חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  11 – 17 בנובמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב. הורוסקופ שבועי:  11 – 17 בנובמבר 2016 

 

 טלה

ענייני כספים והשקעות, או הוצאות, עשויים לאפיין את הירח המלא שאמור להתרחש בימים ראשון-שני. בהמשך השבוע תוכלו להתחזק ולשפר את מעמדכם, תחושו יותר מאוחדים, למרות שהמצב, אצל כמה מכם, יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית. עם זאת, ונוס בבית הקריירה שלכם עשויה להדגיש ענייני מעמד ועבודה.

 

שור

הירח המלא (בימים ראשון שני) מתרחש הפעם במזלכם. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. נראה שבין שתרצו ובין שלא, תיעשו מעורבים בדברים שבדרך כלל אתם מתרחקים מהם. שלישי-רביעי: עשויים להדגיש ענייני כספים והשקעות. ונוס ופלוטו במזל גדי: שימו לב לקשרים שעשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות.

 

תאומים

ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על אנרגיה טעונה/ירודה ואתם זקוקים (למצוא זמן) למנוחה ולשקט. שמרו על אנרגיה מבוקרת הימים הראשונים של השבוע. מיקום הירח במזלכם בימים שלישי רביעי עשוי להחזיר לכם את הכוחות. מערכות יחסים עוברות שינויים ותמורות, קשר עלול  להסתיים פתאום, או שקיימת בריחה ממחויבות והשתחררות מכבלים.

 

סרטן

ימים שלישי-רביעי מחריפים עייפות ועצבנות שעלולות להשפיע עליכם אנרגטית. חשוב לכן שתקפידו על שינה ותזונה נכונה, להתחבר לאווירה סימפטית ואוהדת, ובכלל זה להתרחק מכל גורם מלחיץ. זכרו כי אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. לקראת יום חמישי האנרגיות הטובות חוזרות, צאו לבלות וליהנות.

 

אריה

הירח המלא בראשון-שני ידגיש בימים אלה את בית הזוגיות והמשפחה שלכם. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג. מיקום ונוס ופלוטו בבית העבודה שלכם עשוי להדגיש ענייני עבודה ועסקים. מומלץ להיות דרוכים מקצועית, זאת כדי לשאוף לכיוון רציני ועתידי הקשור לעתידכם. מצד שני, היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם.

 

בתולה

הירח המלא בימים ראשון-שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, בארץ או בחו"ל. עסקים חובקי עולם והשקעות עולים על הפרק. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם. אנשים שתכירו החודש יעשירו את עולמכם ואף ישנו את נקודת המבט שלכם. מומלץ בנוסף לצאת לנסיעות ולקיים שיחות טרנס-אטלנטיות.

 

מאזניים

הירח המלא בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. ימים אלה מתאימים למשא ומתן, פגישות עסקים וניצול הפן החברתי. הרומנטיקה אף היא עשויה לעלות עכשיו על הפרק. זהירות: אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לקדם את עצמכם, אולם אתם גם מתעייפים בקלות ונוחים לכעוס, מה שגורם לאובדן ריכוז ושליטה. היו זהירים במגעים עם אנשים לחוצים.

 

 עקרב

הירח המלא במזלכם בימי תחילת השבוע מעניק התחדשות בתחומים מרכזיים בחייכם, ומדגישים ענייני עבודה, זוגיות ושותפויות. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. ברבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע כדאי להיות עם הרגל על הברקס בכל הנוגע להחלטות פזיזות.

 

קשת

הירח המלא בראשון-שני עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם ועל בריאותכם. כדאי שתימנעו מפעולות מאמצות, שכן נראה שכוחותיכם והמרץ שלכם יהיו מוגבלים. אתם מותשים, בעיות בריאות אולי מציקות לכם ואתם זקוקים לפסק זמן. אתם מתחזקים מיום שלישי ואילך. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עימכם. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

 

גדי

ראשון-שני: הקסם האישי שלכם יזמן הצלחות תקשורתיות ויצירתיות, פגישות וקידום פרויקטים שעומדים על הפרק. מפגש עם אדם רב השפעה עשוי להביא לשינויים מיוחלים לגבי עתידכם. ונוס במזלכם (עד 7 בדצמבר) רק מוסיף לרבים מכם נקודות זכות. תוכלו לנהוג בצורה ישירה וגלויה. יש כאן מתח בונה שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.

 

דלי

ראשון-שני עשויים להדגיש ענייני משפחה או קריירה. בתוך אנרגיות לא קלות, יש לכם ימים זורמים ויצירתיים. שימו לב לימים שלישי ורביעי, תוכלו לפעול לטובת עניינים שקצת נתקעו, אולי בענייני חו"ל ולימודים. מארס במזלכם עד ה- 19 בדצמבר: הפעילות מקבלת תאוצה, תוכלו לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הרגשות הפנימיים שלכם גם לקראת החודש הבא.

 

דגים

הירח המלא בראשון-שני: ענייני תקשורת ונסיעות עשויים להעסיק אתכם. במהלך השבוע רעננו מגעים חברתיים. מנגד, כוכב נפטון כוכבכם עשוי להעיד כי ייתכן מאוד שאתם נאלצים להתמודד עם קונפליקט שעשוי להקצין התמודדות עם אחד האנשים הסובבים אתכם. שימו לב: מיקום כוכב מארס (מאחורי גבכם) עד 19 בדצמבר מצריך שמירה על כוחותיכם. תיאלצו לשנות גישה ולהבליג.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים