חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

עונת האביב // גרפולוגיה

 

נעה יקרה את אדם בעל נוכחות, ערנית עם יכולת תקשורת טובה וכושר ביטוי טוב בע"פ. את בעלת גישה ישירה עם צורך בתוצאות מהירות ולעיתים עם קושי באיפוק, יכולת הריכוז טובה לטווח הקצר

 

בבוא האביב הפריחה בטבע בשיאה. תחושת הקיץ הקרב מביאה, בלב רובנו, שמחה גדולה. עונת האביב היא תקופה מעולה לתחילת השינוי המיוחל. זהו זמן שהטבע מתחיל ללבלב ולפרוח וזה הזמן שלנו לתת ביטוי לאנרגיה יצירתית ולהוציא לפועל רעיונות שנאספו ונתגבשו בנו.

חני (32) ג+1 בחורה מלאה מאוד, אנרגטית ושמחה סיפרה שהיום בפעם המי יודע כמה

החליטה לעשות דיאטה." אבל הפעם גם אצליח ",שחררה הצהרה לאוויר. "את יודעת" היא הוסיפה "כל החורף לא הפסקתי לאכול ,אבל עכשיו כשהגיע האביב אני מרגישה שזה הזמן להתחיל בשינוי."

 לי זה הזכיר את הפעמים הרבות שהבטחתי לעצמי לצאת לפעילות גופנית ,אך עם הזמן מצאתי את עצמי במרוץ החיים ושכחתי שגם הגוף שלי רוצה וצריך....

באבחון הגרפולוגי התברר שלחני יש הערכה עצמית ירודה, בילדות לא קיבלה הערכה ואהבה. האוכל שימש אותה כמקור לשמחה, שלווה וניחומים כך גם נהגו אצלה במשפחה..

הטיפול באכילת היתר נעשה עם אימון אישי ובעזרת דיאטנית, הטיפול היה קבוע, מרוכז וללא הפסקות חני נצמדה לתפריטים שקבלה ולמדה לזהות את התקפי הבולמוס והרגש שהסתתר

מאחורי האכילה , גם התמיכה מהמשפחה והחברים סייעו לה  להצליח ולהתגבר על אכילת היתר ולהשיל קילוגרמים רבים ממשקלה.

כדי שכולנו נוכל ליישם את כל מה שעונה זו מציעה עבורנו אנו צריכים להיות מוכנים פיזית ונפשית, ולא, נשאר תקועים. עלינו להשיל את קורי החורף ולנבוט כמו נבט שנובט חזק מתוך האדמה.

אבחון גרפולוגי

נעה יקרה את אדם בעל נוכחות, ערנית עם יכולת תקשורת טובה וכושר ביטוי טוב בע"פ. את בעלת גישה ישירה עם צורך בתוצאות מהירות ולעיתים עם קושי באיפוק, יכולת הריכוז טובה לטווח הקצר ,בטווח הארוך את מאבדת סבלנות. יש לך חלוקת קשב טובה, עם יכולת לעשות מס" משימות בו זמנית ,אך את לא תמיד סוגרת קצוות.

הנך פרויקטורית ולטווח הקצר ,הפעלתנות הוא הצד החזק שלך ואת חייבת לעבוד עם אנשים. ומכאן המקצועות שיתאימו לך : מכירות ,שאת גם אוהבת ,תחומים נוספים: הפקה, יחצנות, תיווך, גישור יכולים אף הם להתאים לך ,ממליצה לך לבחור ע"פ נטיות ליבך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים