חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ערב ספורט עגום לקבוצות הבכירות בעיר

 

הפועל ראשל”צ נוצחה בעפולה בעוד שקבוצת הכדורסל בכתום הפסידה לאילת. החדשות הטובות, כרגיל, הגיעו מהכדוריד

 

הפועל ראשון לציון ספגה אמש (שני) 1:0 להפועל עפולה במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הלאומית. הכתומים של ניר ברקוביץ’ ספגו הפסד דווקא אחרי ריצה של הקבוצה בשבועות האחרונים, במהלכם התברגה בצמרת הליגה. נתנאל גולדמן בדקה ה-31 כבש את שער הניצחון לצפונים. הפועל ראשל"צ מדורגת במקום ה-5 מרחק 6 נקודות מהמקום השני. במחזור הבא תארח ראשל"צ את מכבי אחי נצרת.

כדורסל

מכבי ראשל"צ נוצחה ב’בית מכבי’ 91:85 ע"י הפועל אילת לאחר הארכה בתום המחזור ה-9 של ליגת העל. ראשל"צ ושמוליק ברנר המשחכו בחוסר היציבות שמאפיין אותם העונה וספגו הפסד שני ברצף, לאחר שנכנעו להפועל ת"א במחזור החולף. עקב האכילס של הקבוצה מעיר היין בהתמודדות מול האילתים ושרון דרוקר היה התפוקה של הישראלים, בעוד הזרים הגיעו לעבודה וקלעו 62 נקודות ביחד. ניצן חנוכי ואבי בן שימול (8 נק’ כ"א) היו נקודות האור היחידות בקרב הישראלים, אולם ללא התרומה של הצוות המשלים, התקשו הכתומים לגבור בבית על הדרומים. עבור מאמן האורחת, דרוקר, היה זה ניצחון בכורה עם הקבוצה לאחר שנטל את המושכות על הקווים לפני שבוע.

כדוריד

הפועל ראשון לציון שמרה על הפסגה בליגת העל אחרי שגברה על מכבי קריית מוצקין 26:30. היריבה מעבר לכביש, מכבי ראשל"צ, הביסה את העולה החדשה, הפועל קריית אונו, 21:38. בתום המחזור ה-11 נותרו האדומים, כאמור, במקום הראשון של ליגת העל, כשאר הצהובים נותרו במקום ה-4  אך עם משחק פחות. עבור החבורה של עידן מימון מדובר בניצחון תשיעי ברצף. מכבי ראשל"צ תפגוש את א.ס. רמה"ש ביום רביעי למשחק השלמה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים