חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חופש הבחירה // גרפולוגיה

 

ע"פ כתב ידך ענת הינך אישה שקטה ועדינה ,בעלת עולם פנימי עשיר. בחוץ את משדרת אדישות וריחוק . הרגישות והפגיעות שיש בך והקושי להביע רגשות גורם לתגובות שלך להיות תוקפניות ומבלי להתכוון.

 

בחיים לא פעם אנו נדרשים לבחור. ביכולתנו לחיות בחולשה עם חיים רגילים ואפורים ולהיות מובלים ע"י אחרים או ...מתוך חופש הבחירה להוביל את עצמנו לחיות את חיינו בעוצמה. דור, מנהל בכיר בן 38 הגיע אלי עם עיניים בורקות וביקש שאעזור לו להחליט. הוא קיבל הצעה מפתה ממקום עבודתו לנהל את הסניף בארה"ב לתקופה בת 3 שנים וזה היה כרוך בהעתקת מקור מגוריו. התפקיד הבכיר שהוצע לו והשכר הגבוה שנלווה לו הלהיבו אותו אך הוא התקשה להחליט "אני גר עם כנרת חברתי שאותה אני אוהב, אנחנו מדברים על עתיד משותף ואני מתקשה להחליט, אם אסע ייתכן שאאבד אותה"

באבחון הגרפולוגי שערכתי לדור הוא התגלה כאדם שמרן שמונע מתוך צורך בבטחון והוא מתקשה עם מצבים של חוסר ודאות, השאלה איך ירגיש והאם יצליח בתפקיד החדש הטרידה את מנוחתו. הסתבר שגם בעבר כשהגיע לצמתים חשובים בחייו ונדרש לבחור הוא חש במצוקה והעדיף לא להחליט וכך החמיץ מספר הזדמנויות לעשות שינוי בחייו, אך הפעם היה נחוש לבחור. עם המודעות לעצמו והמחויבות לכנרת ולבניית עתידם המשותף דור החליט "אני בוחר לקבל את התפקיד "הוא שיתף את כינרת בהחלטה,היא הבינה ועודדה .

באפשרותנו להיות בלתי רגילים והבחירה בידנו אך יש דברים שאין ביכולתנו לשנות: המילה לאחר שנאמרה, ההזדמנות לאחר שהוחמצה, הזמן לאחר שעבר ונעלם והאהבה לאחר שכבתה. ביכולתנו לבחור ולשנות את כל השאר ולעשות את ההבדל בחיינו.

 

אבחון גרפולוגי

ענת בקשה לדעת מה מקור הבעיה לקושי ביחסים הבינאישיים שלה ומה עושים?

ע"פ כתב ידך ענת הינך אישה שקטה ועדינה ,בעלת עולם פנימי עשיר. בחוץ את משדרת אדישות וריחוק . הרגישות והפגיעות שיש בך והקושי להביע רגשות גורם לתגובות שלך להיות תוקפניות ומבלי להתכוון. ומכאן את בוחרת להתבודד למרות הכמיהה שלך לחברה.

כמו כן את נוטה לשליטה עצמית ,כשאת לא שולטת בתגובותייך זה מגביר בך את החרדה.

המודעות לבעיה עם עזרה חיצונית ועבודה עצמית יסייעו לך לשנות את דפוס התנהגותך להתגבר על הפחד וליזום פעילות דרך רשתות חברתיות,חברים ובכל דרך שתבחרי להשיג את מטרתך .  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים