חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הקטר הכתום לא עוצר: ראשל”צ במקום השלישי

 

החבורה של ניר ברקוביץ ממשיכה ללהוט עם ניצחון על בית”ר ת”א/רמלה. קבוצת הנשים של הפועל ראשל”צ עם הפסד נוסף ובכדוריד ניצחונות למכבי והפועל

 

הפועל ראשון לציון מוכיחה מדי שבוע כי מקומה בצמרת אינו מקרי. אמש (שני) גברו הכתומים על בית"ר ת"א/רמלה בחוץ 2:1 ונצמדו למקום ה-3 בליגה הלאומית בתום המחזור ה-11.

גיל יצחק, חלוץ הרכש של ראשל"צ, המשיך בכושר הטוב עם שער נוסף, החמישי במספר שלו, כדי להעלות את הקבוצה מעיר היין ליתרון באצטדיון ברמלה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. דור ג’אן המקומי איזן בדקה ה-53, אך אוז’צוקו אוגו העלה את האורחים ליתרון 1:2 שנשמר עד הסיום. בשבוע הבא תפגוש ראשל"צ את מכבי הרצליה האחרונה בטבלה למשחק נוח על הנייר. בסיטואציה של ניצחון כתום ואיבוד נקודות של הפועל ת"א, יכולה ראשל"צ להתברג במקום השני, שמקנה בתום העונה את הכרטיס לליגת העל.

כדורסל נשים

הפועל ראשון לציון ספגה הפסד נוסף 90:82 לאליצור רמלה במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנשים. דווקא האורחות הוליכו בתום המחצית הראשונה 45:38, אבל הרמלאיות הפכו את הקערה על פיה במחצית השנייה והיו עדיפות בהרבה. נעמה שפיר, שחקנית נבחרת ישראל לא קלע הרבה אומנם, אולם תרמה 7 כדורים חוזרים ולא פחות מ-10 אסיסטים! בקרב המנצחות. בראשל"צ בלטו בעיקר הזרות אטוניה נינגיפה עם 30 נק’ ו-12 כ"ח לצד סידני קולסון שקלעה 20 נק’ והוסיפה 10 אסיסטים. בשבוע הבא במסגרת המחזור ה-8 תתארח ראשל"צ אצל מכבי אשדוד האלופה.

ניצחונות בכדוריד

מכבי והפועל ראשל"צ השיגו ניצחונות בסופ"ש האחרון במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל בכדוריד. האלופה, מכבי ראשל"צ, גברה בחוץ על הפועל ר"ג 25:30 ובתום המחזור במאזן הצהובים 11 נקודות ומשחק חסר, כשהם מדורגים במקום ה-4. מנגד, הפועל ראשל"צ המשיכה במומנטום החיובי של השבועות האחרונים אחרי שניצחה את עירוני רחובות 21:30, כשנובאק בוסקוביץ’ בלט עם 5 שערים. 

במחזור הקרוב תארח מוליכת הטבלה מכבי ת"א באולם ה’תיכונט’ את הפועל ראשל"צ השנייה בדירוג, כאשר במוקד יעמוד שחקנה הזר של ראשל"צ, נובאק בוסקוביץ’, שיפגוש את האקסית מתל אביב.

תיכונים

הגימנסיה הריאלית ראשל"צ נוצחה בשלב רבע הגמר ע"י מקיף עמק חרוד בתום סדרה של 2 משחקים. המשחק הראשון בין השתיים היה שקול ולא היווה דוגמה למה שהתרחש בגומלין. ברבע הראשון עוד הוליכו האורחים מראשל"צ 15:23, אולם משם והלאה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. 24 שעות אחרי שבנות עמק חרוד העפילו לחצי הגמר, שחזרו הבנים את ההישג.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים