חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

משמישים את הנקניקים לעוד המון מאכלים חוץ מסנדביץ`

 

כמעט בכל בית בישראל, גם אם יערכו ביקור פתע ויפתחו את המקרר הביתי, יגלו לפחות סוג אחד של נקניק או פסטרמה. הפסטרמות והנקניקים נמצאים אהובים על קטנים וגדולים כאחד, כאשר השימוש הפופולארי ביותר בהם הוא לטובת הכנת כריכים.

 

משמישים את הנקניקים לעוד המון מאכלים חוץ מסנדביץ’

כמעט בכל בית בישראל, גם אם יערכו ביקור פתע ויפתחו את המקרר הביתי, יגלו לפחות סוג אחד של נקניק או פסטרמה. הפסטרמות והנקניקים נמצאים אהובים על קטנים וגדולים כאחד, כאשר השימוש הפופולארי ביותר בהם הוא לטובת הכנת כריכים. אפשר לומר שלאחרונה נעשה שדרוג קל וישנם אלו שבוחרים להכין עם הנקניקים גם טוסט, אך הבשורה הבאמת משמחת היא שאפשר להשמיש את הנקניקים גם מחוץ ללחם. רגע לפני שאתם קופצים לסופר, מציצים על קטלוג פסטרמה ונקניקים ובוחרים את הבחירה השבועית שלכם, הנה כל מה שתוכלו לעשות איתם.

 

חביתה עם נקניק

לא מעטים אלו שמכינים לעצמם חביתה עם גבינות. האם ניסיתם פעם להכין אומלט עם נקניק? התוספת הבשרית אל האומלט שלכם תהפוך אותו לארוחה מזינה, עשירה ובעיקר טעימה! ממש כמו שעושים שימוש בנקניק בטוסט הנקניק וכך הופכים אותו למאכל חם ומנחם, כך תוכלו לעשות עם הנקניק ולשלבו בביצה שלכם. הטיפ הגדול הוא קודם לצרוב את הנקניק על המחבת, וכך להוציא ממנו את הטעמים ולהפוך אותו לפריך וטעים יותר.

 

מרק עם קבנוס

בעונת החורף לא מעטים אלו שבוחרים להתחמם ולהתפנק עם מרק מפנק. כל אחד מחבב סוג אחר של מרק – החל ממרק עגבניות, דרך מרק בטטות ועד מרק שעועית. רוצים לשדרג את מנת המרק שלכם ולהוציא ממנה טעמים טובים ומרעננים יותר? קוביות קבנוס יוכלו להפוך את המרק שלכם לחגיגה אמיתית המשלבת גם מנת בשר. כך, תהפכו את המרק שלכם למזין יותר, טעים יותר ובעיקר משודרג יותר.

 

קרפ מלוח עם הנקניק האהוב עליכם

אם פעם היה ניתן להסתכל על הקרפים כעל קינוח מתוק, הרי שכיום ישנו טרנד של קרפים מלוחים המגיעים בשלל מילויים ותוספות. אחת מאותן תוספות פופולאריות היא הנקניקים והפסטרמות המאפשרות לכם להכין לעצמכם קרפ מלוח פשוט נהדר. תוספות מדליקות לשדרוג החוויה? ארטישוקים, עגבניות מיובשות ופטריות.

 

פיצה עם פפרוני

יש מישהו שלא אוהב פיצה? כנראה שלא. אז מעבר לכל התוספות השגרתיות, האם חשבתם להוסיף על הפיצה שלכם פפרוני? הנקניק האהוב משתלב היטב על הפיצות ומעניק לכם חוויה נהדרת ויוצאת דופן של טעמים. בכל העולם נהוג לאכול את הפיצה עם פפרוני, והלהיט הגדול עשה עליה גם לישראל. לטובת אלו שרוצים לשמור על הכשרות, הרי שניתן להוריד את הגבינה וליהנות מרוטב עגבניות עשיר, פפרוני ושאר תוספות וכך לקבל פוקאצ’ה בשרית נהדרת.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים