטתם לשנות קצת את מבנה הסלון, אתם מעבירים את הטלוויזיה לקצה השני של החדר. הבעיה היא ששקע החשמל שלה צריך לזוז יחד איתה, מה שמציב בפניכם שתי חלופות. מצד אחד אתם יכולים להיעזר בכבל מאריך שאולי יכער את עיצוב החדר אבל יספק חשמל גם לטלוויזיה המרוחקת. מצד שני אתם יכולים להזמין חשמלאי שיעביר את נקודת החשמל או ייצור נקודה חדשה לחלוטין. לא, זו ממש לא משימה שאתם יכולים או צריכים לנסות לבד, בשביל זה יש אנשי מקצוע, ורק חשמלאי מיומן ומוסמך יוכל לעשות את זה כמו שצריך.

 קצר בדירה

עוד תופעה שמתרחשת לא פעם היא התופעה שבה שקע מסוים או מכשיר חשמלי יוצרים קצר ומובילים לנפילת מתח בדירה כולה, או לפחות בחלקה. זה יכול לקרות בגלל עומס על המערכת, למשל אם אתם מפעילים במקביל את מכונת הכביסה, את מדיח הכלים ואת מכונת הקפה. אלא שזה גם עשוי לקרות בגלל שקע תקול או מכשיר חשמלי בעייתי. אתם יכולים לעשות ניסוי או שניים בעצמכם ולגלות איפה הבעיה, ויכול להיות שמכונת קפה אחרת לא תגרום לנפילות מהסוג הזה, אבל אם התקלה נמשכת – הזמינו חשמלאי ואל תנסו להפגין כישורי על שידרשו מכם מגע מיותר עם שקע חשמלי שעשוי להיות תקול וליצור בעיות חמורות אף יותר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים