חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

*משטרת ישראל פענחה את אירוע פיצוץ המעלית

 

חקירה מאומצת של יחידה מרכזית במשטרת ישראל הובילה לפענוח אירוע חמור של הפעלת מטען חבלה בלובי בניין ברחוב אברבנאל 17 שהוביל לפיצוץ מעלית הבניין בדצמבר אשתקד

 

חקירה מאומצת של יחידה מרכזית במשטרת ישראל הובילה לפענוח אירוע חמור של הפעלת מטען חבלה בלובי בניין ברחוב אברבנאל 17 שהוביל לפיצוץ מעלית הבניין בדצמבר אשתקד. עם התקדמות החקירה נעצר בשבוע שעבר, קטין בן 16 מראשל"צ, בחשד שהפעיל את מטען החבלה. במהלך השבוע נעצר חשוד נוסף, בן 30 תושב ראשל"צ, בחשד ששילם לקטין בתמורה להפעלת המטען.
 
מחקירת האירוע עלה חשד לפיו, פנה הבגיר לקטין והציע לו להפעיל את המטען תמורת תשלום של 1,500 ₪, וזאת על רקע סכסוך בין עבריינים. השניים קבעו מקום מפגש, שם נמסרו לקטין מטען החבלה והוראות להפעילו במעלית הבניין שברחוב אברבנל 17.
 
עוד עלה מהחקירה כי, הקטין הגיע לבניין כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, נכנס לבניין, הפעיל את המטען ולאחר מכן עזב את המקום כשהוא רכוב על האופניים איתם הגיע. כתוצאה מפיצוץ המטען, נגרם נזק כבד ללובי הבניין ולמעלית שנהרסה כליל, נזק המוערך בעשרות אלפי שקלים.
 
מעצרו של החשוד הבגיר הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ,  והחשוד הקטין שוחרר למעצר בית. בשבוע הבא צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום בעניינם.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים