חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתכוננים לקיץ בלתי נשכח - הכנות לפני היציאה לסאמר סקול

 

ילדים ובני נוער רבים יוצאים בתקופת הקיץ, בזמן החופש הגדול, למחנה קיץ בחו”ל. מדובר בסאמר סקול, קונספט ותיק שמשתדרג עם השנים מבחינת פעילויות, אטרקציות ויעדים ומתאים לגילאי 10-18.

 

ילדים ובני נוער רבים יוצאים בתקופת הקיץ, בזמן החופש הגדול, למחנה קיץ בחו"ל. מדובר בסאמר סקול, קונספט ותיק שמשתדרג עם השנים מבחינת פעילויות, אטרקציות ויעדים ומתאים לגילאי 10-18. זהו מחנה קיץ שמטרת העל שלו הינה לחזק את ידיעת השפה האנגלית תוך כדי לימודים בשיטות יצירתיות ואימון שפתי באינטראקציה חווייתית.
לסאמר סקול מגיעים ילדים מכל העולם והם נהנים מאירוח בתנאי פנימייה בקולג’ים או בתי ספר יוקרתיים ברחבי אנגליה, ארה"ב, ספרד וסקוטלנד כולל חוגים, מופעי בידור, ביקור במקומות מעניינים ושלל אטרקציות.
בבואכם לבחור סאמר סקול לילדכם, יש לשים דגש על היעד המתאים, קבוצות הגיל, פעילויות העשרה, הניהול והליווי המקצועי במשך הקיץ. לפניכם מספר טיפים חשובים בנושא:

שימו לב לחברה המנהלת – המוניטין קובע
לא כל יום אתם שולחים את ילדיכם לחו"ל ללא נוכחות הורים ולכן, חשוב לוודא שהם בידיים הטובות ביותר. בחרו מחנה קיץ המנוהל על ידי חברה ותיקה בעלת ניסיון עשיר בתחום בניהול מחנות קיץ בחו"ל, שעובדת בשיתוף פעולה עם הספקים האיכותיים ביותר.
כמו כן, וודאו שאותה חברה מקצה להורים קווי טלפון זמינים 24/7 וכן שולחת מהארץ מנהל ישראלי ובוררת היטב את המדריכים שהיא מצוותת לילדים כך שיהיו דמויות אחראיות שמלוות אותם ביומיום.

היעד המבוקש – באיזו מדינה פועל המחנה
מפת סאמר סקול התרחבה במהלך השנים וכוללת כיום מגוון יעדים אטרקטיביים באנגליה, סקוטלנד וארה"ב. כל יעד מאופיין בניחוח קצת אחר מאוקספורד וקיימברידג’ שהן ערים סטודנטיאליות בעלות צביון היסטורי תוסס דרך ברייטון שזו עיר חוף מדליקה ועד ניו יורק שמציעה קצב מסחרר ואווירה מודרנית או סקוטלנד שמאופיינת בהווי כפרי פסטורלי.
בדקו היכן מתקיימים מחנות הקיץ בהתאם לגילאי הילדים, מהי העלות ובמה כרוכה (למשל, לסאמר סקול ארה"ב יש להפיק ויזה עבור הילד). כמו כן, ישנם מחנות קיץ קונספטואליים כמו סאמר סקול אמנויות הבמה, כדורגל או רכיבה על סוסים כך שתוכלו לבחור גם מחנה קיץ בהתאם להעדפות הסובייקטיביות של ילדיכם. בנוסף, בסאמר סקול בספרד ניתן לבחור בין לימודי אנגלית או ספרדית.

תוכנית העשרה – הפעילויות שעושות הבדל גדול
סאמר סקול מוצלח הוא פונקציה של תמהיל נכון בשילוב בין לימודי אנגלית ובין אטרקציות. בדקו היטב לו"ז לדוגמא של תוכנית סאמר סקול במרכז וביעד המבוקשים, כדי להבין מראש ממה ייהנו הילדים במהלך השהות במחנה. ישנם קמפוסים המאובזרים בבריכות שחייה, מגרשי ספורט, אולמות קולנוע ותיאטרון ומציעים חוויית מגורים משודרגת וכן תוכנית של חוגים המוצעים במרכז עצמו. הטיולים והפעילויות הם חלק בלתי נפרד מההנאה – בדקו לאן מטיילים ממוזיאונים דרך סיור בלונדון או במנהטן, ביקור באקווריום או בפארקי שעשועים, צפייה במחזמר וכדומה.

מה להביא לסאמר סקול – הכינותי מראש
יש לבדוק מה כוללת רשימת הציוד המבוקשת הן מהבחינה הביורוקרטית (דרכון תוקף, ויזה בתוקף), דמי כיס, בגדים להחלפה וכן כמובן אם יש מפגש גיבוש מקדים לצורך הכרות עם המשתתפים באותו מחנה קיץ שמגיעים מישראל.

לסיכום, מחנה קיץ אטרקטיבי הוא תוצאה של פרמטרים רבים שמתגבשים יחדיו: חברה ותיקה שמנהלת מחנות קיץ איכותיים ושמה דגש גם על ההון האנושי לצד פעילויות מעניינות ביעדים שנבחרו בקפידה.

למידע נוסף: http://www.summerschool.co.il/

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים