חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

תקשורת מלאה....(מרחב וגבולות)

 

הדמעות שהציפו אותה היו דמעות ברכה, כך הרגשתי, רק מניסיון צורב ומר מול אכזבה קשה אפשר להבין את הצורך המדויק....היכן להתרכז ומהיכן לייצר את האש, איך לכוונה ,האש שתחמם ולא תכלה ותשרוף.    

 

"נכנסנו למכונית וזה היה נורא, לשבת צמוד אליו  ולשמוע את השקט הצועק  כאילו רצה לפרוץ   מעבר לזכוכיות החלון,.... .השיר שהתגלגל ממכשיר הרדיו היה כאילו מותאם בדיוק למה שנשמתי השתוקקה אליו... הסתתרתי  דומעת מעבר למשקפי השמש הגדולים...

נסענו לאילת,  נזקקנו לחופש מהילדים, הבישולים, הכביסות  ומטרדות היומיום,  כבר זמן רב שאני צמאה לקשר מחבק ואוהב איתו. לא חשבתי שאסבול כ"כ, חשבתי שהמרחק יאפשר לכעסים  להתפזר, כמו שרואה לפעמים המוני עננים המותירים שמש מאירה  ושמים תכולים נקיים.

זה לא קרה... עכשיו מבינה יותר מתמיד למה  בדיוק התכוונת כשדיברנו על תקשורת מלאה מרחב וגבולות....שהם  הבסיס לכל מערכת יחסים טובה ותקינה ובטח הדרך לבנות יחסים אינטימיים עם עומק  מגע והקשבה. ..."

הדמעות שהציפו אותה היו דמעות ברכה, כך הרגשתי, רק מניסיון צורב ומר מול אכזבה קשה אפשר להבין את הצורך המדויק....היכן להתרכז ומהיכן לייצר את האש,  איך לכוונה ,האש שתחמם ולא תכלה ותשרוף.

אחד הדברים החשובים שאני תמיד  מזכירה לעצמי ולאחרים:

אין דבר המתקיים בחיינו  שאין לנו תועלת בו, לכן תמיד אוהבת לגלות דבר ראשון את התועלת המוסוות ורק אח"כ אפשר להחליט מה לשחרר ולשנות בהתנהלות כדי שתוצאות החיים תהינה אחרות, בהלימה למול מה שנייחל  לעצמנו  בשאיפתנו הכמוסה. 

הבירור הפנימי הנקודתי הוא זה המאפשר להבין  את הדרך , את הפתרון .....ולכן בתקשורת מלאה במתכונתה המבטיח יש הנחייה מאוד ברורה:

  1. כשאתה משוחח עם מישהו היה שקוף, אל תנסה להיות "משהו אחר" (לרצות).
  2. לעולם אל תאשים.
  3. הסבר עצמך מתוך כנות מתובלת בכוח החסד (ולא הגבורה) ובטא את הרגשתך במלואה.
  4. היה אסוף מול הרצון שלך ,גבש מה אתה רוצה מול היחסים עם אותו אדם שמולך ומדוע זה חשוב לך כ"כ.
  5. היה מודע לצורך האדם שמולך להביא את כנותו המלאה מולך, היה מוכן להכילו, לקבל את האמת שלו, להבין שאיננה  תמיד תואמת את האמת שלך. 

אולי זה נשמע קל....אבל ממש לא..... דרך מערכות יחסים אנו מתפתחים, כך אנו צומחים ומביאים את הפוטנציאל הגלום בנו לשימוש מתפתח ומתמלא יותר ויותר, כך אנו נרגיש מסופקים ומעוגנים, זו הדרך היחידה המאפשרת חיבור מאוזן ויציב לאורך שנים ! 

דרך ההתפתחות הזו מגיעה חיוניות, תשוקה, חדווה ושמחה, וכל אלו הם זרדי  האש המבעירים אותנו לחיים טובים, חמימים  ובטוחים.

יש שני אלמנטים חשובים נוספים  הבאים ליידי ביטוי במקביל לתקשורת המלאה  שכדאי לתת עליהם את הדעת ולהשתמש בהם תמיד:

  

מרחב וגבולות

מרחב זה המקום האנרגטי ששייך לכל אדם ואדם בנפרד, משם הוא פועל ,מחליט, קובע, מרגיש, זה העולם  המלא שלו, והוא העולם המדייק לו, מתוכו הוא יוצר ובורא את מציאות חייו.

גבולות הם קווים ברורים התוחמים את המרחב הזה, האדם השלם יכול להחליט מי נכנס ומתי, מי ייצא ולמה, ומה יעשה לו טוב שיהיה עימו במגע ובקרבה אינטימית ומי פחות.

גבולות הם הקווים האדומים שאנו, כ"א לעצמו,  מחליט על קיומם, למי מותר לעבור אותם ולמי אסור.

כדי להיות בתקשורת מלאה עם עצמנו,   אני צריכים  להיות קשובים  וערים למרחב האישי שלנו ולמה הוא משדר לנו  ומרגיש ומתוך כך להתנהל למול אחרים.... (על זה עובד הטיפול המקצועי האישי, לזהות אותו ולהרחיבו).

כדי להכיר עצמנו לעומק  זה לא פשוט....אנו לא רק הילדים של הורנו וההורים של ילדינו, לא רק חברים של איש זה או אחר, אנחנו הרבה מעבר לזה....אנחנו מעצמה שלמה כמו בורא שיכול לברוא מציאות שלמה על פי רצון והחלטה ברורה. רק מה המכשול העיקרי במציאת הדברים?! לזהות בנו את האוצרות "התמימים" שנשמתנו הזדכתה בהם  ביום הולדתנו...(צופן נשמה מגלה לנו אותם) ולהשתמש בהם נכון.

לא לשכוח לעולם שגם לאדם האחר באשר הוא יש מרחב משלו, גבולות וצרכים ולכן לעולם איננו  יכולים  לדעת באמת על עולמו של האחר מבלי שתתקיים שיחה כנה בתקשורת מלאה (גם אם האדם קרוב אלינו וחי עימנו הרבה שנים).

כל עוד לא מתקיימת תקשורת מלאה, סימן שלא הרחבנו  את שיא הפוטנציאל שלנו (העכשווי), ולא רק שלא הרחבנו,  אנו מצמצמים  את עולמו של השני בכך שחושבים :  שהוא זה אנחנו ומדברים  בשמו בעצות שנותנים  או שופטים  אותו.(לא מאפשרים למרחבו המלא להתקיים).

מכאן אתם מבינים שרכילות ,שתלטנות, קורבנות,   הם התנהגויות  המבטאים חוסר התפתחות מלאה.....אני קוראת לזה כסילות. (הנכון הוא להשתמש יותר בשאלות הבהרה...להבין יותר...).

בעולם יש חוק מקסים בעייני, שכאשר אני רואה את "דבשת" האחר, אני בעצם רואה את דבשתי שלי בהשתקפות....(לכן ביקורת בונה האם היא בונה או בעצם הורסת?)

אז אל תמהרו לדבר רכיל כי כאן אתם בעצם מפספסים  אנרגיה טובה המטעינה  התפתחות ,ובאותה עת מטעינה לעצמה רעל, ואז אתם בעצם מתרוקנים ומרגישים מתוסכלים וחסרי ערך וזה רק הולך ומצטבר....***

זה טוב מאוד לנסוע לנופש/חופש אך טוב שבעתיים להיות עם אדם המאפשר לנו  מרחב, גבולות ותקשורת מלאה.... האדם הזה הוא קודם כל האני העצמי המודע לאדם העצמי האחר....רק  אז מתגלה אש האהבה, התשוקה והחדווה, שם מתגבשת לה  הרעות והחברות  האינסופית...***

במצב המפותח  הזה לא נצטרך להחזיק מאהבים ומאהבות ולא להתעסק בבגידות והריסת משפחות,

נוכל לבנות ולהתעצם ,להתפתח ולפתח משפחה לתפארת, משפחה ערכית נהדרת שתהיה בה אחדות, ייחודיות ומרחב להכיל אינסוף נשמות (הילדים, הנכדים ואף הנינים).

בטח אתם שואלים איך לעשות כל זאת, ואני אומרת: בעזרה מקצועית כדי שהדרך תהיה בטוחה וללא סטיות,  לפחות אחד מבין הזוג שייקח אחריות ולא יחכה לנס משמיים.....

אחרי עבודה מודרכת מקבלים הבנה מי אתם, מהו המבנה הפנימי ומה הפוטנציאל השואף להתפתח מתוך מערכת היחסים הכובלת, ורק כך נפתחת הדרך, הדרך  לתקשורת מלאה, שיתוף  חיבור ואהבה לשמה.....

לפני הכל אדם צריך להבין את מהות החיים האנושית,

המהות היא אחת: "ואהבת לרעך כמוך", וככל שנתרחק ממקורה, בכל מערכת יחסים המתקיימת,  הרי שהתרחקנו מעבודה נכונה, ואם התרחקנו למערכות יחסים  "מכווצת" ,הרי איבדנו את המרחב והתקשורת המלאה שאולי מעולם לא נבנתה, ומכך את התקווה, ואז הגבולות  פרוצים ואין אחיזה..., והכי חשוב להבין: הכל ניתן לתקן, לדייק ולהביא  תוך זה את פיתוח הפוטנציאל המלא להתפתחות מתמידה ומתרחבת, להביא שפע, שפע במערכות יחסים באשר הן!

אותה אישה שנסעה עם בן זוגה לאילת כבר נמצאת במקום אחר......כבר לא זקוקה למשקפי שמש, השתיקות כבר לא מוטענות בכעס והאשמות, אלא מאפשרות לה להתחבר למרחב האנרגטי שבתוכה ומתוכו להביא את האור המחמם, המלטף והמענג, היא הבינה ששום דבר איננו באמת תלוי באחר. היום  היא חופשייה  מלהאשים, היא עצמה בוראת את מציאות חייה עפ"י בחירותיה  מתוך תקשורת מלאה, מרחב וגבולותJ

באהבה רבה שלכם דליה לשבוע נפלא  ולחיי איכות ברמה גבוהה. אמןJ

דליה אלעזר מביאה את האדם לריפוי בשיטת תדרי אנרגיה "אהבה רבה".

מגלה ועובדת עפ"י צופן נשמת האדם (מהות) ובהקשבה מלאה לחוקי היקום ולאור הבא מעוצמתם.

ניסיון טיפולי רב שנים באוכלוסיות וגילים שונים. בעבר קליניקה לרפואה סינית. מאמינה שאין דבר שאין לו פתרון, הכל קשור ונגמר בגילוי סודות מוצפנים והתפתחות אינסופית.

עושה טיפולים אישיים, מפות צופן נשמה, סדנאות ללמידת שפת בריאה, מדיטציות לריפוי ,מפגשי מודעות בעזרת קלפים והרצאות בתחומי מהות החיים.

פלאפון ליצירת קשר: 050-7577096

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים