חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הזדמנות אחרונה לחדש תווי תושב

 

כעשרים אלף בעלי תו תושב טרם חידשו את תווי החנייה שלהם למרות שתוקפו פג בסוף שנת 2016 * עד כה נמנעה החברה לבטחון לרשום דו”חות ורשמה אלפי התראות לבעלי הרכבים לסור ולחדש את התו * מהחודש הבא תחל האכיפה* מנכ”ל החברה לבטחון, מוטי נחמני: ”אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים”

 

הזדמנות אחרונה לחדש תווים ולהימנע מקנסות מיותרים. זה המסר שמבקשים להעביר החברה לבטחון לקראת שלב האכיפה. בסוף שנת 2016 נדרשו כ-60 אלף בעלי תווים לחדש את התו תושב. עד כה כ-40 אלף נענו לקריאה וחידשו את התו ואילו כעשרים בעלי תו תושב עדיין לא חידשו למרות אלפי התראות שנרשמו לבעלי הרכבים. לאחר פעילות הסברתית נרחבת בעיר, לרבות שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, בפייסבוק העירוני, במיילים והודעות טקסט שנשלחו לנהגים, החל מחודש הבא תחל האכיפה ובעלי רכבים שבהם מודבק תו חנייה עד לסוף שנת 2016, חשופים למתן קנסות.

תו חנייה מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם במדרכות כחול לבן וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לתושבי הרחוב. בחברה לבטחון מדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם- יכולים להיות רגועים שכן קיומם של תווי החנייה מעודכנים במספוני המפקחים ועל כן לא תבוצע כנגדם אכיפה.

סגן ראש העירייה, רז קינסטליך, המחזיק בתיק הביטחון: "לטובת העניין הוקצו משאבים רבים על מנת להנגיש את השירות באופן הטוב ביותר לתושבי העיר. עיריית ראשון לציון והחברות העירוניות עמלים כל העת להנגיש את השירותים העירוניים לתושבי ראשון לציון בשלל התחומים העירוניים". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "החברה לביטחון נערכה על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים."

לרשות התושבים קיימות שלוש דרכים לחידוש תו החנייה. הדרך הראשונה: חידוש באמצעות פורטל האינטרנט שנמצא באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי - בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. במסגרת מילוי הפרטים יש לסרוק את המסמכים הנדרשים לקבלת תו חנייה לפורטל האינטרנט. הדרך השנייה: חידוש תו החנייה באמצעות מסירת המסמכים באחת מעמדות האל-תור הפרוסות ברחבי העיר (פירוט המקומות ושעות הפעילות מפורסמים באתר האינטרנט של החברה www.rlz-bitachon.co.il). הדרך השלישית והאחרונה- באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו החנייה וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז’בוטינסקי 61 ראשון לציון. יש לציין שקבלת התווים לביתכם תיעשה אך ורק באמצעות הדואר.

על פי הקריטריונים, על המבקש להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל הינו עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים