חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הקשיבו לאסף דעבול הערב בחדשות כל ערוצי הטלוויזיה

 

אפסו את הטלוויזיה שלכם הערב בחדשות ערב שבת, כי בכל הערוצים הגדולים יתראיין יו”ר האופזיציה של עיריית ראשון אסף דעבול, כשעל הפרק אפילו לא צריך לנחש: נושא החקירה המתנהלת נגד ראש העיר ונחקרים אחרים בעיריית ראשון לציון ומדוע דוקא דעבול... כי הוא העלה את הנשוא לשולחן התקשורת הרבה קודם, אבל אף אחד לא קם...

 

בעיתונט מודיעין יכולים להעיד כי אסף דעבול, יו"ר האופזיציה, לא פסק מלהתריע על מה שהיום כל המדינה רוגשת. וכמו שתמיד קורה, זה שכאשר עד השבוע לא ספרה  התקשורת הארצית את קריאות הזאב זאב שלו, בימים האחרונים חיזרו אחריו כל ערוצי הרדיו כבר בשעות בוקר מוקדמות, כשהשיא יהיה הערב בפריים טיים השבועי, חדשות ערב שבת של 2 הערוצים הראשיים בטלוויזיה (ערוץ 10 וחברת החדשת ששרדה מערוץ 22 ומשדרת בערוצי 12-13

פורום המומחים של מעיתונט: תושבים שואלים את אסף דעבול והוא משיב 

(שרשור השאלה והתשובה בפורום בהמשך המאמר)

דעבול שקורא לתושבי ראשון להתביית מחר על ערוצי החדשות אומר לתושבי העיר:  "שבוע קשה עבר על תושבי ראשון לציון, הנחקרים ובני משפחותיהם. החקירה פגעה קשה בתדמית העיר והעירייה. ליבי עם בני המשפחה של כל הנחקרים ואני מאחל לכולם לצאת בשלום אם לא פשעו ואם פשעו, יצטרכו לשלם על כך.

כפי שידוע לכולם, התרעתי במשך כשנה וחצי על התנהלות חמורה של ראש העיר ובכירי העיריה ולצערי הרב כולם רואים שצדקתי. כולי תקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותסיים את החקירה בהקדם האפשרי בכדי למנוע עינוי דין למי שלא חטא.

בחרתי להיות נבחר ציבור בכדי לשרת את הציבור בנאמנות ואמשיך להיות זמין לכל תושב ולעשות ככל יכולתי למען כל תושבי העיר. אני מודה לעובדי העירייה שממשיכים לעשות עבודתם נאמנה למרות העננה השחורה מעל העיר והעירייה.

אני מתחייב לעשות ככל יכולתי בכדי למנוע את התוכנית ההזויה של מתחם היקב אותה כיניתי "הולילנד של ראשון לציון" יחד עם כל התושבים בעיר.

בתודה מראש,

אסף דעבול, חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים