חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הנוער של הפועל ראשון בכדוריד חגג אליפות

 

 החבורה הצעירה של האדומים רשמה הישג מצוין וזכייה מרגשת. בכדורסל, מכבי ראשל״צ הבטיחה את מקומה בפלייאוף

 

 
קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון כדוריד זכתה באליפות המדינה. החבורה הצעירה של דני ליבגוט גברה (שבת) על א.ס רמה״ש 30:32 במחזור הסיום של הליגה. שני מחזורים לסיום הליגה כבשה הקבוצה את הפיסגה, ובעצם הבטיחה את הזכייה בתואר. עבור המאמן מדובר בהישג נפלא, אחרי קריירה מרשימה ברמה האישית. תיכון ״העמית״ שבעיר השיב אליו את האליפות אחרי ניצחון בגמר על ״קציר״ חולון במסגרת ליגת התיכונים. בכך, השלים מועדון הפאר דאבל של הצעירים. תלמידי ״העמית״ גברו על החולונים אחרי דו קרב פנדלים. עידו פלח הבקיע את שער הניצחון, והיה למצטיין במשחק. 
 
כדורסל - מכבי ראשל״צ גברה על בני הרצליה 104:110 (אחרי הארכה), וסיימה במקום השביעי בליגת העל. המשחק ב׳בית מכבי׳ התאפיין בקצב צבירת נקודות גבוה, כשבסיומו הבטיחו השחקנים של שמוליק ברנר את כניסתם לפלייאוף. הכתומים ישחקו  מול הפועל אילת, שסיימה שנייה, במסגרת רבע הגמר. נתון מעניין מהמשחק בעיר היין, היה שישה שחקנים שונים ביתיים שקלעו בספרות כפולות. הרבע הראשון הלך צמוד, בסיומו 34:35 לאלופה. אלישי כדיר, שסיים עם 22 נק’, בלט ברבע הראשון, כשמנגד ג’ף אדריאן השאיר את האורחים בתמונה. המשחק המשיך להיות צמוד ומעניין, כששתי הקבוצות קולעות באחוזים גבוהים. טוריאן גרין מהרצליה עם שלשה, 26 שניות לסיום המועד החוקי, השווה את התוצאה, 92:92, ושלח את המשחק להארכה. בחמש הדקות הנוספות, חניכיו של ברנר היו עדיפים על אלה של גורקה, ובסיום, 104:110 חשוב לכתומים.
 
כדוריד - מכבי ראשל"צ כבר ב-0:2 על מכבי ת"א בסדרת הגמר. המשחק השני בין הקבוצות נערך אמש (שלישי), ובסיומו גברו השחקנים של סער פרנקל על התל אביבים 24:30 (11:15 במחצית), והם רחוקים ניצחון אחד מזכייה באליפות המדינה. אחרי ניצחון החוץ המפתיע משהו במשחק הראשון בתל אביב, חזרו שחקני ראשל"צ למבצרם והשיגו ניצחון שני בסדרה. עמית סטלמן הביתי היה המצטיין בשדה, בזמן שאלדר שיקלושי, שוער מכבי ראשל"צ, סיפק משחק למופת עם לא פחות מ-13 עצירות כל הדרך לניצחון. היה ומכבי ראשל"צ תנצח ביום שישי הקרוב באולם תיכונט, היא תוכתר כאלופה חדשה.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים