חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

אני אוהב אותך

 

אם אתה בראש וראשונה נאמן לעצמך, אי אפשר למנוע ממך דבר שהוא מושלם, שלם, מוחלט ונכון בשבילך. אם תהיה בראש ובראשונה אתה עצמך, תחווה שלמות שתתבטא במחשבות, במילים, בפעולות ובמעשים אלוהיים.

 

אם אתה בראש וראשונה נאמן לעצמך, אי אפשר למנוע ממך דבר שהוא מושלם, שלם, מוחלט ונכון בשבילך. אם תהיה בראש ובראשונה אתה עצמך, תחווה שלמות שתתבטא במחשבות, במילים, בפעולות ובמעשים אלוהיים. אם תיתן עדיפות עליונה למחשבות הרעילות שלך, תחווה חוסר שלמות בצורת מחלה, בלבול, תרעומת, דיכאון, שיפוטיות ועוני. ד"ר איהליאקלה הו לן.

כשאני קוראת את הפסיקה הזו של ד"ר הו-לן קשה לי שלא להתרכז במשפט אחד המשקף למעשה את כל הסיבות לבעיות שמתהוות בחיינו: עדיפות עליונה למחשבות רעילות .

מה זה אומר להיות נאמן לעצמך?

האם נאמנות לעצמנו היא התעקשות על רצון מסוים הבוער בנו?

האם נאמנות לעצמנו היא לצאת בתחרות או מלחמה מול אדם/גוף הסותר את דעתנו?

לא ולא!

הנאמנות לעצמנו היא לאפשר בתוכנו שלווה ואיכות מחשבתית צלולה ונקייה על מנת שנהיה ערים ופתוחים להשראה המתנהלת בתוכנו באופן טבעי בכל זמן נתון.

איך עושים זאת?

קודם כל מבינים דבר פשוט:

מתנהלות בתוכנו 2 מערכות באופן שוטף וטבעי:

•1. מערכת זיכרון של כל אירועי העבר

•2. מערכת ההשראה, זו המחברת אותנו (את מהותנו) לכאן ועכשיו ופותחת בפנינו דלתות אין סופיות להתפתחות, בריאות, אחדות ואהבה.

 

היכולת להבין אותן ולהשתמש בהן נכון תאפשר לחיינו להתקיים בשלום הרמוניה ואחווה.

אם נתרכז במקום של ניקוי מחשבות הבאות מזיכרון שנשמר (מערכת החשבונאות הפנימית) ויוצרות בנו כעס, טינה, וחוסר סבלנות לעצמנו ולסביבה, הרי שפינינו מקום נרחב למערכת ההשראה, המערכת שנוכל לפעול ממנה וליצור חיים נפלאים.

איך אפשר לנקות מחשבות רעילות או מרעילות?

אפשר ע"י טיפול אישי, אך אפשר גם להיעזר במודעות ע"י קריאת ספרים או כדוגמת המאמרים הנ"ל וליישם לאט לאט ניקוי של יותר ויותר שטחי מחשבה רעים.

 

קייטי ביירון המציאה את שיטת טיפול "העבודה" הנתמכת כולה ב-4 שאלות שהן שאלות חקירה כדי להוציא דפוסי מחשבה מקובעים ואמונות על מנת להגיע לניקויי מרבי של מחשבות שווא רעילות שכאלה. לוקחים מחשבה רעה כמו:

חמותי לא סובלת אותי כי אינני ראויה להיות אשת בנה המוכשר והמיוחד. מחשבה שכזו תיצור הרס רב בתוך עצמי ובתוך הקן המשפחתי ותערער את מערכת היחסים ההרמונית בייני לבין בעלי.

שאלות החקירה:

•א. האם זאת האמת? (קחו את הזמן וכתבו את כל העולה בתחושתכם הפנימית, אין תשובות נכונות או לא, התחברו למערכת ההשראה).

•ב. האם אתם יכולים לדעת בוודאות שזו האמת? (שוב העמיקו במחשבותיכם פנימה אל הלא נודע, כדי לגלות את התשובה המתקיימת מעבר למה שנדמה לנו שאנו יודעים. מתחת לכל מחשבת "סיוט" יש דבר טוב! חכו עד שתגיעו אליו.

•ג. איך אתם מגיבים כשעולה בכם המחשבה הזו? (המרעילה).

•ד. מי תהיו בלי המחשבה הזו?

 

 

המחשבות המרעילות המיוצרות ע"י המוח שלנו תמיד תהינה בנוסח "האשמה או ביקורת" ותייצרנה בתוכנו הרגשת קורבנות ותוך כדי כך תסכול כעס וריחוק והתוצאה תהיה שלא נהיה קשובים למערכת ההשראה הטבעית הרוצה לאפשר לנו התפתחות תקינה, שמחה ושלווה ולאפשר לנו חיים טובים מלאי כל טוב בכל רגע ורגע.

ד"ר הו-לן הוא מטפל מהוואי שריפא מחלקה פסיכיאטרית שלמה בטיפול מרחוק, שיטת הריפוי הזו שהשתמש בה נקראת שיטת ריפוי האו’פונו’פונו ומבוססת על שיטת הריפוי העתיקה מהוואי שעברה חידוש והתאמה לימינו ע"י מורנה נלמאקו סימאונה שקיבלה את השם "אוצר חי" בשנת 1983 מטעם רשויות הוואי.

שיטה זו של ימינו מאפשרת לנו לבחור להשפיע באופן חיובי על כל דבר שאנו עושים ומרגישים, על כל דבר שקורה לנו ועל כל מי וכל מה שנמצא בסביבתנו הקרובה והרחוקה.

היא נסמכת על הידיעה שהכל קשור בהכל, אנחנו קשורים ומקושרים, ולכן ברגע שננקה מחשבות רעילות המגיעות אלינו או אלה המתעוררת בתוכנו, למעשה ריפינו עצמנו אך גם את כל מי שקשרנו אותו למחשבות הללו. נקרא לזה שלום פנימי משולב עם שלום סביבתי ועולמי גם יחד.

הפתרון נמצא בתוכנו כמו שהבעיה עצמה היא אך ורק שלנו, למרות שההשלכה שלנו תהיה לרוב על מישהו שהוא לא אנחנו

אני תמיד אומרת שהכל מאוד מדויק ושום דבר לא לרעתנו, יש תועלת נסתרת בכל דבר שאנחנו חשים אותו כ"רע".

מה יכול להיות טוב במערכת הזיכרונות המתפקדת בתוכנו ומקפיצה מתוכנו דעות קדומות, הבנות שגויות, חשבונות שאינם סגורים נגד אנשים וגורמת להרבה סבל ? התשובה:

דרכה אנו יכולים לדעת במה להתמקד כדי לנקוות את הזיכרון "הרע" ולטהרו לטוב...., הרי נולדנו לעולם הזה כדי לתקן עצמנו ותוך כדי כך לחשוף מתוכנו את הפוטנציאל המלא שמשקף את הייחודיות והאיכויות הגבוהות הטמונים בנו, זו מהותנו, זו הכוונה ל- נאמנותנו לעצמנו, האחריות לחשוף זאת ולהתנהל בזיכוך מתמיד עוד ועוד.

שאלה שמאוד עוזרת למצוא את מקור "המקום שיש לנקותו מתוכנו":

"מה קורה בתוכי שגרם לי ליצור את הבעיה הזאת, ואיך אני יכול לתקן את הבעיה הזו בתוכי?" (תנו למערכת ההשראה הפנימית לענות...לכן היו סבלניים וקחו נשימות עמוקות).

ע"פי תורת הריפוי מהואי "האופונופונו" נוכל בעזרת 4 משפטים פשוטים לקחת אחריות על כל מה שקורה בטווח התחושה והידיעה שלנו ו"לנקות" את מה שמפריע לזרימת החיים ומונע ריפוי ותקשורת. "עלינו לנקות, לנקות לנקות" אומר ד"ר הו-לן.

ארבעת המשפטים:

1. אני אוהבת אותך (את הישות האלוהית)

2. אני מצטער (שלא הבנתי את המטרה העליונה וכעסתי, חשבתי מחשבות "רעות")

3. בבקשה סלח לי

4. תודה (על התהליך ועל שבחרת בי להיות כאן)

בספר "המוח ההפכפך" של גאי קלקסטון כותב המחבר על ניסויים שהוכיחו שהמוח שלנו אומר לנו מה לעשות לפני שאנחנו מחליטים על המעשה באופן מודע. קלקסטון כתב: "בנג’מין ליבט מדען שחקר את המערכת העצבית, הוא חיבר אנשים למכונת אא"ג שהראתה את הפעילות המוחית שלהם.

המכונה הציגה פעילות מוחית עוד לפני שלאדם הייתה כוונה מודעת לעשות דבר מה, וכך הוכיח שמקור הכוונה בתת-מודע, ורק לאחר מכן היא מגיעה למודע. ליבט גילה שהכוונה לזוז הופיעה כחמישית השנייה לפני שהתנועה התחילה - אבל מכונת ה -אא"ג הראתה בבירור שהפעילות המוחית הופיעה כשליש השנייה לפני הכוונה!"

מה שמסביר לנו מאוד יפה את ההבנה שמשהו מפעיל אותנו מתוכנו באופן אוטומאטי, והדבר היחידי שיש לנו שליטה עליו הם המחשבות שלנו

מאחלת לכולנו שנדע תמיד לזכך כל מחשבה לא טובה העולה בנו,

ומתוך כך להתחבר לבהירות וצלילות ולאפשר למערכת ההשראה עבודה פורייה ונפלאה

 

חיבוק לסופ"ש מבורך ובכלל

דליה אלעזר

מטפלת בעזרת תדרי אנרגיה "אהבה רבה".

ליצירת קשר 050-7577096  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים