חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  3 – 9 בנובמבר 2017 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 3 – 9 בנובמבר 2017

 

 טלה

תקופת מזל עקרב עד 22 בנובמבר עשויה להיות מלווה במצבי רוח ומתח. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע. מתנו את ההוצאות שלכם. ימי תחילת השבוע עשויים להגביר ענייני תקשורת ונסיעות. היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. אתם מתחזקים ומקבלים אופטימיות לקראת השבוע האחרון של חודש נובמבר.

 שור

הירח במזלכם בימי סוף השבוע: מומלץ לאירוח אצל חברים, או לחיבור מבית עם בני המשפחה והנכדים. אלה שיחושו בצורך להתבודד, יעדיפו את הפינה השקטה אך המועדפת עליהם לרגיעה. ונוס מול מזלכם משפיעה על מגעים יצירתיים ואולי גם על הזדמנויות לקידום ענייני הלב. יש כמיהה להתפעמות מרגשת, שתעמוד במבחן אמיתי רק לקראת החודש הבא.

 תאומים

מלאי הכוחות שלכם מצטמצם וחלק מההתרחשויות מתירות אתכם באפיסת כוחות, אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות. הימנעו מתפקוד יתר, אחרת תיכנסו לאי שקט ולתחושה של אובדן שליטה. ייתכן שהעבודה תובענית ונדרשת השקעה מרובה במשימות מייגעות. עדיף להיות דרוכים ולהישאר בשגרה מעיקה. השליש האחרון של האחרון פותח תקופה דינמית שתתאים יותר לאופייכם.

 סרטן

התקופה הנוכחית עשויה להיטיב עמכם. ימי תחילת השבוע נוטים להפכפכות. יכול להיות שהאנרגיות שלכם לא יהיו במיטבם, אך מיקום הירח במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי לחזק אתכם. שימו לב: הכוכבים ונוס ומארס עשויים להגביר עיסוק בענייני בית ומשפחה. הקיפו את עצמכם באנרגיות תומכות ומחזקות כדי להימנע מקונפליקט.

 אריה

אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח, מבלי שתהיה לכם השפעה על זה. האינטואיציה שלכם לא מטעה אתכם וחוסר הוודאות יגרום לעצבנות. מודעות: קיים פוטנציאל לסערה רגשית, לקוצר רוח ביחסים, למאבק כוח מזדמן ולמעורבות רגשית גבוהה. נסו לא להיגרר למריבות ולא להגיע להחלטות מכריעות בעקבות התלבטויות מעיקות. שימרו על זהירות בדרכים.

 בתולה

ימים אלה ידרשו הפעלת איפוק וראייה אסטרטגית המסתמכים על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. תקופת מזל עקרב עשויה להיטיב עם רבים מכם. עם זאת, יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. בענייני כספים והשקעות: ייתכנו הוצאות חריגות ובלתי צפויות.

 מאזניים

ימים אלה עשויים להיות רגישים והתלהבות מסוימת מפנה את מקומה לאכזבה; אתם מגלים שההקרבה שלכם היא חד צדדית, וחשוב מאוד להתעלות מעל המציאות העגומה ולהתמזג עם גישה פשרנית, שכן הנטייה לברוח מהמציאות עלולה להיות מגמתית. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם השבוע וגוררים אתכם לעתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם, אם תשמרו על יציבות ועל אורך רוח.

 עקרב

התקופה מחזירה לכם את האנרגיות, ועכשיו יהיה יותר קל להשלים עם מה שקודם עורר בכם התנגדות או אכזבה. האישיות שלכם תקיפה ונמרצת, אך אתם גם נוטים לנמהרות ומסתכנים בשעטה שלכם קדימה, ולכן לעיתים חשוב גם להתגמש. למעוניינים שביניכם תהיה הזדמנות להיפגש, להכיר ולהיסחף. ונוס במזלכם עד סף החודש מיטיב עמכם ומעלה את הכריזמה שלכם.

 קשת

זוהי תקופה שבה מתגנבת נימה רצינית לחייכם, ייתכן שאתם או מישהו מסביבתכם לא חש בטוב, ואתם נאלצים להקריב מעצמכם ומזמנכם, לטפל ולתת תמיכה. במקביל, הימנעו במהלך השבועות הבאים מפעילות מניפולטיבית שבה אנשים מנסים לחתור, להפריע ולסכסך, תוך מתן אשלייה שאתם שותפים מלאים לסודם, היו דיסקרטיים. לקראת 23 בנובמבר ואילך לתוך חודש דצמבר תחושו הקלה.

 גדי

המישור החברתי שלכם תופס תאוצה. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו, תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך. ונוס מיטיב עמכם, עם זאת, מארס בבית המקצועי שלכם עשוי לרמז על השקעת מאמץ שעלול לגרור ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים הסובבים אתכם. מצב זה עלול להביא לעתים חוסר יציבות או חוסר כיוון ועלול להקצין קונפליקטים ועימותים מחוץ או מבית.

 דלי

תקופה זו מעלה על הפרק אותה בעיה מעיקה, מפריעה ומגבילה שמטרידה את מנוחתכם. זוהי תקופה מעייפת וכדאי לשמור על איזון, ובמקביל, מומלץ לכם לחשוב על נתיבי בריחה, כי אתם מתנכרים ונוטים להתנתק מהעולם. גישה ידידותית ופחות מחייבת תתאים לתקופה זאת. אנשי העסקים שביניכם עומדים להיכנס לעסקות בקנה מידה  רחב, אבל מומלץ להימנע מסיכונים.

 דגים

התקופה עשויה להיטיב עמכם. עד 22 בנובמבר צאו לטיולים (בארץ ובחו"ל) ונצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם. קשר חדש עשוי להתהוות. מצד שני, הרגישות שלכם עשויה להעיב על מצב רוחכם, אך מצב הרוח עשוי להשתפר לקראת המחצית השנייה של השבוע. מנגד, בשל מיקום כוכב נפטון במזלכם תידרש מכם ערנות, מודעות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים