חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

בעיריית ראשון יתחילו להזדהות בשיחות טלפון

 

הקמפיין כולל גם קיצור זמני ההמתנה ושיפור וייעול השירות לתושב * במקביל מוביל אגף השירות העירוני יחד עם התקשוב שיפורים טכנולוגיים לשיפור הזמינות ותודעת השירות לתושב * מחזיקת תיק שירות, חברת המועצה לימור גור: ”שירות איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהמפתחות לצמיחתה של העיר”

 

 המסר לעובדי העירייה: תושבי העיר במרכז. בשבוע האחרון קידם אגף השירות העירוני בעיריית ראשון לציון קמפיין פנימי המיועד לעובדי העירייה במטרה לשפר את תודעת השירות לתושב. במסגרת זו פגשו עובדי העירייה שילוט עם הכיתוב המסקרן "נחשו מי אני". שבוע לאחר מכן הוחלפו הפרסומים והפעם גילו העובדים על מה מדובר: "מפסיקים עם הניחושים- מהיום כשעונים לטלפון, מיד מזדהים". הקמפיין שם דגש על חשיבות הזמינות של ערוצי הקשר השונים של התושבים עם העירייה, על האופן שבו ניתן המענה, ועל קיצור זמני המענה לפניות. מסר זה לעובדים, שנעשה באווירה חיובית ומזמינה, כפי שהשירות לתושב צריך להיות, הוא חלק מהשאיפה למתן שירות מהיר, יעיל, מתקדם, ואיכותי לתושב.

במקביל לקמפיין זה, מוביל אגף השירות העירוני בשיתוף התקשוב העירוני שיפורים טכנולוגיים כמו הקמת מוקדים טלפוניים ייעודיים, הטמעת מערכת ניהול תורים מתקדמת, ויישום של מערכת לניתוב ולבקרה על השיחות הנכנסות במוקד 106, שצפויים לשפר את הזמינות ואת תודעת השירות לתושב.

לדברי מחזיקת תיק השירות, חברת המועצה לימור גור, ישנן גישות וסטנדרטים של שירות מהעולם העסקי המוטמעות כיום בשירות העירוני. "מבחינתנו התושב במרכז, ולכן המטרה היא להעניק לו את השירות הטוב ביותר. אני פועלת להטמעת סטנדרטים איכותיים בכל קשר ומתן מענה לפניית תושבי העיר בכל אמצעי - טלפון, מכתב, מייל, פנים אל פנים, האפליקציה העירונית וכו’. שירות איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהמפתחות לצמיחתה של העיר".

בתוך כך נזכיר כי עיריית ראשון לציון ממשיכה מקיימת סדנאות שירות לעובדי העירייה. מטרת הסדנאות הינה להעלות מודעות של העובדים ולעורר מחשבה על אפשרויות שינוי ושיפור השירות לתושב.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים