חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

  הורוסקופ שבועי:  14 – 20 באוקטובר 2016

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.   הורוסקופ שבועי:14 - 20 באוקטובר 2016

 

                                            הורוסקופ שבועי:  14 – 20 באוקטובר 2016                   

 טלה

בשבת-ראשון עומד להתרחש ירח מלא מול מזלכם, מצב שאמור להדגיש את בית השותפויות, העבודה והזוגיות שלכם. כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי ישהה במזלכם עד ה- 24, מצב שידגיש את הצד התקשורתי בחייכם. כוכב מארס במזל גדי אמור להדגיש (עד 9 בנובמבר) את בית הקריירה שלכם. מכיוון שאנו בתקופה של חגים, לא מן הנמנע שרבים מכם ישלבו תקשורת, ביקורים ונסיעות, גם לחו"ל.

 

שור

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי לסחוף לתשישות ולעייפות. אם זוהי הרגשתכם הקיפו את עצמכם ברשת של פינוק וביטחון מרביים. רבים מכם פעילים, יצירתיים ומיקום כוכב מארס במזל גדי עשוי להעיד על נסיעות מרובות. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם לקראת המחצית השנייה של השבוע. יש לראות דברים בפרופורציה ולא להגזים בבזבוזים שלכם.

 

תאומים

הירח המלא (בשבת-ראשון) פותח תקופה של ביקורים ונסיעות. אחרים נוטים להדגיש ענייני תקשורת, חופשה ופגישות עם טיפוסים חברותיים. אנשים ישתפו איתכם פעולה והאווירה תהיה חמימה, ידידותית, אך מאתגרת. אירוע שיתקיים בימים אלה יצליח במיוחד. מומלץ להתחבר לפתיחות, להכיר אנשים רבי קסם, ליהנות מאירועים חברתיים וליצור קשרים. כל אחד בהתאם לרחשי ליבו ונטיותיו.

 

סרטן

הירח המלא בימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להדגיש ענייני בית ומשפחה, אך גם קריירה. מיקום הכוכבים מארס ופלוטו מול מזלכם עשויים להעיד על נטייה למתחים עם אחד מבני המשפחה. לכן, בימים אלו, הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג. המחצית הראשונה של השבוע עשויה להדגיש ענייני יצירה, אהבה ורגשות.

 

אריה

הירח המלא בימי סוף השבוע ותחילתו עשוי להיטיב עימכם בענייני תקשורת ונסיעות. הבריאות תשתפר ועימם הכוחות, המרץ והחשק להתחיל ביוזמות חדשות ולממש רעיונות נועזים ובעלי חזון. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. כדאי לצאת מהשגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. נסיעות והתכתבויות עם חו"ל ייטיבו עימכם.

 

בתולה

הירח המלא בימי סוף השבוע תחילתו עשוי להדגיש השבוע את בית הכספים וההשקעות שלכם. מיקום יופיטר בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עימכם. אתם עשויים להיכנס לכמה שבועות של התנסות מבורכת והליכה בדרך ממוקדת, ותהיו עסוקים בקידום פרויקטים בעלי עוצמה. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם.

 

מאזניים

הירח המלא במזלכם בימי סוף השבוע מיטיב עימכם. כוכבכם ונוס יעבור למזל קשת לקראת יום רביעי. נוס משפיע על מה שאנו משדרים לאחרים, והמסר הזה הוא חיובי ומושך. גלישה באינטרנט ומגעים בארץ או עם חו"ל יישאו תפנית מעניינת. דיפלומטיה וקסם אישי יהיו לכם לעזר רב.  במהלך השבועות הבאים מומלץ להיות נגישים חברתית, זה ישתלם לכם.

 

 עקרב

הירח המלא עשוי הפעם לגרום לכם לתשישות ורגישויות בריאותיות. מתנו את האנרגיות שלכם. עם זאת, כוכב מארס (שישהה במזל גדי עד 9 בנובמבר) עשוי להעיד על ימים של התחדשות של אנרגיות וכוחות, שעשויים להעצים נסיעות, הרחבת אופקים, ידע ויכולות בדגש על תובנות מהירות והרבה חופש אישי. ענייני כספים (עד 9 בנובמבר) עשויים להשתפר.

 

קשת

הירח המלא בשבת-ראשון, וכוכב ונוס במזלכם עד ה- 12 בנובמבר, עשויים ללטף לכם את האגו. מומלץ להשתמש בקסם האישי שלכם כדי לחזק את מעמדתכם ואת המישור החברתי שלכם. כוכב מארס בבית הכספים שלכם עד 9 בנובמבר עשוי להעיד כי כספים נכנסים, אך גם ההוצאות עשויות להיות גדולות. התכתבויות בארץ ו/או עם חו"ל וגלישה באינטרנט ישאו תוצאות.

 

גדי

כוכב מארס במזלכם עשוי להעיד על ימים אינטנסיביים, שבהם אתם יכולים לקדם את הדברים החשובים לכם. הירח המלא בראשון עשוי להדגיש ענייני מעמד וקריירה. יש ימים שבהם אתם עשויים להיות עסוקים מאוד ואף לתת הרגשה של הישגיות, לכן מומלץ להוריד הילוך ולהימנע מוויכוחי סרק על סוגיות מטרידות. בחודש הקרוב מומלץ לשאפתנים שבכם לקדם מטרות מקצועיות.

 

דלי

התקופה מצביעה על דחף להתנסות ולהתחדש. גישה אופטימית אך ממוקדת תשפיע לטובה על מה שיקרה בעתיד. יתגלו לכם תחומים מהסוג שייתן לכם הזדמנות להבריק בעיסוקכם. הירח המלא בראשון עשוי להעיד או להגביר ענייני מעמד וחברה. עם זאת כוכב מארס מאחורי גבכם מצפה מכם לשמור על כוחותיכם. כדי למנוע מצב טעון תצטרכו לשנות גישה ולהבליג.

 

דגים

ענייני כספים עשויים להיות מודגשים בשבת ותחילת השבוע. לקראת השבוע הבא ייפתחו בפניכם אפשרויות של התחדשות. לימודים וענייני חו"ל עשויים להיות מודגשים. ענייני עבודה וקריירה עשויים להיות מודגשים. תוכלו בקרוב להחליט על שינוי, שיביא לשחרור מהמועקה ולפנייה אל דרך מתאימה יותר. כבר מעכשיו רצוי להיחשף ולהציע את עצמכם למקומות או לאפיקים חדשניים.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים