חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

”הצלחתו של ברקוביץ` היא הצלחה של כולנו”

 

כנס אוהדי הכתומים התקיים לאחרונה באולם ROSE בעיר. מדובר בהפגנת אחדות בקרב הקהל לקראת העונה שבפתח

 

הפועל ראשל"צ עברה עונה מטלטלת, כשאחרי פתיחה טובה הידרדרה אט אט עד שנשרה לפלייאוף התחתון אחרי רצף של הפסדים ואכזבות. לא מעט טענות נשמעו לאורך השנה מקרב הקהל הכתום כלפי בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ’, ואחיו מאמן הקבוצה, ניר.

יואל שנפ, יו"ר עמותת האוהדים, שנה שלישית בתפקיד: "אנחנו קיימים שלוש שנים, התחלנו מספר אנשים והיום יש כ-60 חברים שמשלמים דמי חבר ויש עוד לא מעט שמתעניינים ומוכנים להירתם. עשינו כינוס סיכום של השנה האחרונה במטרה למנף מספר נושאים. פעם ראשונה שקיימנו את הכנס באולם". 

יו"ר העמותה סיפר על המטרות שהעמותה שמה לפניה: "בכוונתנו למסד את היחסים ביציע, לגייס אוהדים למשחקים, לפתור בעיות תחבורה והגעה למשחקים ובחזרה. בשנה הראשונה היינו חלק מהנהלת הקבוצה, רצינו לעבוד בשיתוף פעולה, אבל כשיש שלושה גורמים ו-2 מהם לא רואים עין בעין, זו בעיה".

עמותת הלב הכתום

יואל שנפ התייחס להסכם הבעלות של אייל ברקוביץ’ על הקבוצה והעלה לא מעט טרוניות: "בחוזה לא כתוב שהקבוצה בעלות אייל ברקוביץ’ לתקופה מסוימת. יש לו את זכויות הניהול. לדעת העמותה, לחוזה אין שיניים, מדברים במושגים אמורפיים. אנחנו כעמותה, מתחייבים להצלחת הקבוצה, קידום בית הספר לכדורגל. אין סנקציות בחוזה".

לדברי יו"ר העמותה, ראש העיר, דב צור, יכול לפנות את אייל ברקוביץ’ מכסאו אם ירצה, על ידי העלאת תעריפי השימוש במתקנים, ובכלל, להשפיע על תקצוב הקבוצה. "מדובר על תקציב של 1,450,000 ש"ח מהעירייה. אייל ברקוביץ’ התחייב לשלם מיליון ש"ח פרוסים לשמונה צ’קים. אייל הצהיר בשנה הראשונה שלו בקבוצה, שאין להפועל ראשל"צ מקום בליגת העל, זה לא משהו שבעלים צריך להגיד", אמר יואל שנפ.

"ראש העיר מעורב מאוד בספורט, גם בכדורסל בעיר, התקציב עדיין עירוני. לדעתנו, הקבוצה לא באמת התחזקה הקיץ. הביאו את ואיל מריסאת וגיל יצחק, שירד ליגה עם שעריים. איבדנו את השוער איתמר ישראלי. יקיר שינה הגיע על המשבצת של גיא גרוס. שלומי אביסידריס שיחק אולי 5 משחקים במדי בית"ר ירושלים בעונה האחרונה. אין עושה משחק", הוסיף שנפ.

יו"ר עמותת האוהדים נגע בבעיה של מיעוט הקהל והשפעתו על מקבלי ההחלטות: "אין לנו קהל תקיף, לא מספיק משפיעים, אבל זה לא אמור לעבוד לרעתנו. אנחנו משתפים פעולה ואז מוציאים את דיבתנו רעה". 

אני מאשים את אייל ברקוביץ’. אין יומרה להישגיות ורצון להצליח. הבעיה היא לא בו, אני תולה את האשמה בראש העיר, שיכול היה לבוא עם הסכם מסודר, תלת שנתי למשל, אבל לא עשה זאת", ציין שנפ.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים