חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

עולמה הקסום של המדיטציה

 

את יכולות הכניסה העמוקה לנשמתי חוויתי לראשונה אחרי תאונת המטוס שארעה לי ב-2004, כאשר שכבתי שעות ארוכות במיטה אחרי מספר השתלות עור, כשהגוף השרוף הנותר היה צריך לעבור קרצוף וטיהור.  

 

  את התהליך הקשה ליוו כאבים עזים שאדם רגיל לא יכול היה לשאת לאורך זמן מבלי שנפשו תיפגע. כששכבתי  בשעות אינסופיות לבדי במיטה מבלי יכולת תזוזה , זה פשוט קרה.... נשמתי יצאה לסייר במחוזות לא מוכרים לי  מהעולם הזה, הייתי בדרך פלא ביערות עד, בעונות הסתיו כשהעלים בצבעים של כתום, צהוב וירוק חלש.....המראות ריתקו אותי ביופיין ובהם ריחפתי בקלילות ללא גוף, ללא מכשול.....

בזמן הזה לא הרגשתי שום כאב, שום דאגה ושום חרדה.... (חייבת לציין שסירבתי לקבל משככי כאבים מהידיעה שמערכת הנשימה ומערכת הכליות לא תפקדו ולא רציתי להחליש את הגוף ע"י מתן תרופתי נוסף ) אז הבנתי לראשונה  שיש אפשרות להפריד את הנשמה מהגוף,  לצמצם כאב ולעבור ריפויי....כך יצאתי לטיולים קסומים אינסופיים שעזרו לי להתמודד מול המציאות הבלתי נתפסת שנקלעתי אליה.

 לפני שארחיב על עבודת הקודש שעושה היום בנושא המדיטציות, אסביר לכם מהי מודעות עצמית, מהי התודעה ומהם מרכיביה  : מודעות עצמית ורוחניות הם מצב של תודעה.

מהי אם כך תודעה? תודעה היא ידיעה גדולה ורחבה יותר מיכולת החשיבה של המוח.

 תודעה בגימטרייה =  8 = י.ה.ו.ה.

הבריאה, האלוהות, כל  הקיים והמתקיים =  זו דרגתה הגבוהה , הרחבה והאינסופית של התודעה,

8 הוא מספר המחבר ומקשר  בין הכול, בין האדם לבין כל חלקיו ובין כל מה שסביבו,  ומאפשר דרכו את זרימת  האין סוף, האיזון, כוח הריפוי.

  

מרכיבי התודעה:

1- על מודע

2- מודע

3- תת מודע 

המודע הינו  נקודת האמצע (הווה)

הוא  מבטא את הקשר בין התת מודע(עבר)  והעל מודע (עתיד האין סופי).

כדי להיות מודעים אנו צריכים להכיר את עולם התת-מודע שלנו, ותוך כדי כך לגלות יותר ויותר  את עולם העל מודע (הבריאה כולה וחוקי היקום בתוכה). במצב כזה נהיה מודעים באופן פעיל למחשבות והרגשות העוברות בנו,  נוכל להתחבר לזהותנו, למהותנו הייחודית ולהתחזק דרכה.

 אפשר לדמות זאת לסרט המוקרן על מסך וההתרחשות היא בתלת-מימד: פנימיות (תת מודע) + חיצוניות (על מודע) + והאופן שאני פועל דרכם ובשיתוף עימם (המודע). תפקידנו להבין את הנתונים הרבים "הקופצים" מתוכנו, למיין מתוכם מה שאינו רלוונטי להתרחשות העכשווית ולנתב עצמנו למקום המדויק שאותו מראה העל מודע .

 כשאדם נמצא בלחץ גדול, בכעס, בטינה, בדימוי עצמי נמוך הוא בעצם מופעל מהתת מודע , מכוח הזיכרון העבר שלו בלי יכולת לפעול מכוחות העל מודע, ואז איננו יכול  להגיע לאיזון (מודעות עצמית) וריפוי, כך מתרחשות מחלות שונות.

 

המדיטציה עובדת עם שני כוחות מרכזיים הנמצאים בתוכנו: כוח הזיכרון מול כוח הלמידה (ההתפתחות). ע"י כוח הזיכרון נצבר/נצרב זיכרונות עברנו , זיכרונות המשמרים דרכם כעס, חוסר אמונה, חשדנות, חוסר הערכה, ביקורת חזקה, טראומות, מחלות ומצבים פיזיים שונים שאינם בריאים, והם אלה היוצרים בחיינו את "הקשיים, הבעיות והמכשולים",

הכוח השני הוא כוח  הלמידה  וההתפתחות,  דרכו נפתחת הדרך החדשה ויציאה ממבוכי הזיכרון הממלכד אותנו ושומר עלינו מפני החירות והחופש, שימוש בכוח זה מאפשר לנו לחיות באהבה וחיבור.  לכל אחד מאיתנו יש את כל  המשאבים להם אנו זקוקים  על מנת להשיג חיי איכות. המשאבים הם: יכולות, כישורים, הבנות, אינטואיציה ורגשות ואנו מתחברים אליהם מתוך 5 החושים

אחת מההנאות הגדולות שלי היום להעביר אנשים את חווית המדיטציה דרך המערכת החושית שלהם, להפגישם עם הפוטנציאל המלא שבתוכם  ולהביא לעולמם תחושה/הרגשה של יופי, שלווה ואהבה לעצמם  ולעולם כולו.

במדיטציה המודרכת אני  מביאה את האדם למחוזות העבר מבלי שהוא חש סבל, ושם אנו מטיילים בעולם קסום של דימויים ומשחררים מזיכרון המוח אירועים שנצטברו לאורך השנים (ואף הגלגולים), אחרי שחשפנו אותם מבלי שהאדם מודע עדיין לתהליך העמוק, מתרחש תהליך ריפויי בעזרת חשיפת  האור של העל מודע, אור האינסוף של היקום והבריאה....בסוף התהליך אני מביאה מתוך ידיעת "שפת בריאה" את הפענוח של המסע  והמעברים בו, וכך האדם עובר תהליך מודעות המאפשר  לשינויים להתרחש בחייו דרך חוויה מרתקת ומבריאה.  

בדרך זו מתאפשרת זרימת ה- 8, זרימת האיזון בין שני הכוחות ומביאה לשחרור ניקוי וטיהור כעסים, דאגות, חרדות, רגשות דיכאוניים וקושרת את האדם לאהבה נתינה וקבלה...זרימת החיים המאפשרת איכות  בריאות ושפע. מוח האדם מאופיין ביכולת מדהימה של גמישות ופלסטיות  ובכך יכול לעבור באופן מדהים ממצב חשיבתי  אחד למצב אחר לחלוטין....המדיטציות מאפשרות את המעברים הללו והזרימה האינסופית.

  

במדיטציות בליווי תדרי "אהבה רבה" לריפוי והרפיה

נתרגש, נרגיש, נבכה ונחייך  ותוך כדי זה נשחרר כל מה שלא משרת אותנו עוד. בתקשורת עם התת מודע במפגש עם העל מודע, יכול להיעזר  כל אדם, אין צורך להיות חולה כדי ליהנות מהדמיון המודרך.

במדיטציות עובדים חזק על המערכת החושית, היא הקולטת את המיידע  ומפענחת אותו,  דרכה אנו ניצור עולם עשיר בתוכנו ומחוצה לנו (כח ההשפעה), נטייל בגן העדן ובתוכו נחרוש, נזרע, נשתול נשקה ונתבשם בצמחים אינסוף, יבואו דמויות חיות מהחי ומהאנוש, יהיו שם נופים משתנים ועונות מתחלפות ומרתקות.... 

מייקל טלבוט כותב בספרו "היקום ההולוגרפי" (המהפכה הרוחנית במדע): "כאשר אנו מפסיקים לראות מחלה כמשהו נפרד, ובמקום זאת מסתכלים עליה כחלק משלמות גדולה יותר, כסך הכל של התנהגות, תזונה, שינה, דפוסי תרגול, תנועה ויחסים אחרים עם  העולם בכללו, אנו מתחילים לעיתים קרובות להבריא", כלומר אם נבין את המערכת התודעתית השלמה בה אנו פועלים ומופעלים, נוכל להשתלב עם כל הכוחות הפועלים בתוכנו בקלות ייתר, לצמוח מתוכם  ולהביא תוך כדי כך  איזון ורפואה שלמה לחיינו. 

כאשר נהיה במצב של הרפיה ושלווה  נהיה יצירתיים  יותר ופתוחים לרעיונות חדשים, נהיה ערים למחשבות שלנו, לרגשות המתעוררים כתוצאה מהם ולהתנהגויות שהן פועל יוצא מכל אלו. כאשר נלמד לחשוב בבהירות ובחיבור למהות ולעל מודע, תבוא זרימת טיהור וניקוי תמידית למאגרי הזרימה החשיבתית המוחית, זהו תהליך הריפוי!

 פנו לכם שעה קלה, הביאו כרית קטנה ושמיכה נוחה, מחברות ועט.....(לא חובה אבל מומלץ ביותר) ונצא למסע מרתק...(עובדת בקבוצות קטנות מאוד).

דליה אלעזר עושה טיפולים אישיים, מפות צופן נשמה, סדנאות ללמידת שפת בריאה, מדיטציות לריפוי ,מפגשי מודעות בעזרת קלפים והרצאות בתחומי מהות החיים.

050-7577096 ליצירת קשר

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים