חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה לכל המשפחה במקום הנמוך בעולם

 

הוא כיכב בשירים, צולם למגזינים בינלאומיים ומציע סגולות רפואיות נדירות. מחפשים את היעד הבא לחופשה משפחתית? בואו לנפוש בים המלח

 

אם ירושלים קדושה לכל הדתות, אז ים המלח הוא אתר קדוש לכל חובבי הספא באשר הם. המקום הנמוך ביותר בעולם מזמן אליו מדי שנה אלפי תיירים מרחבי העולם המבקשים לנוח ולהתרפא במרחצאות הגופרית, לרענן את העור עם הבוץ המינרלי, ולשחרר חיוך מנצח כשהם מצליחים לצוף על המים בלי טיפת מאמץ.

אבל בארץ גילו כבר מזמן שאזור ים המלח הוא לא רק נחלתם של חובבי הספא, אלא מתאים גם לחופשה משפחתית. חיפוש קצר של דילים לים המלח מעלה מגוון בתי מלון המציעים פעילויות בידור לילדים, בעוד שאתם ההורים נהנים בדיוק מהמטרה שלשמה באתם: לנוח ולהתפנק.

בבוקר בריכות, בערב הופעות
אנחנו הישראלים מאוד אוהבים אירוח הכל כלול. אין לנו חשק להסתובב עם ארנק ולשלם על כל דבר בנפרד – רק תעשו לנו מחיר ונסגור עניין. את מתכונת האירוח שתפסה חזק באילת משחזרים בהצלחה גם בים המלח והישראלים צפים שם בהמוניהם: בבוקר נהנים מבריכות שחייה, טיפולי ספא, עיסויים, טבילה בג’קוזי או קצת שמש בריאה על חוף הים, ובינתיים שומרים כוחות לערב.

כשהשמש שוקעת עולים צוותי הבידור על הבמות ומגישים חגיגה צבעונית לכל המשפחה: הצגות מקוריות, מופעי קברט ומחזות זמר עם ארסנל שירים שכולם מכירים ואוהבים. ובדיוק ברגע שתרצו לחזור לשקט שלכם עם כוס קפה ועוגה בצד, תוכלו לשלוח את הילדים למועדון המשחקים.

בואו נודה – החופשה הזו היא בשבילם, אבל בעיקר בשבילכם. אז את השקט שלכם תקבלו בלובי בר הרגוע, בזמן שאת האקשן שלהם הם ימצאו במועדון הכולל משחקי וידאו מתקדמים, סרטים, ספרים, סדנאות יציאה והמון חוויות למגוון רחב של גילאים.

פינוק מושלם בים
אחד הדברים הכי כיפיים בחופשה משפחתית בים המלח הוא הקרבה לחוף. זה מקום נפלא לבלות בו עם הילדים, לטייל ולחזות בקסם הזה מקרוב, לצפות בגושי המלח הגדולים ולשמוח שפלא הטבע עדיין קיים. זו גם ההזדמנות שלכם ללמד את הקטנטנים כמה חשוב לשמור על הטבע ועל הקיים, ואחרי שמיציתם את הציפה על המים עם עיתון ושליחה תמונות בוואטסאפ המשפחתי, תוכלו להתפנק בטיפול ספא ולהתנתק לשעה מהשגרה. רק טוב ייצא לכם מכמה עיסויים מרגיעים, טיפולים קוסמטיים, טבילה בג’קוזי, מפלי מים ובריכות גופרית. במילים אחרות – מובטחת לכם תחושה קסומה של ריחוף והתמסרות מוחלטת לכל מה שעושה לכם טוב.

חופשה משפחתית בכל הסגנונות
קיימים הרבה מלונות לחופשה משפחתית בים המלח אבל כדאי לדעת מראש מה אתם מחפשים: חלקם ממוקמים על חוף הים וכוללים יותר מופעי בידור, חלקם יוקרתיים ומציעים ספא משודרג, ובאחרים תקבלו אירוח אקסקלוסיבי לצד ארוחות שף מושקעות. כך או אחרת, בכולם תוכלו לבלות עם כל המשפחה אך דבר אחד בטוח – אחרי שתתאהבו בים המלח תרצו לחזור אליו לפחות פעם בשנה. באחריות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים