חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדוריד: ניצחון דרמטי למכבי ראשון לציון

 

האלופה גברה על רחובות בחוץ למרות פיגור בדקות רבות במשחק. בכדורסל, הכתומים של שמוליק ברנר ניצחו את עירוני נהריה וטיפסו למקום ה-4

 

מכבי ראשון לציון ניצחה את עירוני נהריה 88:92 במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל בכדורסל וחזרה לנצח. חניכיו של שמוליק ברנר הפגינו משחק טוב לאורך רוב דקות התמודדות מול קבוצתו של אריק אלפסי, כששחקנה הזר דרו קרופורד בלט מעל כולם עם 32 נקודות אישיות. בסך הכל 5 שחקנים קלעו בדו-ספרתי בשורות המנצחים, מה שהבליט את התרומה הקבוצתית כולה לניצחון. פרט פיקנטי: מדובר בניצחון ה-20 של מכבי ראשל"צ על הצפונים אי פעם במסגרת הליגה. בצד המקצועי חזר לעמדת עוזר המאמן דרור כהן. בשבת תפגוש ראשל"צ את הפועל תל אביב.

 כדוריד

במשחק השלמה (שני) גברה האלופה מכבי ראשל"צ בחוץ על מכבי רחובות 26:30, למרות יתרון של המקומיים עד לקראת הסיום. שוער ראשל"צ, אלדר שיקלושי, היה הבולט במדי האלופה. במסגרת המחזור ה-8 בליגת ווינר תצא ראשל"צ למפגש מול הפועל ר"ג מהתחתית, בעוד הפועל ראשל"צ תפגוש את עירוני רחובות.

 כדורסל נשים

הפועל ראשל"צ הפסידה בבית לאליצור חולון 73:72 בתום משחק צמוד. סידי קולסון הובילה את הקלעיות בשורות ראשל"צ עם 22 נקודות, אטוניה נינגיפה הוסיפה 16 נק’, שלא הספיקו למקומיות. בתום המחזור ה-6 מדורגת ראשל"צ לפני אחרונה עם 7 נקודות וניצחון בודד, כאשר בשבוע הבא תפגוש את העולה החדשה, אליצור נווה דוד רמלה.

כדורסל נערות

במסגרת המחזור ה-5 של נערות א’ הפסידה הפועל ראשל"צ 63:62 למכבי רעננה, במה שהיה המשחק המרכזי של המחזור. היה זה הפסד ראשון של הקבוצה מעיר היין בכל המסגרות, בעוד היריבה מהשרון נותרה מושלמת.

קלעו להפועל ראשון לציון: גאיה סלס 15, ניקול מיכאליץ 14, מאיה צימרינג 12, גילי אייזנר 11, דנאל קארש 10 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים