חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

אנרגיות הלידה של חודש סיוון

 

צדיק הוא אדם המאמין בישועתו, כל בעיה, אתגר, כאב שהוא חווה בחיים, הוא יודע בוודאות שיש פתרון שהוא יגיע אליו. הוא מאמין שיש השגחה, שנותנת את השתקפותה בתוצאות חייו, וגם קולט אותה...  

 

חודש סיוון הוא חודש המביא איתו אנרגית לידה חג שבועות הוא כוח רב הנותן לנו מתנה = תורה(ידע)!

צדיק, רשע ובינוניות....

אל תנסו לנתב עצמכם לקטגוריה מסוימת:  צדיק, רשע או בינוני, המאמר הנ"ל נועד להכניס בנו מודעות נוספת ורבת ערך, אם נבין את "עיקרון" הכוונה, בעצם פתחנו לעצמנו שער ענק לתובנות וצמיחה לחיים טובים ואיכותיים יותר! 

המוות יכול לפגוש אותנו בהרבה צורות:

כאשר יש לנו זוגיות פורחת ואחרי זמן מה היא מסתיימת. כאשר אנו עובדים בעבודה מסוימת, ומפוטרים ממנה. פרנסה בטוחה שפוסקת. יחסי חברות עמוקה העולה על שירטון ומתנפצת. יחסים עם ילד שלנו שנכנסים למסלול של ריחוק וניכור.

ועוד הרבה דוגמאות נוספות שבטח צצות במוחכם עכשיו, של מצב נתון המסתיים ויוצר בנו כאב עמוק, תסכול, ריקנות, עצב ושקיעה למצב של דכדוך ודיכאון של סוף....(מוות=סיום). 

יש בגופנו דוגמא נפלאה למצב שאין בו מוות = ציפורניים ושיער שגדילתם מתחדשת תמיד , זו דוגמא שיש בגופנו את הנוסחא ליצור שוב דבר ש"נגמר",

ציפורניים = אחיזה, דבקות,

שיער = צורת חשיבה. 

מכאן אפשר להסיק שאנו כבני אדם, יש בנו את היכולת לנטרל  את תחושת  "המוות" שהגיעה לחיינו, וליצור אנרגיה שתנתב אותנו   להמשכיות. 

היום,  בכניסת חודש סיוון, מתגלה אנרגיה חדשה ביקום הבאה לעזור ולתמוך בנו לקיים המשכיות וצמיחה בחיינו. אנרגיה תמיד יכולה להועיל או להזיק לנו. כמו "אש" שיכולה לחמם, לבשל, להאיר ויכולה גם לשרוף ולכלות, יש לתת לה את "המידה" הנכונה, מידת הנוחות. 

חודש סיוון נותן בנו את היכולת להתחבר לכוח עליון שיעזור לנו להוציא דברים לפועל,  זו אנרגית הלידה.  כדי ליצור לידה "טובה ושלמה" יש לגלות סודות על החיים שלנו שיש בהם את התשובות והפתרונות למצב "המוות" שבהם.

כדי להתמקד למתן "הידע" הזה, יש צורך להיות "ער"  לשאלה שלי. ברגע שאתכונן לשאלתי הכנה, יהיו לי הרבה גילויים, גילויים אלה יהיו זרעים של "וודאות" שיתנו ויטעו בי בטחון לסלילת התרחשויות חדשות בחיי שיהיו טובים עבורי ויפתחו השתלשלות חדשה נפלאה.

האותיות העבריות הן ביטוי פיזי לתודעה. אותיות החודש הן  ר ז  יוצרות את המילים: רז, זר. כלומר יכולת לגלות סודות ואפשרות  להישאר בזרות להן.... מעמד הר סיני, שבו ניתנה התורה בדיוק בחודש זה ב-ו סיוון, מלמד אותנו שהתורה בעצם ניתנה לנו בצורה "שלמה" ללא פירושים ותדריכים,  רק במסר אחד ברור, שיש בה: אהבה, אחדות ושמחה.

מכאן ניתנה התורה להרבה נתיבי פירושים שאף הגיעו לנתיבי "מוות"....הפוך מכוונתה הטהורה.

מתן תורה זו היכולת "המקפלת" בתוכה את הסודות לאהבה, אחדות ושמחה, וזמן זה של חודש סיוון הוא זמן לקבלת קיפולי המיידע הדרושים לנו לצאת למסלול חיים מתחדש ומצמיח. בחג השבועות אדם יכול להתחבר לכך שיסיר את "המוות" שהגיע לחייו ולנטרל אותו לטובת אנרגיית ההמשכיות.

ועכשיו, כדי לסגור את מעגל התובנות, אסיים באמרה: "צדיק ורע לו רשע וטוב לו"

אז קודם כל:

 מהו צדיק? מהוא רשע? מהו בינוני?

1. צדיק הוא אדם המאמין בישועתו, כל בעיה, אתגר, כאב שהוא חווה בחיים, הוא יודע בוודאות שיש פתרון שהוא יגיע אליו. הוא מאמין שיש השגחה, שנותנת את השתקפותה בתוצאות חייו,  וגם קולט אותה...

2. רשע הוא אדם שלא מאמין שהדברים יסתדרו, ובעצם פוסל את יכולת ההצלחה שלהם.

הוא בספק בכוח ההשגחה, ומאמין שבכוח הבריאה אין את השתקפות מעשיו, ולכן אין בידיו את הכלים לתיקון...(אין לו מראה!) 

3. הבינוני הוא אדם הפועל מתוך פחד. אם לא יעשה דברים "רעים" הוא לא יקבל "מכות", לא יתפסו אותו. לא רוצה לעשות דברים שליליים כי פוחד שיפגע. ולכן הוא בעצם חיי במערכת תגובתית  לסביבתו מבלי לקחת את ההנהגה העליונה לחייו.

בכל אחד מאיתנו יש זרעים מכל מה שנאמר כאן, המודעות בעצם מכריעה את כף התנהלות נו ממצב מסוים למצב אחר, המודעות נותנת בנו את ההבנה שיש דברים שאי אפשר תמיד להבין אותם בצורתם "השלמה", ולכן יש להיצמד לכוח "הצדיק", ולפעול בוודאות לעבר מטרה  עליונה.

לא נולדנו לנוח על זרי דפנה, כי במנוחה כזאת נכנסים לתהליכי "מוות", עבודה רוחנית (מודעות) יכולה להביא אותנו לתהליכי השתנות שיוציאו אותנו למקום מזוכך, מטהר ואיכותי = מקום השלמות!

מדוע הצדיק ורע לו? ורשע וטוב לו? ההסבר הוא: לא לו

למי רע?!  = לשטן כשלצדיק טוב = לשטן רע כשלרשע רע  = לשטן טוב

 

מאחלת לכולנו תהליכי לידה קלים, שיצמיחו אותנו לחיים מאתגרים, מרתקים ומלאי אהבה, אחדות ושמחה!!!

באהבה רבה שלכם דליה אלעזר לשבוע נפלא@ (פלאפון 050-7577096, מטפלת, מרצה ומנחת סדנאות)

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים