חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חוויה בקבוצה // גרפולוגיה

 

אנחנו יצורים חברתיים ומכיוון שכך התקשורת והקשרים הבינאישיים חשובים עבורנו.

 

באימון קבוצתי הקבוצה נותנת תחושת שייכות ותמיכה שאפשר להישען עליה. ה"ביחד" נותן כוח ועוזר אחד לשני להתמודד עם הקשיים והמכשולים שיש בחיים.המשתתפים רוצים התפתחות ושינוי בחייהם וזה והמכנה המשותף שמקרב את כולם.

באימון אישי האדם רואה את המקום בו הוא נמצא, מזהה את המקום אליו הוא רוצה להגיע,  הוא מזהה את היכולות והאמונות המעכבים אותו ויוצא למסע שבו הוא בוחר ועושה,חוקר את עצמו, את הרגליו וממשיך לעשות ולהתקדם.

אימון אישי בקבוצה הוא תהליך דומה אך יש כאן בונוס גדול וזוהי הקבוצה!

באימון בקבוצה אנו יוצרים מטרות, ובניית העתיד מתרחשת בעזרת הקבוצה שבה כל אחת מהמשתתפים עובר את הדרך אל עבר העתיד שלו

עידית הייתה אחת המשתתפות באימון קבוצתי שבקשה לעשות שינוי בחייה וכך תארה:

"הכל מתנהל אצלי בקושי רב ,אני עובדת בבית ובחוץ ,במרוץ מטורף עם הזמן ,מרגישה בסוף כל יום סחוטה וחסרת סבלנות" אסנת  שהזדהתה עם עידית סיפרה שזה מאוד מזכיר לה את עצמה  "הכל אצלי מתוכנן ולפי זמנים , ובכל זאת אין לי זמן להקדיש לעצמי, אני חשה מתח ותסכול "

המטרה שלהן הייתה משותפת " להתנהל בקלילות ולחיות באיזון והנאה" במהלך המפגשים הן חלקו בקשיים ובהצלחות ונוצר קשר אישי ביניהן ,חברי הקבוצה שהיו להן שותפים עודדו ,ותמכו.

 בקבוצה אנחנו כמו מראות אשר משקפות לנו את עצמנו . לפתע מגלים שאנו דומים יותר מאשר שונים הנושאים שעולים הן רלוונטיים גם לגבי חיינו דרכן אנו מקבלים תובנות, ומודעות,ופרופורציות  על הנעשה בחיינו. ההשראה מהמתאמנים דוחפת לעשייה, התפתחות ויצירה . לקבוצה יש כוח חיובי היא שותפה לתהליך ולהישגים של כולם

 

ניתוח גרפולוגי

"למה אני לא מצליחה להתאהב?"

ליהי יקרה את בעלת חשיבה מהירה טביעת עין חדה עם צורך בריגושים ואינטואיציה מפותחת.את מושפעת מרשמים יותר מהעובדות ,חשוב שבן זוגך יעורר בך עניין בחשיבה.

הריחוק הרגשי שהינך שומרת מתוך תחושה לא מודעת של חוסר בטחון והצורך בחופש פעולה רגשי מקשים עלייך להתחייב.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים