חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

התנגדות/ דליה אלעזר

 

התנגדות = הכוח שמנגד לנו הבא לפתח אותנו, להעבירנו התפתחות למקום טוב יותר בחיינו

 

"אני מאוד סקפטי, קשה לי להאמין בסביבה שלי, יש לי אישה וילדים ואני מרגיש מבודד מהם, התעייפתי מלהילחם, אני מבין היום שזו לא הדרך....משהו מקולקל בתפקוד שלי, אני מפסיד, נחלש ומאבד רצון לחיות." כך הוא הגיע לטיפול, באפיסת כוחות  ואני שמחתי מאוד, ידעתי שהו ממש בשל להתחיל במסע מרתק בתוך עצמו לפוגג צלקות מעברו ולפתוח את דרכו למקום בהיר ושוקק חיים J

המאמר הזה פונה למי שמרגיש עצמו בעייפות מתמדת, חסר כוח רצון ובדכדוך שהולך וגדל וגם למי שהגיע וקורא כעת....

כשאני מתנגד/ת למשהו, למישהו, מדוע זה קורה? מה התהליך הפנימי המוביל אותי? מדוע אינני פתוח/ה לרעיון חדש? מדוע קשה לי להאמין שאם משהו הגיע לחיי (מתוך שמיעה/ידיעה/הכוונה) הוא טוב עבורי? כשחלה התנגדות, הדבר ברור: הוא טוב מאוד להתפתחותי, רק מה? מתעוררת הסתייגות, פחד משינויי, ואז מגיעים כל התירוצים שבעולם....ומגיעה תבוסה.

בואו נבין משהו חשוב במבנה הפנימי שלנו: בגופינו זורמת אנרגיה, כוח המאפשר לנו להניע עצמנו. האנרגיה הזו יש לה התחלה ויש לה סוף, היא מסתובבת בתוכנו בצורה מעגלית של ספיראלה, מלמטה כלפיי מעלה.

מה מריץ/מפעיל  אותה?

צדקתם: הרצונות שלנו. ככל שהרצון שלנו חזק, נחוש, מתחדש ומסתעף, כך האנרגיה גדלה ומתפתחת ומאפשרת לנו בריאות וחוזק פנימי, אפשר לקרוא לזה  גם בטחון איתני.

אם נמקד רצון על חזון מסוים ונפעל מתוך מטרה מגמתית להשיגו, אתם תוכלו לראות שהדרך תיפתח ככל שתגבירו את יכולת ההתמודדות שלכם כלפי "תקלות" שבדרך , כל פעם יגיעו "מכשולים" שיצרו התנגדויות, וככל שתצליחו לפוגג אותם , כך תייצרו עוד ועוד אנרגיה שתגבר ותשמש להשגת המטרה.

קחו למשל גוף עם מוליכות חשמלית, החשמל הוא הזרם הזורם בין 2 נקודות המאפשר  לגוף להשיג את מטרתו.

חומרים מוליכים הם חומרים בהם קיימים חלקיקים טעונים עם חופש תנועה, אך יש גם חומרים המונעים זרימה ומבודדים את חופש הזרימה. ככל שהחומרים בעלי יכולת ההולכה יהיו גבוהים יותר מאשר המבודדים, כך איכות הזרם החשמלי תעלה ותהייה גבוהה יותר. וככל שהחלקים המבודדים יהיו רבים יותר, כח כוח הזרימה יחלש  ויהיה קטן יותר. הגוף החשמלי יפעל בהתאם לאיכות הזרם הזורם בתוכו.

 

מהם החלקים המבודדים בבני האדם?

הדפוסים שלא מתאימים כבר, ההתניות, חוסר האמון העצמי בעצמי ובסביבה כולה, האכזבות הרבות מחיי העבר...ההשלכות והמחשבות הנובעות מכך.

גופינו (גוף+נפש) עובר אותו תהליך, ככל שננקה מתוכנו את ההתנגדויות, כך הכוח שנייצר בתוכנו יהיה גבוה ואיכותי,  יביא בריאות, חוסן נפשי  והרמוניה לחיינו. לפתע נזהה את מה טוב לנו, לא נהסס לפתח רצונות חדשים ונכניס עצמנו לחיים מאתגרים מעניינים  ונפלאיםJ

 אם ברגע זה אתם קוראים נמשכים/מתנגדים.....זה המקום שנעזור לקדם אתכם בתהליך אישי מרתק שיביא אור ומזור לחייכםJ

 

דליה אלעזר 050-7577096

מטפלת ויועצת לחיי איכות חיים ואהבה בעזרת תדרי אנרגיה "אהבה רבה"

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים