חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשל”צ בסכנה להישאר מחוץ לסדרות הגמר

 

הכתומים של ניר ברקוביץ’ ספגו שער שוויון אכזרי מול מכבי נתניה במשחק האחרון של הליגה הסדירה, וישחקו בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית.  שמוליק ברנר וחניכיו הובסו בחיפה. מכבי ראשל”צ יד השיגה ניצחון דחוק על אס”א ת”א, שהספיק לה לסיים במקום השני

 

הפועל ראשל"צ סיימה ב-1:1 את משחק הבית שלה מול מכבי נתניה (שישי) במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית. הכתומים עלו ליתרון משער מוקדם בדקה ה-7 של פיליפ מנה שהימם את הנתנייתים, אולם ערן לוי, מי אם לא הוא הוא, שוב היה זה שהושיע את סלובודאן דראפיץ’ וחילק את הנקודות באצטדיון הברפלד. בעקבות התיקו סיימה ראשל"צ את העונה הסדירה במקום ה-100, ולפיכך תשחק בפלייאוף התחתון, שיחל ביום ו’ הקרוב. היה זה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון לקבוצתו של ניר ברקוביץ’, שיכולה לבוא בטענות רק לעצמה על אוזלת היד (והרגל) שלה.
המשחק נפתח בקצב טוב, והקבוצה מעיר היין כבר פנטזה על הפלייאוף העליון, אחרי שהרמה מצוינת של אריאל לזמי מצאה את ראשו של מנה, שהעלה את המקומיים ל-1:0 מבטיח עבורם. ראשל"צ הייתה רחוקה חמש דקות בלבד מלהגשים את היעד הנכסף, אולם ערן לוי האורח הניף רגל ושחרר טיל לחיבורים של איתמר ישראלי, תוך כדי שהוא קובר את תקוות האוהדים בכתום. נתניה סיימה במקום השני, וצפוי קרב משולש בינה לבין הפועל עכו והפועל ר"ג על שני הכרטיסים לליגת העל. הפועל ראשל"צ סיימה את העונה הסדירה כשבמאזנה 36 נק’, חמש יותר מהפועל נצרת עילית שמתחת לקו האדום. בשישי הקרוב תארח ראשל"צ את הפועל ירושלים הלפני אחרונה, כשניצחון ביתי יבטיח ככל הנראה מעשית עונה נוספת בליגה הלאומית.
 
מכבי ראשל"צ נחתה לקרקע אחרי הניצחון המרשים על הפועל ירושלים בשבוע שעבר. החבורה בכתום של שמוליק ברנר יצאה לרוממה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורסל, ונוצחה ע"י מכבי חיפה 88:71. האלופה מדורגת רק במקום התשיעי, נקודה פחות מעירוני נהריה השמינית, כל זאת כשנותרו שמונה מחזורים עד תום העונה הסדירה. הרכש החדש של הכתומים, ג’יי ג’יי מור, סיפק הופעת בכורה פושרת עם ארבע נק’ בלבד ב-18 דק’ משחק. אם לא הספיקו לה הבעיות, עידן זלמנסון, שהיה מהבולטים במכבי ראשל"צ עם 144 נק’, סובב את קרסולו במהלך הרבע הרביעי, נטש את המשחק, וחומרת פציעתו טרם התבררה. המחצית הראשונה בחיפה הייתה שקולה, והסתיימה בשוויון 38:38, אחרי 17:17 בתום הרבע הראשון. עוז בלייזר, גרגורי ורגאס, ו-וויל גרייבס להטו אצל הירוקים ברבע השלישי, והורידו את קבוצתם עם יתרון מבטיח לרבע המכריע, 55:65. האורחים מעיר היין מזערו נזקים עם ריצת 0:6 בפתיחת הרבע האחרון, אולם המקומיים החזירו לעצמם את היתרון הדו-ספרתי. עד לסיום ניצלה חיפה את פציעתו של זלמנסון והגדילה את ההפרש. בסיום, 71:88 למכבי חיפה. ביום ראשון תארח מכבי ראשל"צ את האחרונה בדירוג, מכבי קריית גת, למשחק שהיא חייבת בו ניצחון. הרבו לקלוע לראשל"צ: אבי בן-שימול ועידן זלמנסון 14 נק’ כל אחד, מאליק וויינס וקמרון לונג 11 נק’ כ"א.
 
כדוריד - מכבי ראשל"צ ארחה בבית מכבי (שישי) את אס"א ת"א במסגרת המחזור ה-22 האחרון של הליגה הסדירה בליגת העל בכדוריד. לכתומים היה מספיק תיקו כדי לסיים במקום השני, אולם כיאה לקבוצה גאה, היא לא הסתפקה בנקודה וגברה על האורחים מתל אביב 28:29, אחרי 15:17 במחצית. המקום השני סידר לראשל"צ מפגש מול הפועל אשדוד ברבע גמר הפלייאוף. המשחקים ייערכו בשיטת הטוב מ-33. אס"א ת"א, שנשרה לפלייאוף התחתון בעקבות ההפסד, יכולה הייתה להשוות לקראת הסיום, אולם רם טורקניץ החמיץ פנדל עבורה. המשחק הראשון בפלייאוף ייערך כבר ביום ו’, כשהמשחק הב?? יתקיים בדיוק שבוע לאחר מכן, ב-14.4. משחק שלישי, אם וכאשר, ייערך ב-18 באפריל. ביום שלישי יושלם המחזור עם המשחק בין הפועל ראשל"צ למכבי ת"א, כשכבר עתה ברור כי האדומים יסיימו במקום הרביעי ויפגשו ברבע גמר הפלייאוף את החמישית, בני הרצליה.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים