חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מסתגלים לשינויים // גרפולוגיה

 

במהלך חיינו אנחנו נדרשים להיפרד ממצבים, מקומות, אנשים וחפצים גם מבלי שנרצה. לחלקנו הפרידה היא קלה ולשאר היא קשה עד בלתי נסבלת והתגובה לכך שונה בכל אדם ע"פ אופיו ואמונותיו.

 

 כשלושים שנה הייתי שכירה ומתוכם 2 עשורים במקום אחד. כשעזבתי הרגשתי פחד, לא ידעתי מה תהיה התוצאה. נפרדתי: מהעובדים והחברים שעבדו איתי שנים ומהרגלים ישנים, משכר, רכב ושאר תנאים נוחים שיש למנהלים וזה היה קשה, ויתרתי על אזור הנוחות.

נדרשתי לעקור את עצמי מאדמה מוכרת ומזינה, לנטוע את עצמי באדמה חדשה, להסתגל ולפתח בה שורשים מחדש.  שיניתי מקצוע והפכתי להיות עצמאית. נתגלה לי עולם חדש .

הקמתי עסק, בניתי אתר, התוודעתי לרשתות החברתיות, פגשתי אנשים חדשים ,שמעתי הרצאות והשתתפתי בסדנאות,  למדתי שיווק וגיוס לקוחות. שם גם למדתי על עצמי.

התגובות לשינוי מהסביבה הקרובה נעו בין שמחה לדאגה. אוהבי השינויים שמחו עבורי ובתגובתם ביטאו את רצונם הכמוס לעשות שינוי והשמרנים בדקו בדאגה את מצבי ואני הרגשתי  שהשתחררתי.

החירות אפשרה לי להפסיק לעשות מעשים שאני לא שלמה איתם ולחיות ע"פ הערכים והאמונות שלי, פתחתי את ליבי וחזרתי להיות אדם אמפאטי וטוב יותר.

התוודעתי  והתחברתי  למהות הפנימית שלי, פיתחתי יכולות שהיו בי ורק חיכו להתממש. כל יום עסוק במקצוע שאני אוהבת גורם לי לקום בכל בוקר עם "שיר חדש בלב", חזרתי לחיות.

ואתם, כיצד אתם מרגישים וממה הינכם רוצים להיפרד אך מפחדים? תבדקו  מה ההרגלים שעוצרים אתכם

ולא מאפשרים לכם להשתחרר. רק יציאה מאזור הנוחות תקדם אתכם למקום שהינכם שואפים להגיע אליו 

בגרפולוגיה ובכתב היד אחד מהסימנים שניתן לזהות אנשים שמתקשים להיפרד הוא : השארת שוליים צרים  בתחתית הדף.

אבחון גרפולוגי

דנה את בעלת חשיבה רציונאלית עם שפוט סובייקטיבי ,הינך בעלת דמיון ואסוציאציות ,ומופנמת.התקשורת שלך נוקשה מעט אך את מפעילה דיפלומטיות.חשוב לך התדמית ,ומכאן העיסוק במראה החיצוני.את שרויה במתח, יש לך דחפים אך יש גם בלימות,דבר שגורם לך לחוש מתח ותקיעות.הקונפליקט שאת מגלה הוא בין הצורך בחברה ובין הצורך להחשף ולפרטיות .לתפקוד טוב את צריכה תנאים נוחים ואסטטיים ויש לך יכולת תכנון לטווח הקצר, תוך שמירה על זהירות. הינך טובה במתן שרות לטווחים קצרים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים